Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

opel corsa 2011 1.4 ידנית התרשמות ראשונית .


VW130071
שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בשעה טובה אתמול קיבלנו את הרכב (הוריי יותר נכון ) ,

הרכב בצבע כסף תכלת מטאלי .

מנהיגה ראשונית ממרכז המסירה שלהם בצריפין לאזור המרכז הרכב מרגיש ממש טוב ,

זאת התרשמות ראשונית כללית ואני אדאג לעדכן בהמשך .

 

כמה אכזבות ראשוניות >

הרדיו דיסק המקורי לא קורא MP3 ואין בתצוגה של הרדיו מונה לגובה השמע (ווליום ),

אבל איכות השמע שלו מעולה וקליטת הרדיו טובה מאד .

אין משענת ראש מרכזית מאחור בדגם הידני (חסכו עלינו 50 שקל )

חלונות החשמל הקדמיים (אין מאחור) הנם בהתקנה מקומית (אומנם התקנה נקייה עם מיתוגים נוחים אבל עדיין התקנה מקומית ).

 

נהיגה ראשונית >

ההגה מרגיש קצת קל מידיי בנסיעה שמתחת ל40 קמ"ש לאחר מכן התחושה טובה יותר .

ניתן להגיע לתנוחת ישיבה נוחה מהר מאד בזכות כיסא הנהג וההגה המתכוונן .

התמיכה בכיסא נהג וכיסא נוסע טובים יש תמיכה אבל הגב מרגיש קצת רך מידיי ,משענות הראש מתכוונות למעלה למטה והחוצה ופנימה.

תא נוסעים שקט מאד אין יותר מידיי רעשים מבחוץ (הנסיעה הייתה מקסימום 100 קמ"ש ).

המזגן שקט עד דרגה של 3 ב4 הרעש חזק יחסית ,הקירור מהיר

 

גיר מנוע ומה שביניהם >

ידית הגיר נוחה מאד מהלך העברה קצר ונוח היד נופלת בדיוק על הידית ואין צורך לחפש באפלה :) ,

ההעברה לרוורס הנו בהרמת כפתור .

המנוע מרגיש חזק מאד יחסית לגרנדה פונטו שהיה לנו ואין צורך להתעסק הרבה עם הידית .

ב100 קמ"ש הרכב נמצא בסביבות 2300 סל"ד שקט ורגוע .

 

דש ולוח שעונים >

לוח השעונים גדול וברור אין מד חום :evil: ,התאורה בצבע כתום .

עמעם לוח השעונים דיגיטלי ומעצבן בין חלש לחזק יש להחזיק את הכפתור יותר מדקה .

מסך הרדיו הטמפרטורה ושאר פיצרים (הכול במסך אחד במרכז ) קריא וברור מאד ,

השקיעו מאד בתצוגת הרדיו אות הקליטה הסאונד אבל שכחו כנראה שצריך גם לדעת באיזה עוצמה אנו נמצאים בגלגל הווליום .

הנגישות לכפתורים נוחה מאד והגיונית איפה שאתה חושב שהכפתור נמצא הוא בדיוק שם .

הרגל הימנית לא מוטרדת ממרכז הקונסלה וזה היה לנו חשוב מאד .

ידית האיתותים מרגישה קלה מאד עם הפיצר של 3 איתותים בנגיעה קלה .

מתג התאורה נמצא בגלגל בצד השמאלי (לא נוח כל כך אני מעדיף את הפשוט שעל ידית האיתות )

נורית חיווי העברת הילוכים כאן לשם שינוי יש לציין החיווי מתבצע בזמן ולא מוקדם מידיי (כמו בפיקנטו של אחי לדוגמה ),

זמזם התראות חזק בטירוף(למה זה טוב בדיוק ) של האורות החגורות דלתות ושאר הצקות .

 

 

אם יש שאלות אשמח לענות

תמונות בהמשך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תתחדשו!! יש מצב תמעלה קצת תמונות של הרכב והבפנוכו שלו?

