Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי הגיר האוטומטי של מיצובישי לנסר 1.5 92


guy1324
שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני נוסע על מיצובישי לנסר שנת 92, קראתי הרבה בטופיקים ישנים ודיונים פה בפורום על הרכב סתם בשביל להעשיר את הידע עליו,

וקראתי שהגיר של הלנסר הוא גיר 3 הילוכים כמו שאומרים פה בדיונים האלה.

 

כשאני נוסע בלנסר אני מרגיש שהאוטו מעביר להילוך רביעי, זאת אומרת שהתיבה בעלת ארבעה הילוכים.

שאומרים תיבת 3 הילוכים אולי מתכוונים למשהו אחר? או שאני טועה במשהו?

 

אשמח לתשובה, תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה היא בעלת 3 הילוכים.

 

בתנאי נסיעה רגילים בהאצה עדינה הילוך שלישי משתלב באיזור 60 קמ"ש ומשם והאלה אין יותר החלפות הילוכים.

 

אני לא בטוח אם התיבה בדגם הזה מצויידת במנגנון נעילת ממיר מומנט. (אם אתה לא מכיר את המושג הזה - תריץ חיפוש בפורום).

 

אם הנעילה קיימת - אתה תראה בשעון טורים ירידה קלה של הטורים כשאתה מגיע למהירות מיוצבת של כ 70-80 קמ"ש. זה לא הילוך נוסף.

 

אבל, שוב, אני לא בטוח שמנגנון זה קיים בדגם שלך.

 

אולי תתאר ביתר פירוט איך ולפי מה אתה מרגיש שהגיר משלב להילוך 4. ואז אפשר יהיה להסביר איפה הטעות שלך.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקודם כתבתי פה תגובה מפורטת.

 

העיקרון שהיה בה, שבנסיעה מאומצת יותר, כאשר אתה לוחץ על הגז יותר מהרגיל (קורע את הרכב), אתה תרגיש כל הילוך עובר, ותראה בבירור שישנם רק 3 הילוכים.

 

 

 

 

 

 

למנהל היקר שהביא לי אזהרה: (מכיוון שאני לא יודע דרך להתקשר איתכם, ומהסיבה שפה אין פח זבל, אני כותב את זה פה.)

 

מקודם מחקת לי תגובה מפורטת שהשקעתי בה זמן רב, על מנת שפותח האשכול יבין כל מה שרציתי להסביר.

 

כל הודעה כזאת שאתה מוחק, בשבילי יש לה משמעות רבה, מכיוון שעכשיו פותח האשכול ידע פחות, וגם כי אני מתנדב מזמני היקר כדי לעזור ולייעץ ממיטב הידע והניסיון שיש לי.

 

 

דבר שני, כתבת לי "מידע לא מבוסס... חוסר ידע במכונאות".

אכן הדבר פוגע מאוד, אם אתה רוצה אני מביא לך סירטון שלי והסברים לכל מה שכתבתי.

 

חוסר ידע במכונאות?

אם רק תבקש, אני יציג לך סוללה של אנשים, חלק מפורומים אחרים חלק מהרחוב חלק חברים ואפילו כמה מפה, שנזערו בדבריי, ואכן הוא מידע מבוסס ונכון, בעיקר מניסיון קודם שרכשתי מטעויות שאני עשיתי.

אני זיהיתי תקלות ברכבים שלי שהיו בהם מחלוקות רבות (בגלל גילי), ואכן אחרי כמה זמן התברר שצדקתי ב100%.

בקיצור אם לא כתוב לי חשמלאי או מנהל מוסך תחת הכינוי, זה לא אומר שאני לא מבין.

אני מסכים שיש אחד שיודע יותר ואחד שיודע פחות.

 

מה גם, שעיקר ההודעה שרשמתי ומחקת הייתה בנתונים טכניים בשטח של הרכב שלי, שאכן יש לו גיר אוטומט 3 הילוכים, אם אתה רוצה לומר שאין לי בסיס לכל אות שכתבתי שם, תבוא תנהג עליו ואז תדבר ותביע דעתך.

איך אתה יודע שמה שכתבתי על הרכב שלי, הוא בלי בסיס?

תזכיר לי מתי לאחרונה נהגת ברכב ישן עם גיר 3 הילוכים אוטומט!

 

מקווה שזה רק מחשב מביא את האזהרות הללו, כי זה ממש לא בסדר מבחינת ההנהלה, שאני בא לעזור ולתרום מזמני ומיטב הידע והניסיון, והדבר היחידי שאני מקבל זה כאפה מצלצלת.

 

מקווה שזה יגיע למישהו, ושתתחילו ליהיות רציניים.

