Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

SKODA YETI- התרשמות כללית


CX25GTI
שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני מספר ימים חזרתי מנסיעת עבודה אשר חייבה רכב שכור

הגעתי לדוכן יורוקאר ולפני עמדו 2 אופציות, מרצדס A קלאס ואו סקודה יאטי

 

הסקרנות גברה ומצאתי את עצמי עם המפתחות של היאטי בדרך לחניון.

התרשמות ראשונה מהרכב שהוא בהחלט נראה טוב גם בלבן תא המטען מרווח ובלע בקלות את המזודה שלי .

תא הנוסעים מרווח והכל נופל ליד, מושב הנהג מעט קצר ואינו תומך את מלוא אורך הירך, דבר שהתברר בנהיגה ארוכה כמעייף, לצערי גם כסא הנהג לא היה מציאה והוא בהחלט היה מעייף בנהיגה הארוכה אשר נאלצתי לבצע.

 

הרכב הגיע עם מנוע 1.2 בנזין הסטנדרתי של קבוצת VAG, הפעם בשילוב עם גיר ידני רגיל בעל 6 הילוכים קדימה, הגיר היה בהחלט נוח לתפעול, מדויק עם מצמד נוח ומדויק, ולא נדרשה כלל תקופת הסתגלות והרגשתי מיד בבית.

 

סביבת הנהג נוחה וברורה , התפעול מידי ואנטואיטיבי, ומערכת השמע המשולבת עם מסך הנהג נוחה וברורה לתפעול, מערכת הניווט מעולה נוחה ומסייעת רבות להתמצאות קלה.

מרווח הפנים קדימה הינו מעולה, וגם מאחור אין בעיה, הורים + 2 ילדים ירגשו בנוח ברכב.

 

ואיך הרכב נוסע ?, טוב מאוד

שילוב המנוע וגיר הידני הינו טוב מאוד, אין בורות, הרכב מאיץ היטב ללא שום השהית טורבו מורגשת אבל הילוך 4 ומעלה הינם הילוכי יתר אשר מחייבים להוריד 2 הילוכים על מנת לקבל דחיפה משמעותית, אבל הדבר אינו מהווה מטרד מורגש מדי בנהיגה בכביש מהיר.

הרכב לטעמי נוקשה מדי , ושיכוך המהמורות אינו טוב, ומלווה ברעש התרסקות לא נעים בכל עליה על באמפ ואו שיבוש בכביש, בידוד הרעשים טוב למעט נהיגה ברוחות חזקות או אז גובה הרכב גורם לרעש מוגבר בתא הנוסעים, לעיתים זה הטריד.

צריכת דלק ממוצעת בשילוב כבישים מהירים ותנועה עירונית עמד על כ 12.5 ק"מ לליטר, ציפיתי ליותר האמת.

 

שורה תחתונה , הרכב בהחלט מושך , הייתי שוקל ברצינות רכישה של הרכב בארץ גם עם מנוע ה 1.2 ליטר אשר מבצע את עבודתו נאמנה.

הגיר הידני אינו מטריד כלל , המצמד רך וקל לתפעול, והחבילה לנהג המשפחתי בהחלט קורצת.

130K לרכב זה בהחלט מוגזם, אם היבואן היה הולך על אופציה ידנית בסביבות ה 100K זה בהחלט היה דיל מעולה, אבל ב 130K זה נראה מתומחר מעט גבוהה מד

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תודה על הסקירה.

 

ב-100K הרכב היה הופך ללהיט(גם עם גיר ידני) וזמן ההמתנה היה קופץ לשנה....

 

אני מצטרף ל"קבוצת הרכישה" במחיר זה...:-P

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לראות את הביקורת שנתנו לרכב הזה בטופ גיר - אבל שם אני חושב שנפח המנוע היה 1.8 וחבילת האבזור המקסימלית.



