Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת טויטה פריוס עם 230,000 ק"מ


itamars16
שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אני משתמש חדש כאן, והתרשמתי מאוד מההיענות והמקצועיות של המשתמשים הוותיקים!

 

אשמח לתשובותיכם לגבי ההתלבטות הבאה: אנו מתעניינים ברכישת טויוטה פריוס שנת 2007, שנסעה מעט פחות מ-230,000 ק"מ.

 

הרכב טופל באופן סדיר במוסך טויוטה (ראינו היסטורית טיפולים) ולא היו תיקונים יוצאי דופן.

 

בבדיקה במכון נאמר לנו שלא היו תאונות או פגיעות בשלדה.

 

רציתי לדעת באופן כללי האם הפריוס נחשבת לרכב אמין (שוב - בהנחה שטופלה על פי הוראות היצרן) ובאופן יותר ספציפי האם מישהו יכול לומר מניסיונו או מידע כללי האם הקילומטראטז' הגבוה בעייתי, או לא. אציין שאנו עצמנו נוסעים כ-20,000 ק"מ בשנה, ומעוניינים ברכב לחמש השנים הקרובות (לפחות). האם בכלל ישנן בארץ פריוסים שחצו את קו ה-300,000 ק"מ ? (בחו"ל ראיתי שכן).

 

תודה רבה ושנה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב שעבר בארבע שנים נסועה כזו הוא רכב שחוק לחלוטין שכל המערכות שלו עבדו בעומס יתר (אנחנו מדברים על נסועה משולשת מהמקובל). אני לא הייתי מתקרב לרכב כזה.

מן הסתם שהשיקולים עבורך הם גם המחיר וכמה זמן אתה חושב להחזיק אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא אם קיבלת הורדה משמעותית מהמחירון, לא ברור למה אתה בכלל שוקל רכב עם נסועה כה גבוהה. במקרה יצא לי להציץ בפריוסים ביד2 ולא חסר כאלה עם 100K ופחות. למשל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה, הרבה, הרבה מתחת למחירון אמור בעל הרכב לדרוש. בחישוב מהיר זה יוצא בערך 46K ק"מ לשנה שזה ה-מון.

 

לפי תכנון הנסועה שלך אתה אמור לנסוע באופן סטנדרטי אז תחשוב קדימה: הרכב 230K ק"מ, ואתה מתכנן לנסוע 20K בשנה, ל5 שנים. שזה אומר בעוד 5 שנים יהיה לך 330K ק"מ על הרכב. עד אז, תחשוב על ההוצאות שיהיו לך מתקלות(ואני הולך על הגרוע ביותר):

1. מנוע בעירה פנימית שכנראה (ואני אומר את זה בזהירות, זאת בכל זאת טויוטה) ישפוך.

2. מנוע חשמלי שאני לא יודע מה תוחלת חייו, אני לא בטוח ש330K ק"מ יעשו לו טוב (תבדוק במוסכי טויוטה כל כמה זמן מחליפים אם בכלל).

3. סוללות המנוע החשמלי לא מחזיקות לנצח (שוב, בדיקה במוסך אם החליפו ומה תוחלת החיים שלהן).

4. גיר (אם החליפו - מה טוב).

5. מערכות חשמליות אחרות (מזגן, חלונות, מראות, מסך המרכזי ברכב עם המחשב דרך)

שוב, יתכן שהמוכר מציע מחיר ממש טוב אז זה יוצא משתלם איפשהו ומכסה על הדברים הללו שרק ייתכן ויגיעו במשך הזמן.

מעניין אותי - הרכב היה מונית לשעבר? באופן פרטי קצת קשה לעשות 46K ק"מ בשנה...

 

בהצלחה :)

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא הייתי רוכש את הרכב הזה גם בחצי ממחיר המחירון

תחשוב על המכירה שלו שגם שם תצטרך למכור במחיר זהה ככה שלא הרווחת כלום מזה

ותחשוב על הבלאי והתיקונים שיכולים ליפול עליך בתקופה הקרובה, רכב כזה כל חלק ממערכת הוא יקר מאוד

תצטרף לשים בצד עוד כמה עשרות אלפי שקלים למיקרה חרום ויד על הדופק...לא משתלם בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהאחריות על הסוללות היא 8 שנים או 150 אלף ק"מ - כלומר אין אחריות. החלפת סוללות עלולה לקרות, אע"פ שכנראה מדובר במקרה די נדיר, ואז ספק אם יהיה בכלל כדאי לתקן.

 

לדעתי לא כדאי. תשקול אולי לרכוש הונדה סיוויק היברידית, הן יותר זולות משמעותית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת באיחור, תודה רבה לכל המגיבים.

 

היינו שמחים לשמוע חוות דעת מבעל ניסיון בפריוס בסדרי גודל של קילומטראז' כזה, מכיוון שבדפדוף ברשת העלה שבעולם ישנה דעה יחסית טובה מאוד לגבי האמינות של הרכב, הן לאורך זמן והן מבחינת כמות נסיעה.

 

איננו מעוניינים ברכב למטרת מכירה עתידית, וברור לנו שהקילומטראז' הגבוה מנמיך וינמיך הרבה מערכו. אנחנו מעוניינים בו לטווח ארוך כאמור, בשל החדשנות שבו ובשל פרמטרים אחרים (חיסכון, בטיחות, ועוד).

 

שוב תודה מראש לעונים ושנה טובה לכולנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף לחפש אלטרנטיבה אחרת, 230,000 ק"מ בארבע שנים זה מטורף, זה בלאי אדיר למנוע, לגיר ולרכב עצמו.

חפש פריוס אחרת או הונדה אינסייט או משהו חשמלי "היברידי" כביכול חסכוני אחר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך אתה בכלל יכול לשקול דבר כזה, אתה מבין שעוד 3 שנים אתה לא תמכור את הרכב במחירון אלא לא תצליח למכור אותו בכלל, אף בן אדם שפוי לא יקנה רכב כזה עם ק"מ שעולה על 300 אלף, זה לא נתפס בכלל, תמכור אותו אולי ב10-15 אלף עוד כמה שנים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל דבר אפשר לשקול - לכל דבר יש מחיר. בקניית רכב בן 4 עם 230 אלף ק"מ רק המחיר קובע.

אבל כאן עדיין לא נאמר, באיזה מחיר נמכר הרכב המדובר.

לכן לא נראה לי שניתן לתת תשובה או המלצה (כן או לא).

הרי לפותח הדיון ברור, שלרכב כזה יש הרבה יותר סיכויים להתקלקל.

מה ומתי יתקלקל, וכמה יעלה לתקן? אין תשובה רצינית לשאלות האלה.

באופן כללי מדובר ברכב אמין מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4594 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...