Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מעוניין לדעת מה צריכת הדלק האמיתית של) איביזה 2011 1.2 TSI


idan308
שימו לב! השרשור הזה בן 4630 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

קניתי את הרכב הנ"ל לפני שבוע , מילאתי את הטנק ואיפסתי את המד לבדוק כמה קלומטרים יעברו עד התדלוק הבא.

 

אף אחד לא מצפה שהצריכת דלק תהיה לפי נתוני יצרן אבל נראה לי שהנתונים לא בכיוון. הרכב נסע סה"כ 400 ק"מ. כלומר עשה 1 ל10.

 

אשמח אם מישהו שיש לו את הרכב יכול להגיד לי כמה קילומטרים הוא נוסע , אפילו רק בנסיעה עירונית, עד לתדלוק?

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשוב לדעת האם הנסיעה שלך עירונית ברובה, או לא.

קח בחשבון שמנועי ה- TSI חסכוניים מאוד בנהיגה רגועה ושותים יותר דלק (כמו כל מנוע טורבו אחר) בנסיעה מאומצת יותר.

קשה לקבל נתונים אמיתיים בתדלוק ראשון של הרכב. בד"כ, אחרי כ- 3000-4000 ק"מ אתה תקבל את הצריכת דלק האמיתית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנהיגה מתונה (ללא האצות חזקות, וכד') ובנסיעה של 60/40 עירוני/ב"ע תצפה לצריכה ממוצעת של 14 - 15 ק"מ/ל'.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צורת הנהיגה הייתה ברובה עירונית, והמיכל תודלק ב40 ליטר והרכב עשה 400 ק"מ יחסית ל40 הללו. היחס הזה בכל מקרה לא בכיוון של 14-15 ק"מ לליטר כמו שהבנתי שצריך להיות.

 

השאלה היא האם באמת להמתין עם זה או שמדובר בבעיה כלשהי שיש לבדוק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נסיעה עירונית עם מזגן דולק?

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לכולם,

 

קניתי את הרכב הנ"ל לפני שבוע

 

זה רק אני, או שאולי כדאי לך לסיים את תקופת ההרצה של הרכב כדי לבדוק צריכת דלק אמיתית? לדעתי רכב שעדיין בתקופת ההרצה יצרוך יותר דלק עקב בניית ההתאמה בין החלקים הנעים במנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רק אני, או שאולי כדאי לך לסיים את תקופת ההרצה של הרכב כדי לבדוק צריכת דלק אמיתית? לדעתי רכב שעדיין בתקופת ההרצה יצרוך יותר דלק עקב בניית ההתאמה בין החלקים הנעים במנוע.

 

 

יש לי שאלה בנוגע להרצה - כמה זמן זה הרצה? ושמעתי לא מזמן שהרכבים החדשים שנמכרים, כבר באים אחרי הרצה..?

האם זה נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין במושג הרצה. בתחום המוזיקה לדוגמא אודיופילים טוענים שאוזניות ורמקולים "נפתחים". אני טוען שהם בסך הכל התרגלו לאיכות הצליל. כנ"ל ברכב. נהגים מתרגלים לרכב וצריכת דלק משתפרת כי לומדים לנצל נכון את המנוע. זו דעתי לפחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מאמין במושג הרצה. בתחום המוזיקה לדוגמא אודיופילים טוענים שאוזניות ורמקולים "נפתחים". אני טוען שהם בסך הכל התרגלו לאיכות הצליל. כנ"ל ברכב. נהגים מתרגלים לרכב וצריכת דלק משתפרת כי לומדים לנצל נכון את המנוע. זו דעתי לפחות.

 

טעות גסה.

 

יש בביתי רמקולים היי-אנד שלקח להם שנה להיפתח וזה וודאי, הבדל עצום בצליל וגם החברה מדווחת על כך.

כשאני נוסע לחופשה לשבוע אני לא מכבה את המגבר (שלא לדבר על הקדם מגבר) כדי לא לפגוע בצליל.

הפונוסטייג' (של הפטפון) מתחיל לנגן יפה רק אחרי 4 שעות בחשמל.

 

גם במכוניות העניין קיים אם כי בצורה פחותה לטעמי, אגב, מטוסים של חיל האוויר האמריקני עוברים עשרות המראות

ונחיתות רק לשם בדיקת המערכות וה"היפתחות" שלהן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור אם קנית רכב חדש מהחברה או רכב חדש (יד שניה).

 

לגבי הרצה בדר"כ יצרנים מבקשים 1000 ק"מ כאשר נתקלתי גם במקרים של 1600 ק"מ (אלף מייל).

 

לגבי TSI ומנועי טורבו בכלל, חייבים להבין שבנסיעה סופר רגוע המנוע יתן צריכה דומה למה שהייצרן מתחייב (מינוס 30 אחוז של מעבדה) הבעיה במנועים הללו שכאשר אתה מושך את ההילוכים והטורבו נכנס למשחק ומכניס יותר אוויר (יותר אוויר = יותר דלק) אז אתה יכול למצוא את עצמך משתולל בצריכת הדלק, ההבדל יכול להיות גם מאוד קיצוני.

מהצד השני קיבלת שיא מומנט ב-1,600 סלד והרכב שלך מגיב טוב יותר ממנוע 1.6 למרות שהוא 1.2.

 

אני הייתי ממתין לסוף ההרצה של המנוע פלוס כמה תדלוקים ומחליט (חברי הפורום מדברים על צריכה משולבת של 1-13/14).

אגב אחרי סיום ההרצה תדלוק ב-98 ייתן כמעט תמיד ובמיוחד במכונית כזו עם הספק גבוהה יחסית למנועת נתוני צריכה טובים יותר, אני לא בטוח שזה משתלם לעומת מחיר הדלק אבל זה משהוא שאולי כדאי לבדוק.

:king:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תנהג כמו סבתא המקסימום שתוכל להוציא זה 1:17 בממוצע.

בנסיעה רגילה עם מזגן צפה לממוצע של 1:14 - 1:15.5 תלוי כמה אתה כבד על הדוושה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

צריכת הדלק כ"כ משתנה מנהג לנהג, כיוון שהיא תלויה בהמון מרכיבים כמו: סגנון נהיגה, אופי הנסיעה (עירוני או בינעירוני, מישור או הר), לחץ אוויר בצמיגים וכו'.

בנסיעה רגועה,במהירות של 100 קמ"ש בכביש בינעירוני, הצריכה תנוע סביב ה- 17 ק"מ לליטר.

בנסיעה עירונית פקוקה עם מזגן אפשר גם להגיע לכ- 8 ק"מ לליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4630 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...