 

תמונות בהמשך ....

 

אתמול שהגענו לתדלק את הרכב פתחנו את תא התדלוק ומצאנו שם מעין מפתח פלסטיק (ראו תמונה מהרשת) ,

התקשרנו למרכז המסירה ושאלנו מה זה ?

האמת שהם לא ידעו מה לענות לנו והבטיחו שיחזרו אלינו ,ואכן חזרו אלינו עכשיו ,

זהו מפתח לנעילת הדלתות האחוריות .

הגנה מפני פתיחה של הדלתות הילדים מתוך הרכב .

מה הרעיון למיקום שלו לא ידוע,לא ברור ,:roll:

בישראל הוא לא יישאר שם הרבה זמן .

Opel-Corsa-LPG-ecoFlex-1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתחדשו ויהנו. ותן לנו קצת תמונות :wink:

 

כמה נקודות:

- משענת ראש מרכזית לא עולה 50 ש"ח. תשלש את הסכום, גם זה בספק. גונבים אותנו בארץ וחוסכים על איבזרים בטיחותיים.

- בידנית עוד לא יצא לי לנהוג, אך האוטומטית רועשת - מנוע, רעשי כביש ורוח. מאיזור דלת תא המטען ובחלק האחורי יש רעש נוכח מאוד, ולעיתים נדמה שאחד החלונות פתוחים / דלת תא המטען אינה סגורה היטב.

- בגרסה האוטומטית מרגישים שחסר הילוך / שניים. ההילוכים אינסופיים והיא מרגישה עצלה. מקווה שבידנית העסק מרגיש אחרת.

- מערכת שמע מקורית בלי MP3 - סלח לי, זאת בושה. בכל רכב סיני זול ושברירי יש תמיכה ב-MP3. שוב חסכון ביזיוני מאוד.

 

הקורסה לא רעה, אבל אישית - הייתי בוחר בקליאו / פאביה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתחדשו ויהנו. ותן לנו קצת תמונות :wink:

 

כמה נקודות:

- משענת ראש מרכזית לא עולה 50 ש"ח. תשלש את הסכום, גם זה בספק. גונבים אותנו בארץ וחוסכים על איבזרים בטיחותיים.

- בידנית עוד לא יצא לי לנהוג, אך האוטומטית רועשת - מנוע, רעשי כביש ורוח. מאיזור דלת תא המטען ובחלק האחורי יש רעש נוכח מאוד, ולעיתים נדמה שאחד החלונות פתוחים / דלת תא המטען אינה סגורה היטב.

- בגרסה האוטומטית מרגישים שחסר הילוך / שניים. ההילוכים אינסופיים והיא מרגישה עצלה. מקווה שבידנית העסק מרגיש אחרת.

- מערכת שמע מקורית בלי MP3 - סלח לי, זאת בושה. בכל רכב סיני זול ושברירי יש תמיכה ב-MP3. שוב חסכון ביזיוני מאוד.

 

הקורסה לא רעה, אבל אישית - הייתי בוחר בקליאו / פאביה.

 

-משענת ראש יכול להיות .

-רעשי כביש ורוח ??? על איזה שנה ביצעת נסיעה ?

-מערכת שמע מסכים למרות שלא כזה נורא ,יש רכבים עד היום שבאים בכלל בלי רדיו מקורי ראה פיאט לדוגמה .

 

קליאו / פאביה .

 

לגבי ההשוואה בין הרכבים שצינתה אני חייב להגיב:

הקליאו חלשה מאד .(ניסיתי להתרגל אליה נסיעת מבחן של 20 דק' לא מצאתי חיבור ).

הפאביה במבצע הייתה חסרה בזמן שהזמנו (אבל ביצעתי נסיעה על הפאביה הארוכה 1.4 עם 15K ק"מ עגלה ).שנתיים אחריות .

