Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת רדיו בשברולט ספארק


yoni201
שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים ,

 

קניתי לא מזמן שברולט ספארק ,לפני חודש הרדיו נתקע על תחנה מסוימת והפסיק להגיב לכפתורים מלבד כיבוי\הדלקה,

לא הזזתי את הרכב שלושה ימים וכשחזרתי גיליתי שנגמר המצבר ,הטענתי אותו ללא בעיה והרדיו חזר אך עם תקלה קטנה,

אני יכול להעביר תחנות רק במספרים אי זוגיים ,ז"א 91.5 ,91.7 ,91.9 ,92.1 וכך הלאה .

 

למישהו יש מושג איך אני מחזיר אותו להיות נורמאלי שוב ?? והאם העובדה שברכב חדש נגמר המצבר לאחר שלושה ימים ללא שימוש הגיונית ??

 

תודה רבה לעוזרים !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות שבספר ההדרכה כתוב לך צעדים איך לבצע, את הצעד הראשון של כניסה למצב איפיון

לא הצלחתי, במוסך אמרו לי שאגיע כדי לעשות את זה אצלהם. כששאלתי מה שונה אמרו לי שצריך לנתק את המצבר.

 

בקיצור עשיתי זאת לבד בלי שום בעייה תוך מספר דקות

 

1. ניתקתי את המינוס של המצבר (הפלוס מסובך מידי).

2. חיכיתי 5 דקות

3. חיברתי חזרה

4. הדלקתי את הרדיו

5. הסימול _AF הופיע עם בקשה לבחירת קוד

6. לחצתי על תחנה (כפתור) מס' 2

7. זהו

 

שם לב שצעדים 1-4 זה להביא את המערכת למצב AF_ (לפי ספר ההדרכה)

 

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי המצבר - אולי שכחת צרכן חשמל דלוק ?

אחרי הכל המצבר פיצפון.

הייתי בודק זאת שוב ואם זה חוזר על עצמו הייתי פונה למוסך.

 

לי בכל אופן זה לא קרה גם אחרי שבוע שהרכב עמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

תודה רבה על המענה המהיר ! האמת שלא מצאתי את זה במדריך של הרכב, מה שכן האם יש דרך אחרת להגיע לאותו מצב בלי לנתק את המצבר ,הסתכלתי על המינוס ונראה לי קצת מבאס להתחיל לנתק אותו..

 

תודה שוב :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הספארק שלי כבר הספקתי למכור אבל זה נמצא בספר ההדרכה.

בכל מקרה כמה שניסיתי להגיע למצב איפוס בעזרת ההוראות בספר לא הצלחתי.

גם במוסך אמרו לי תגיע לפה ונסדר. כשהבנתי שהם הולכים לנתק לי את המצבר אז החלטתי

לחסוך את הזמן ולעשות בעצמי.

לגבי המינוס, קלי קלות לנתק. הפלוס זה כבר סיפור אחר.

 

תשקיע חמש דקות ושים תסיפור מאחור :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יוני, אני ממליץ לך לגשת למוסך או לחשמלאי רכב לבדוק נושא של טעינה או תקינות המצבר.

 

לא ייתכן שרכב חדש שעומד יומיים שלושה, גומר מצבר.

או שהשארת נורה או משהו דולק ברכב, או שישנה בעיה בין אם במצבר ובין אם בטעינת האלטרנטור.

בכל מקרה, מדובר על בדיקה פשוט של 5 דקות אצל חשמלאי.

 

כדי לבדוק את זה עכשיו, לפני שזה יקרה לך דווקא במצב לא מתאים.

under construction..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...