Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר (שילוב לא חלק משני לשלישי, מאזדה לאנטיס 2001)


dekel11
שימו לב! השרשור הזה בן 4601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שנה טובה חברים

 

יש לי מזדה לאנטיס שנת 2001 האוטו עבר 190 אלף קילומטר

יש לי בעיה רק שהאוטו בטמפרטורה עבודה זה קורה יותר בעליות או בעקיפות שאני לוחץ על דוושת הגז חזק אז יש מקה בזמן שהוא מעביר הילוך משני להילוך שלישי

עשיתי לפני חודשיים החלפת שמן ועוד איזה תוספת של חומר והבעיה הפסיקה לאזה חודש והיא חזרה עוד פעם

מישהו יודע מה זה?

 

בתודה דקל

 

נא הקפד להבא לתת כותרת עם פרטים מלאים, תאור הבעיה ודגם הרכב, ראה את הכותרת לאחר העריכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור שלך אני משער שהבעיה ברינגים של הגיר, עלות התיקון יחסית נמוכה ולא יקרה, ואין צורך לפרק את הגיר מהרכב אלא רק את המכסה שלו.

יתכן וצריך להחליף את המכסה של הגיר שעליו הרינגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על איזה רינגים מדובר? בלי להוריד את הגיר אלא אם רק לפתוח את הקרטר של השמן אפשר להוריד את המוח ואולי לראות את הקלאצ'ים למיטב ידיעתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא באגן שמן.

 

כמעט לכל גיר יש בצידו מכסה אלומיניום שמובנה עליו ציר עם חריצים, על החריצים קימיים רינגים שגם הזמן נישחקים, ולפעמים הציר נשחק ויש להחליף מכסה עם רינגים חדשים.

 

באגן שמן יש את המוח, שיש בו את הווסתים וסלונואידים מסנן שמן וחיישנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שרצים להחליף מכסה אחורי ורינגים, כדאי לבדוק את איכות השמן. אם אחרי החלפת שמן והוספת תוסף הבעיה נפתרה לזמן מה, סביר להניח שהבעיה היא מכנית ובתוך הגיר. יחד עם זאת, סביר שאחרי שהגיר עבר 180,000 ק"מ, חוץ מאותם ארבעה רינגים והמכסה האחורי, יש עוד הרבה חלקים שחוקים. תיקון חלקי יכול לפתור את הבעיה לזמן קצר, אך סביר מאוד שיקדים את בואה של התקלה הבאה.

אצלינו קוראים לזה "תיקון סוחרים" או "תיקון נהגי המוניות" על שם אותן קבוצות אוכלוסיה הנוטות לבקש תיקונים אלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4601 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...