פולו מחיר שערורייה ישיבה נמוכה ,קצת עצלה ,שנתיים אחריות .

ג'אז היה לנו 1.2 ידנית הלוואי ויכולנו לרכוש חדשה הרכב הכי טוב בקבוצה לדעתי !

פיאט הייתה לנו לא רעה בכלל אבל קצת חלשה ודי רועשת .

 

לפעמים צריכים ללכת עם הראש ולא עם הזרם .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

-משענת ראש יכול להיות .

-רעשי כביש ורוח ??? על איזה שנה ביצעת נסיעה ?

-מערכת שמע מסכים למרות שלא כזה נורא ,יש רכבים עד היום שבאים בכלל בלי רדיו מקורי ראה פיאט לדוגמה .

 

קליאו / פאביה .

 

לגבי ההשוואה בין הרכבים שצינתה אני חייב להגיב:

הקליאו חלשה מאד .(ניסיתי להתרגל אליה נסיעת מבחן של 20 דק' לא מצאתי חיבור ).

הפאביה במבצע הייתה חסרה בזמן שהזמנו (אבל ביצעתי נסיעה על הפאביה הארוכה 1.4 עם 15K ק"מ עגלה ).שנתיים אחריות .

פולו מחיר שערורייה ישיבה נמוכה ,קצת עצלה ,שנתיים אחריות .

ג'אז היה לנו 1.2 ידנית הלוואי ויכולנו לרכוש חדשה הרכב הכי טוב בקבוצה לדעתי !

פיאט הייתה לנו לא רעה בכלל אבל קצת חלשה ודי רועשת .

 

לפעמים צריכים ללכת עם הראש ולא עם הזרם .

 

- מחסור במשענות ראש זה מחסור בטיחותי.

- רעשי כביש, רוח ומנוע היו ברכב מבחן הראשון - זה היה בתחילת השנה.

- זה לא נוראי כמו שזה מעליב ומעצבן. אותו הדבר לגבי החוסר בחלונות חשמל.

 

לפעמים צריך ללכת עם הראש ולא עם הזרם?

הקורסה אולי חזקה מהן וזמינה מהן במלאי - וזה נכון, אבל הקליאו / פאביה / פולו עדיפות בכל השאר.

על הג'אז והפונטו אין לי מה לומר, הן האחרונות שהייתי קונה. הרבה אחרי הקורסה...

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה לא אולי חזקה אלא חזקה בהרבה .

כל אחד מעדיף ברכב דבר אחר אחד מרווח אחד מנוע ואחר אביזרים .

לדעתנו האופל קורסה הזאת בגרסתה הידנית מצליחה לשלב פחות או יותר את מה שאנו רצינו מהרכב .

שזה ידני ,נוח ,אבזור בסיסי ,מנוע (שיוכל לעמוד בנסיעות לצפון אחת לשבוע ,ולירושלים פעם בחודש ) אחריות ואמינות .

 

לדעתי זה טוב שיש דעות שונות על רכב כל אחד שייקח את הצד שלו ,אוי ואבוי אם כל הרכבים היו אותו דבר היינו משתעממים פחד ! :lol:

לכן היה חשוב לי לציין את המעלות הטובות ואת החסרונות ,ואין רכב בעולם שאין לו גם מזה וגם מזה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדשו!

לדעתי עשו זמזמם חזק כי באור יום יכול להיות שלא שמים לב לזה,לגבי המפתח בהחלט כדי לשים אותו בתוך הרכב.תכלס חלונות חשמל מאחורה זה לא קריטי.

מה עלות גירסה ידנית?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר על הכביש 81K

כולל רישוי ,קודן ,אזעקה\נעילה ,צבע מטאלי .

דרך אגב ניתן להזמין מערכת שקוראת MP3 בתוספת תשלום וגם 4חלונות חשמל .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש קנית רכב מעולה!