 

הם הכניסו לתוך הרכב כבאים שעברו דרכו עם צינור כיבוי, הרכב נסע דרך בניין בוער בכדי לבדוק אם המזגן תקין וכו' וכו'

 

הציון שהם נתנו לו היה מעולה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מושב הנהג מעט קצר ואינו תומך את מלוא אורך הירך, דבר שהתברר בנהיגה ארוכה כמעייף, לצערי גם כסא הנהג לא היה מציאה והוא בהחלט היה מעייף בנהיגה הארוכה אשר נאלצתי לבצע.

 

 

 

כנראה שאתה כמוני רגיל לנהוג ברכב צרפתי.

לרוב, מי שמתרגל למושבים של רנו\פיג'ו\סיטרואן ימצא את המושבים של אוקטביה\רונסטר\YETI לא נוחים\מעייפים בנסיעות ארוכות.

זאת הסיבה שאני פוסל בשבילי תוצרת סקודה, למרות היתרונות הרבים שאני מכיר בהם.

30 אלף ק"מ בשנה עם כאבי גב?

אני מוותר על קבוצת הרכישה..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שאתה כמוני רגיל לנהוג ברכב צרפתי.

לרוב, מי שמתרגל למושבים של רנו\פיג'ו\סיטרואן ימצא את המושבים של אוקטביה\רונסטר\YETI לא נוחים\מעייפים בנסיעות ארוכות.

זאת הסיבה שאני פוסל בשבילי תוצרת סקודה, למרות היתרונות הרבים שאני מכיר בהם.

30 אלף ק"מ בשנה עם כאבי גב?

אני מוותר על קבוצת הרכישה..

 

המושב בפורטה בה אני נוהג היום נוח יותר מהמושב ביאטי, והאמת הוא די קרוב למושב של המאגאן אשר הייתה ברשותי במהלך 6 השנים הקודמות.

הפורטה די דומה בכיול המיתלים ליאטי, משמע נוקשה באותה מידה...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין על הנוחות של הצרפתיות (המכוניות) אבל הן מתבלות מהר. באולם תצוגה הן המכוניות הכי טבות שיש אבל משם הכל מתדרדר ומהר. צרפתייה אחרי שנתיים נראיית בת 10 וסקודה או פולקסווגן אחרי עשר שנים נראיית חדשה. זה ההבדל - איכות חומרים והרכבה. היתה לי וולקן והיו לי גולף. יודע בדיוק על מה אני מדבר. הוולקן (2.0 ידנית) היתה פצצה של מכונית עד שהתחילה להתפרק והפסדתי עליה הרבה במכירה. את הגולף חטפו ושאלו איך אני שומר עליה כל כך והתפקעתי בבטן כי אני די ונדליסט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין על הנוחות של הצרפתיות (המכוניות) אבל הן מתבלות מהר. באולם תצוגה הן המכוניות הכי טבות שיש אבל משם הכל מתדרדר ומהר. צרפתייה אחרי שנתיים נראיית בת 10 וסקודה או פולקסווגן אחרי עשר שנים נראיית חדשה. זה ההבדל - איכות חומרים והרכבה. היתה לי וולקן והיו לי גולף. יודע בדיוק על מה אני מדבר. הוולקן (2.0 ידנית) היתה פצצה של מכונית עד שהתחילה להתפרק והפסדתי עליה הרבה במכירה. את הגולף חטפו ושאלו איך אני שומר עליה כל כך והתפקעתי בבטן כי אני די ונדליסט.

 

תרשה לי להעיר לך שזה היה נכון לתקופת הוולקן, הצרפתיות המודרניות בנויות בצורה שאינה נופלת מהגרמניות המקבילות .

את הגולף אף אחד לא חוטף, הן חברים והן משפחה אשר מנסים למכור גולפים נתקלים בחוסר התענינות ואו במחירי רצפה אשר מוצעים להם, בקיצור אין חגיגות בשוק המשומשות.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המושב בפורטה בה אני נוהג היום נוח יותר מהמושב ביאטי, והאמת הוא די קרוב למושב של המאגאן אשר הייתה ברשותי במהלך 6 השנים הקודמות.

הפורטה די דומה בכיול המיתלים ליאטי, משמע נוקשה באותה מידה...

