Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היווצרות אדים על החלון הקדמי בזמן שהמזגן עובד-אוקטביה 2011


kingarik11
שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום,

 

הרכב בבעלותי כחודש רז אני מניח שיטפלו בבעיה ללא וויכוחים ו\או האשמות שווא .

אעלה 2 תמונות בהן רואים את האדים במרכז השמשה הקדמית .

 

http://www.ufu.co.il/files/ygsld1ik881janpju3c3.jpg

 

http://www.ufu.co.il/files/nonkqkdtx1tm8zso9g27.jpg

 

רציתי לשאול (את בעלי סקודה בעיקר) לאיזה מרכז שירות מומלץ לפנות ?

 

אני מתגורר בראשל"צ.

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא הבנתי במה יש לטפל ?!

 

1. תבטל את האפשרות של יציאת אוויר מפתחי האיוורור בחלק העליון של הדשבורד שמופנה לכיוון השמשה.

2. נקה היטב את האיזור בשמשה משאריות של ספריי לניקוי והברקת הדשבורד או שמנוניות שנוצרה מסיבה אחרת בעזרת סנו מנקה חלונות.

 

האדים עלולים להתרחש גם בגלל הבדלי טמפ' חיצונית/פנימית ולצ'מפיון אין שליטה על מזג ההאוויר בחוץ (נסה לדבר עם דני רופ) :-).

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש פאביה וגם אני שמתי לב לאדים - הם נוצרים בצד החיצוני של השימשה הקדמית כי המיזוג מקרר אותה.

לא נראה לי שיש על מה לבוא בתלונות לצ'מפיון, אבל אתה יכול לנקות את השימשה ולהשתמש במגבונים עם ציפוי נגד אדים שאפר לקנות באוטו-דיפו

the london underground is not a political movement

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי במה יש לטפל ?!

 

1. תבטל את האפשרות של יציאת אוויר מפתחי האיוורור בחלק העליון של הדשבורד שמופנה לכיוון השמשה.

2. נקה היטב את האיזור בשמשה משאריות של ספריי לניקוי והברקת הדשבורד או שמנוניות שנוצרה מסיבה אחרת בעזרת סנו מנקה חלונות.

 

האדים עלולים להתרחש גם בגלל הבדלי טמפ' חיצונית/פנימית ולצ'מפיון אין שליטה על מזג ההאוויר בחוץ (נסה לדבר עם דני רופ) :-).

 

תודה רבה על ההמלצות,אודה לך אם תוכל להסביר לי כיצד לבטל יציאת אוויר בחלק העליון של הדשבורד.

לא השתמשתי בספריי ,ניקיתי את השמשה עם סמרטוט ויכל להיות שהוא היה שמנוני,אנקה אותה עם ספריי חלונות ונייר ,מקווה שיהיה שיפור.

 

אכן ,הלחות בחוץ גבוהה ביותר,לדעתי זה לא מצדיק היווצרות אדים,אולי נסתם המסנן ,לא כ"כ הגיוני ברכב חדש אבל לך תדע

 

מניסיון של צי רכבים שלם- אין מה לעשות! זה מטרד רציני שגובר ככל שהלחות עולה. פשוט לא מצאנו פיתרון ראוי לזה. זאת אחת מהמחלות של האוקטביה.

 

האם מדובר ברכבים תחת אחריות יצרן?

האם נעשתה פניה לצ'מפיון?

 

אצלי ברומסטאר זה קורה בשמשה של הנהג והנוסע.

אחרי ריסוס עם ספריי נגד אדים של משקפיים הבעייה חלפה.

תודה רבה על ההמלצה

כיצד משתמשים בספריי נגד אדים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההמלצות,אודה לך אם תוכל להסביר לי כיצד לבטל יציאת אוויר בחלק העליון של הדשבורד. - תבדוק בתפריטים של מערכת בקרת האקלים. ייתכן שברכבך קיים כפתור לסגירת יציאת אוויר לכיוון השמשה (אני לא בטוח שזו הסיבה להיווצרות לחות).

לא השתמשתי בספריי ,ניקיתי את השמשה עם סמרטוט ויכל להיות שהוא היה שמנוני,אנקה אותה עם ספריי חלונות ונייר ,מקווה שיהיה שיפור. - נקה גם מבחוץ.

 

אכן ,הלחות בחוץ גבוהה ביותר,לדעתי זה לא מצדיק היווצרות אדים,אולי נסתם המסנן ,לא כ"כ הגיוני ברכב חדש אבל לך תדע - גם אם המסנן נסתם חלקית אין לזה קשר להיווצרות הלחות מכיוון שתפקידו של המסנן לסנן אבק ולכלוך.

במידה ומותקן אצלך מסנן פחם פעיל אז הוא מסנן גם עשן וכדומה..

 

 

 

האם מדובר ברכבים תחת אחריות יצרן?

האם נעשתה פניה לצ'מפיון?

אין סיבה לפנות לייבואן.