 

הפלסטיק בצורת עיפרון משמש לפתיחת הונטיל בצמיגים (במקום שתלכלך את היידים ) שוב איכות גרמנית (-:

 

 

סע בדרכים ישרות

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז יש לו 2 שימושים? אחלה דבר לונטיל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתחדשו ויהנו. ותן לנו קצת תמונות :wink:

 

כמה נקודות:

- משענת ראש מרכזית לא עולה 50 ש"ח. תשלש את הסכום, גם זה בספק. גונבים אותנו בארץ וחוסכים על איבזרים בטיחותיים.

- בידנית עוד לא יצא לי לנהוג, אך האוטומטית רועשת - מנוע, רעשי כביש ורוח. מאיזור דלת תא המטען ובחלק האחורי יש רעש נוכח מאוד, ולעיתים נדמה שאחד החלונות פתוחים / דלת תא המטען אינה סגורה היטב.

- בגרסה האוטומטית מרגישים שחסר הילוך / שניים. ההילוכים אינסופיים והיא מרגישה עצלה. מקווה שבידנית העסק מרגיש אחרת.

- מערכת שמע מקורית בלי MP3 - סלח לי, זאת בושה. בכל רכב סיני זול ושברירי יש תמיכה ב-MP3. שוב חסכון ביזיוני מאוד.

 

הקורסה לא רעה, אבל אישית - הייתי בוחר בקליאו / פאביה.

 

 

שטויות במיץ , הרכב האוטומטי מרגיש זריז והבידוד רעשים נשמר במהירויות גבוהות . אני לא יודע על איזה רכב נהגת.

פורד פיאסטה שנת 97 מנוע - יוטה 1.3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על רכב ההדגמה, ואני ישבתי מאחורה בנסיעה הזאת, זוועה היא המילה המתאימה לרכב הזה.

 

לא סוחב בכלל, אולי זריז בהילוך ראשון וטיפה שני, מעבר לזה עגלה מתה, על זה נוסיף את איכות החומרים בתא הנוסעים ואת המחסור בדברים סטנדרטיים ונקבל חבילה לא כדאית.

 

באולם תצוגה נקישה קלה על הכנפיים הקדמיות ונשמע רעש של פלסטיק (כאילו הכנף עשויה פלסטיק), נקישה קלה על הפגוש הקדמי והיה זימזום של פלסטיקה לא מחוזקת בכלל.

some people need a high five

in the face

with a chair

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על רכב ההדגמה, ואני ישבתי מאחורה בנסיעה הזאת, זוועה היא המילה המתאימה לרכב הזה.

 

לא סוחב בכלל, אולי זריז בהילוך ראשון וטיפה שני, מעבר לזה עגלה מתה, על זה נוסיף את איכות החומרים בתא הנוסעים ואת המחסור בדברים סטנדרטיים ונקבל חבילה לא כדאית.

 

באולם תצוגה נקישה קלה על הכנפיים הקדמיות ונשמע רעש של פלסטיק (כאילו הכנף עשויה פלסטיק), נקישה קלה על הפגוש הקדמי והיה זימזום של פלסטיקה לא מחוזקת בכלל.

 

תגיד אתה רציני ?נקישה על הפגוש מניבה רעש וזמזום של פלסטיק ? אני לא מאמין עכשיו אני מחזיר את הרכב .

 

מה אתם עושים צחוק הרי ברור שלא נהגתם ברכב לפחות הייתם קוראים את מפרט המנוע ויחסי ההעברה לפני שהייתם מגיבים שהרכב עגלה .

 

בואו נשאיר את הפוסט נקי משטויות תודה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש קנית רכב מעולה!

 

הפלסטיק בצורת עיפרון משמש לפתיחת הונטיל בצמיגים (במקום שתלכלך את היידים ) שוב איכות גרמנית (-:

 

 

סע בדרכים ישרות

 

תודה אחלה רעיון העיפרון הזה .:lol: דו שימושי .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4569 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...