 

עדיין אין ספק שהצרפתיות לוקחות בנוחות.

כנראה שהתרגלת ליפניות/קוריאניות , הפורטה באמת שידרוג מבחינת הנוחות אבל נחותה מהצרפתיות בהרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשה לי להעיר לך שזה היה נכון לתקופת הוולקן, הצרפתיות המודרניות בנויות בצורה שאינה נופלת מהגרמניות המקבילות .

את הגולף אף אחד לא חוטף, הן חברים והן משפחה אשר מנסים למכור גולפים נתקלים בחוסר התענינות ואו במחירי רצפה אשר מוצעים להם, בקיצור אין חגיגות בשוק המשומשות.

 

לוולקן היתה איכות גימור בהחלט טובה, כמו לכל סידרת ה ZX. הדבר היחיד שלא החזיק מעמד שם היה מנגנון מתיחת החוטים של המגש האחורי. לא היה שום הבדל מבחינה זו בינה לבין כל מכונית אחרת בקטגוריה שלה, גרמנית או לא. דווקא ל VW הקומפקטיות ישנה בעית דבקים שאינם מתאימים כנראה לתנאי חום מתמשכים, מה שגורם למרבית הדיפונים בגג, בקורות ובדלתות להפרד מבסיסם לאחר מספר שנים. בוולקן לא היתה בעיה כזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סקירה.

 

לגבי המחיר - איזה אינטרס יש ליבואן שהוא מונופול בתחומו, להוזיל מחירים של רכבים שנמכרים היטב? סקודה אפילו לא במבצע המכירות של הימים הקרובים... אפ כבר שיביאו שוב VRS במחיר שפוי.

זו הסיבה שאני שמח על אופל (קצת פחות) ופוקוס החדשות (קצת יותר) שיתנו פייט לצ'מפיון. אולי זה נגד האינטרס שלי שצ'מפיון יורידו מחירים כי זה יוריד את מחיר הרכב שלי, אבל טובת הכלל גוברת ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתם משווים בין הג'וק לייטי: חוץ מזה ששניהם רכבים שטח עירוניים (סופר ג'יפ) מודרניים אין ביניהם הרבה קשר, שימו לב למידות שמשם נגזר השימוש הצפוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוולקן היתה איכות גימור בהחלט טובה, כמו לכל סידרת ה ZX. הדבר היחיד שלא החזיק מעמד שם היה מנגנון מתיחת החוטים של המגש האחורי. לא היה שום הבדל מבחינה זו בינה לבין כל מכונית אחרת בקטגוריה שלה, גרמנית או לא. דווקא ל VW הקומפקטיות ישנה בעית דבקים שאינם מתאימים כנראה לתנאי חום מתמשכים, מה שגורם למרבית הדיפונים בגג, בקורות ובדלתות להפרד מבסיסם לאחר מספר שנים. בוולקן לא היתה בעיה כזו.

 

עזוב את המגש האחורי. ביום השני כבר האוטו נכבה ולא רצה להניע. שלחו גרר מהחברה, הסתבר שהיתה בעיה במחשב. אפילו לא התנצלו. אחרי זה כל פעם צרה אחרת עם החשמל בעיקר. היה אוטו נפלא עם ביצועים סוף יחסית לאותה תקופה אבל אין מה להשוות את איכות תא הנוסעים שלו אחרי כמה שנים לכזה של מכונית VAG. בגלל שלפני הוולקן היתה לי לנצ'יה דלתא ואחרי היתה לי גולף, קל לי להשוות את האיכויות. הלנצ'יה, נו טוב, מקווה בשבילם שהם השתפרו מאז שכל חלק שהייתי נוגע בו היה נשאר לי ביד. הגולף פשוט עשויה ברמת גימור של מכונית פרימיום. הקפדה על כל דבר ואין שום חירקושים ורעשים של חלקי פלסטיק זול שלא מוצאים את מקומם מהרגע הראשון. עוד 20 כוחות סוס כבר לא משנים לי כיום כמו ההרגשה של רכב שלא מתיישן לך מול העיניים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4607 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...