 

תודה רבה על ההמלצה

כיצד משתמשים בספריי נגד אדים?

לא מכיר פיתרונות קסם כמו שימוש בספריי נגד אדים (לפי דעתי חבל על הכסף).

 

האם במקרה אתה נוסע עם חלון פתוח ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אם נוצרים אדים יש לבטל את מחזור האוויר ע"י המזגן לדקה שתיים, עד שהאדים נעלמים. אגב, אני מניח שמדובר על בקרת אקלים ובמקרה כזה, במצב אוטומטי המזגן יעבור למוד פעולה בו הוא לוקח אוויר מבחוץ, אחת לזמן מסויים.

2. ייתכן, כפי שנכתב מקודם, ואתה מפעיל את המזגן כך שיפזר אוויר על השמשה הקדמית. זה בהחלט יגרום להווצרות אדים, בכל רכב. השילוב של הבדלי הטמפ' כתוצאה מכך יחד עם אחוזי הלחות בארצנו הינו מתכון בטוח לאותם אדים.

3. ייתכן והינך משתמש בתכשירים לניקוי\שימור תא הנוסעים וייתכן ששאריות של אלו מצויות על המשמה, גם זו יכולה להיות סיבה להווצרות האדים.

 

4. אני לא חושב שיש לך טעם לפנות לצ'מפיון מהסיבה שמדובר על בעיה הנובעת משימוש לא נכון ולא כתוצאה מפגם כזה או אחר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. אם נוצרים אדים יש לבטל את מחזור האוויר ע"י המזגן לדקה שתיים, עד שהאדים נעלמים. אגב, אני מניח שמדובר על בקרת אקלים ובמקרה כזה, במצב אוטומטי המזגן יעבור למוד פעולה בו הוא לוקח אוויר מבחוץ, אחת לזמן מסויים.

רמת הגימור של האוקטביה הוא אמביינטה ,כלומר,אין המדובר במזגן עם בקרת אקלים ,מדובר במזגן רגיל עם הפעלה ידנית.

2. ייתכן, כפי שנכתב מקודם, ואתה מפעיל את המזגן כך שיפזר אוויר על השמשה הקדמית. זה בהחלט יגרום להווצרות אדים, בכל רכב. השילוב של הבדלי הטמפ' כתוצאה מכך יחד עם אחוזי הלחות בארצנו הינו מתכון בטוח לאותם אדים.

בורר המצבים עומד במצב "כיוון פני הנוסע".

לא העברתי מצבים מאז שקבלתי את הרכב מהסוכנות לפני כחודש.

3. ייתכן והינך משתמש בתכשירים לניקוי\שימור תא הנוסעים וייתכן ששאריות של אלו מצויות על המשמה, גם זו יכולה להיות סיבה להווצרות האדים.

אני לא משתמש בתכשירים כלשהם,ניגוב הדשבורד והשמשה הקדמית נעשה מדי שבוע,את הדשבורד אני מנגב בעזרת מטלית מעט לחה ואת השמשה אני מנקה עם ספריי חלונות ,לאחר מכן מנגב בעזרת נייר.

את הניגוב האחרון עשיתי בעזרת סמרטוט ייתכן והוא היה מעט שמנוני .

4. אני לא חושב שיש לך טעם לפנות לצ'מפיון מהסיבה שמדובר על בעיה הנובעת משימוש לא נכון ולא כתוצאה מפגם כזה או אחר.

 

תגובותיי באדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי מחזור אוויר? באם מדובר על מזגן רגיל, אז עלייך לבטל ידנית את מצב הפעולה "מחזור אוויר" למשך דקה שתיים. בעקרון אם מדובר על נסיעה מאוד ממשוכת רצוי לרענן את האוויר ברכב כל חצי שעה - שעה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי להפעיל את "מחזור אוויר" יחד עם המזגן,נוסעי הרכב העידו על כך שהמזגן מקרר יותר טוב כאשר מופעל "מחזור אוויר".

"מחזור אוויר" הופעל כל עוד המזגן היה בפעולה,הן אם מדובר בנסיעות קצרות או ארוכות.

 

היום קראתי בספר הרכב שמומלץ לא להדליק כלל את אופציית "מחזור אוויר" אם מעוניינים בקירור מירבי.

בספר הרכב מצויין שאפשר להדליק אם רוצים קירור מהיר אך מומלץ לכבות כי אוויר ממוחזר מרדים את הנהג ומהווה

גורם להיווצרות אדים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני זוכר שיש כאן בפורום בעלים של פולו חדשה שגם סובל מהבעיה, כניראה זה משותף לכל המשפחה של WV

 

משום מה האוויר פשוט בורח בתעלות איורור ויוצא דרך פתח השמשה , איכות גרמנית של היום :-(

מוכר מארז נייר טואלט איכותי בייבוא אישי מחו"ל של Kirkland, מוכן להחלפה על רכב ספורטיבי יד ראשונה, לרציניים בלבד!.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4129 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...