Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש עזתכם באבחון התקלה, מצורפות תמונות (קורסיקה 94)


omer_1636
שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב חברים, לא מזמן רכשתי שברולט קורסיקה שישמש אותנו כרכב נוסף במשפחה.

הרכב שננת 94 יד 2 עם 180,000 ק"מ מצב חיצוני ופנימי טוב, מצב מכני גם כן טוב למעט 2 תקלות: מזגן לא תקין (לא מקרר), והגה שרועד במהירות של 70 קמש ומעלה.

 

התקלה שאני מבקש את עזרתכם בהבחנה מה מקורה היא התקלה של רעידות בנסיעה של 70 קמ"ש ומעלה, בדקתי אוויר בגלגלים והכל תקין, המליצו לי לעשות כיוון פרונט אך לפי הרגשתי זה לא רעידות שאופייניות לבעיה של כיוון פרונט, אלא משהו שמרגיש כאילו משהו משוחרר בהגה.

 

פתחתי את מכסה המנוע וחיפשתי את מסרק ההגה, צילמתי כמה תמונות של החיבור של זרועות הגלגלים עם מוט ההגה (נקודת ההרכבה של תיבת ההיגוי), ישנם 2 טבעות שיושבות שם עם גומיות שנראות לי פגומות , צילמתי בתמונות ובוידאו בכדי שתוכלו לראות אם אכן זה מקור התקלה והוספתי תמונה עם סימון באדום על אזור הבעיה.

 

כל חוות דעת שלכם לגבי הבעיה, ולגבי מה שרואים בוידאו יתקבל בברכה.

תמונות:

1.66938367.jpg

 

2.49631923.jpg

 

3.8362758.jpg

 

וידאו שצילמתי בו ניתן לראות שמשהו באזור שם משוחרר:

http://www.youtube.com/watch?v=TzetvKS72pY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה משהו רציני?

אני מאמין שניתן למצוא חלק כזה מפירוק, השאלה היא אם צריך להחליף רק את הגומיות לתפוחי ההגה או את כל התושבת?

יש אפשרות לתקן את זה באופן עצמאי או שצריך כלים מיוחדים?

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן,זה רציני מאוד.

אל תשחק עם בטיחות,מה עוד שלאחר החלפת התפוחים תזדקק לכיוונים של מרחק בין האופנים,ואולי אפילו כיוון פרונט.

אל תתעסק עם חלפים מפירוק בנושא בטיחות.

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא אם צריך להחליף רק את הגומיה של התפוחים או את כל התפוחים עם הזרועות שלהם? (לפי מה שניתן לראות מהתמונה).

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה השם המקצועי לחלק הזה?

כשדיברתי עם מוסך ומחסן חלפים הם חשבו שאני מתכוון לתפוחים שנמצאים צמוד לגלגל (תפוחי קצה הגה הם קראו להם) ניסיתי להסביר שזה התפוחים שיושבים בצמוד למסרק ההגה במרכז תא המנוע והם מחברים את שני האופנים, אבל הם לא הבינו על מה אני מדבר..

תוכלו לעזור לי בבקשה עם

שם מדויק/תאור שאוכל למסור לאנשים בכדי שיבינו על מה אני מדבר..

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סחטיין על הסרטון, הלוואי וכולם בפורום היו דואגים להעלות סרטון כזה ברור שמתאר את התקלה.

 

אכן נראה שהתותבים (בושינגים) עשו את שלהם. הגומי התפורר ונוצר חופש.

אני מאמין שאם תיגש עם האיור שצירפת לכל מחסן חלפים של UMI יבינו על איזה תותבים אתה מדבר וימכרו לך כאלה. אני מאוד בספק שתאלץ להחליף את כל הזרוע כי לא ניתן להחליף רק את הגומי. אם יש לך סבלנות, חפש באי-ביי תותבים כאלה מפוליאוריתן. הם יותר קשיחים ועמידים לכל החיים.

 

לדעתי החלפה כזאת ניתן לבצע באמצעים ביתיים ועם זוג ידיים ימניות. אם אתה לא סומך על עצמך \ אין לך גישה בלי ליפט תן את העבודה למוסך או למכון כיוון פרונט, יש כמה מומלצים כאלה. איך שלא יהיה מומלץ לבצע כיוון פרונט אחרי ההחלפה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שמה שגרם לכשל של התותבים היא נזילת שמן כלשהי, כדאי שתתקן אותה לאחר ביצוע החלפת החלקים, כדי למנוע כשל חוזר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקור הרעידות בהגה יכול להגרם מצמיגים מעווטים ולא מאוזנים או מפעמון ציריה פנימי שיש בו חופש מוגזם.החופשים בתותבי המסרק יגרמו לחופש מסויים בהגה ותחושה מעורפלת בזמן שייוט בכביש.

טיפ נוסף:

הגיע אלי פעם לקוח שהכניס חומר נוזלי נגד תקרים לתוך הצמיגים וזה כמובן גרם לרעידות בהגה במהירות גבוהה,לקח לי הרבה זמן ועצבים לעלות על התקלה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תטפל בהגה, טוב שעלית על התקלה, מתי הרכב עבר טסט??

 

אם זה לא יפתור את בעיית הרעידות בהגה (ויש מצב כזה) אני ממליץ לבדוק אם הבעיה נובת מצמיגים.

 

בעבר, בהיותי סטודנט דלפון (ואולי גם קמצן), התקנתי צמיג של חברת שקר סינית כלשהי.

לאחר מספר מאות ק"מ הרכב התחיל לרעוד במהירויות של מעל 110 קמ"ש.

לקחתי את הרכב לאיזון גלגלים - לא עזר.

לקחתי את הרכב לכיוון פרונט - עזר לסטיית הרכב ולשחיקת הצמיג, אך לא פתר את הרעידות.

בשלב הזה הייתי אובד עצות והחלטתי להשלים עם המצב...

לשימחתי, הצמיג נשחק כתוצאה מהפרונט ונאלצתי להחליף אותו לאחר פחות משנה, ואיזה פלא, הרעידות נפסקו!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4615 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...