Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט גרנדה פונטו


urisir
שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום,

אני חדש פה, וראשית, מודה לכולם על העזרה מראש. גם נבירה בפורום פה עזרה לי להתכוונן על הרכבש שמתאים לי.

 

הגעתי למסקנה שהגרנדה פונטו עונה על הדרישות שלי (מעט נסיעות בתוך העיר באמצע שבוע. לפעמים נסיעה מירושלים לתל אביב בסופשים, ועוד יותר נדיר נסיעות רחוקות יותר.

כן היה חשוב לי רכב אמין, חלפים לא יקרים מדיי וחסכוני בדלק.

חיפשתי רכב לא גדול מדיי בתקציב של 40-50 אלף. לא ידני, בגלל בת הזוג....

 

שאלתי,

1. מה המחיר הסביר של פונטו גרנדה ביחד למחירון? האם הן נמכרות מתחת למחירון? אולי נסיון של אנשים שקנו/מכרו. בכמה אחוזים מתחת למחירון של יד 2 למשל סביר להציע? ברור שזה עניין של היצע וביקוש ולכן אני שואל אנשים עם נסיון.

 

2. אם יש למישהו הצעה אחרת לרכב בעל מאפיינים דומים, אשמח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהפונטו הלא-ידנית היא גם לא ממש אוטומטית אלא רובוטית וזה לא מתאים לכולם. באופן כללי הגרנדה נסחרת במחיר נמוך ממחיר המחירון, במיוחד ברכבים יוצאי ליסינג והשכרה.

 

רכבים נוספים שיוכלו להתאים לך הם הניסאן מיקרה והדייהטסו סיריון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, יש להגדיר איזה נפח מנוע מעניין אותך (1.2 או 1.4) ואיזו תיבת הילוכים (ידנית או רובוטית - רק ב-1.4).

אחרי נהיגה ארוכה מאוד בשתיהן, הניסאן מיקרה, לפחות להתרשמותי, זה רכב סופר בסיסי, בעל עיצוב דוחה מבחוץ ובעיקר מבפנים ותחושה של רכב יפאני טיפוסי מאמצע שנות ה-90'.

ושלא תהיינה לך אשליות: זה לא שהפיאט היא רולס רויס, אבל היא בהחלט הרבה יותר נוחה, בטוחה, נעימה לנהיגה ובעיקר יפה מהניסאן. איכות החומרים בתא הנוסעים של הפיאט עדיפה לאין שיעור מזאת שבמיקרה, ובאופן אישי הייתי מעדיף אותה על פני הניסאן אפילו ברמתה הבסיסית ביותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לתשובות.

 

האם הגרנדה בנויה לנסיעות ארוכות שאינן יומיומיות?

למשל, נסיעה לצפון הארץ פעם בחודש?

 

והאם שווה להשקיע יותר עבור דגם מהשנים 2008-09 עם ESP ומנגנון אי החלקה אחורה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוודאי שהיא בנויה לזה,ESP זאת מערכת מעולה,ואם יש אפשרות הייתי מוסיף כדי לקבל,:lol: זה לא נקרא מנגנון אי החלקה אחורה,אלא מנגנון HILL HOLDER,אפשר להסתדר בלעדיו,אבל הוא מאוד מועיל,אצלי בדובלו לא היה ועכשיו בפנדה יש,הרבה יותר נוח.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-Hill Holder הוא אכן מנגנון מבורך ויעיל. בדגמים הרובוטיים הוא בגדר הכרח, בדגמים הידניים הוא עוד תוספת חביבה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יכול להשוות בין הסיריון לגרנדה פונטו:

הסיריון - אמינה, למרות ההתעללות שהעברתי אותה היו לה רק 2 תקלות שהשביתו אותה בשלוש שנים ויותר מ-90,000 ק"מ.

הרכב דיי צפוף בפנים אבל מרגיש לא רע

צריכת דלק ממוצעת של 1:12 כשרוב הנסיעה היא בין עירונית

תיבה אוטומאטית רגילה, עם כל המגרעות שלה (מאבדת כוח, לוקח זמן להאיץ, וכו')

סה"כ הייתי דיי מרוצה

 

גרנדה פונטו רובוטית קיבלתי פעמיים, כל פעם לשבוע. סה"כ הרכב נחשב אמין.

הרבה יותר נוחה ומרווחת מהסיריון

צריכת דלק ממוצעת של 1:15 כשרוב הנסיעה הייתה בין עירונית

תיבה אוטומאטית רובוטית על כל המשתמע מכך, אבל לדעתי היא עדיפה

סה"כ הייתי יותר מרוצה.

 

לדעתי שווה להתעקש על מערכת ESP ו-HillHolder. הראשונה היא בטיחותית, והשניה היא מבחינת נוחות.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המילה בת זוג בעניין רובוטית מאוד חשובה

 

אתה חייב לתת לאישתך לנהוג על הרכב חייב אבל ממש חייב

 

מכיר אישית 3 מכוניות 2 בראבו ואחד EVO PUNTO שהבעלים היו צריכים למכור את הרכב במחיר פשוט בדיחה כי אחרי שבוע האישה לא יכלה יותר עם הגיר.

 

המכוניות נמכרות בין 7-12 אלף מתחת למחירון במיוחד לאור המבצע החדש על הרכבים.

 

השוק מוצף כך שאתה יכול להיות השולט בשיחת מכירה.

 

הרכב מאוד נעים וזריז יחסית בעיר. אותי דווקא מחוץ לעיר הוא הפתיע לטובה בנסיעה בין 110 עד 130 היא שקטה נעימה מגיבה מצויין באמת שלא צריך יותר.

 

עליות של ירושליים או של חיפה פשוט סיוט לרכב ולנהג כל העליות אתה לפחות על 4 אלף טורים אחרת אתה מתחיל לחסום תנועה

 

מה מוזר וחמוד בין עם אתה נוסע לבד או עם 3 אנשים נוספים איתך באוטו האוטו מרגיש ממש אותו הדבר המזגן מצד שני דווקא כן מורגש כמו בצריכת דלק ככה גם בכח אפילו יש עליה של 0.1 בטורים שאפשר לראות בניוטרל

You should never drive faster than your guardian angel can fly, mine is electronicly limited to 300 km/h.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...
שימו לב! השרשור הזה בן 4557 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...