 

אם אתה יכול, תביא לי דוגמא וציטוט מהאזהרה, ותראה לי איפה דיברתי בלי בסיס.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי ללנסר יש גיר 3 הילוכים עד לשנת 1994 ,כולל (שינוי צורה) .לאחר מכן הגיר הגיע עם 4 הילוכים .בחיפוש בפורום תמצא חומר נוסף על אותו גיר שהצריך התקנת קולר. גיר 3 הילוכים הוכיח את אמינותו.

נדמה לי שחבר הפורום "צביקה קרבורטור" מחזיק כזו ויוכל לתת מידע יותר אמין.

 

 

בברכה

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרגע שאני מאיץ עם הדוושה עד הסוף האוטו מעביר שני הילוכים ובערך ב60 70 הוא ננעל על הילוך שלישי,

ולא מעביר אותו אם הדוושה לחוצה עד הסוף עד 110, ואז זה לא מרגיש כמו ירידה בטורים לי לפחות, אלא ממש כמו מעבר

להילוך רביעי ואחרון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי ללנסר יש גיר 3 הילוכים עד לשנת 1994 ,כולל (שינוי צורה) .לאחר מכן הגיר הגיע עם 4 הילוכים .בחיפוש בפורום תמצא חומר נוסף על אותו גיר שהצריך התקנת קולר. גיר 3 הילוכים הוכיח את אמינותו.

נדמה לי שחבר הפורום "צביקה קרבורטור" מחזיק כזו ויוכל לתת מידע יותר אמין.

 

 

בברכה

מוטי

 

שלום רב !

מוטי אכן צודק, ברשותי לנסר זהה, שנת 93, מנוע 1500, שהיא בעלת תיבה עם שלושה הלוכים בלבד.

ב120 הסלד נושק את ה4000, ולכן לא מומלץ לעבור את ה4000 סלד( מבחינת תצרוכת דלק).

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב 3 הילוכים.

זה אפשרי להגיע ל150, שמת לב על כמה טורים הצביע השעון? זה די מסביר.

 

צביקה, מבחינת תצרוכת דלק, עדיף להחליף רכב.

האוטו הזה גומע דלק בצורה מוגזמת, גם אחרי כיוון קרבורטור.

 

מוטי, אאל"ט הקולר גיר שאתה מדבר עליו זה לסופר לנסר בשנתונים מתקדמים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה תיקונים ותוספות.

 

למוטי- סופר לנסר נמכרה בארץ החל משנת 93, בשנה זו נמכרה גם הלנסר הישנה. החלפת דגם הייתה באמצע שנת מודל.

 

לפותח השירשור - קודם כל אני ממליץ להמנע במידת האפשר מהאצות בפול גז ומנסיעה ב 150 קמ"ש, במיוחד ברכב שנת 92.

 

לגבי החלפות הילוכים - בהאצה בפול גז החלפה שאתה מרגיש ב 60-70 קמ"ש היא החלפה מראשון לשני, והלחפה ב 110 היא משני לשלישי. בהאצה כזו הילוכים מתחלפים קרוב לסל"ד מקסימלי, כלומר באיזור 5500-6000 סל"ד.

 

ולגבי מהירות מירבית במכוניות עם 3 הילוכים - זה שיש מעט הילוכים לא אומר שהרכב לא יכול להגיע למהירות גבוהה.

בהרבה מכוניות עם 4 הילוכים ויותר מהירות סופית מושגת לא בהילוך הגבוה, אלא באחד לפניו.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כמו הילוכים באופניים, אצלי בגלגל האחרון בקסטה הגעתי גם ל72 קמ"ש. (באופניים).

 

אותו דבר ברכב, אצלי בקוואליר זה גם 3 הילוכים, היא מגיעה איתו גם ל170 קמ"ש, ואז יש הגבלה אלק'.

 

תאמת שזה קצת טוחן דלק (סלד גבוהה מאוד אחרי 120 קמ"ש), אבל הרכב אחרי ה100 קמ"ש מאיץ מהר לאן שאתה רוצה.

 

 

 

אבל חבל על הדלק, הכסף, המנוע, ובמיוחד בריאותך.

 

מנוע ישן, לא רצוי להגיע איתו למאמצים כאלה.

 

מה גם הרכבים האלו לא בנויים לעבור את ה100, אחרי ה100 הם מסוכנים מאוד, חלקים ישנים וחלודים והרבה דברים מסוכנים.

 

לא מזמן העלתי את השברולט שלי על הליפט, וגיליתי שהלך לי נאבה אחורית, והגלגל כולו רעד!

אם חס וחלילה קורה משהו אחרי ה100 קמ"ש, אני יכול לנסות לקרוא את תפילת הדרך שתלויה על המראה ולקוות לטוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לדאוג חברים, האוטו במצב מעולה, אני עובר את ה100 שום דבר לא רועד ולא בלגן

תודה על הדאגה בכל זאת, לנסר מאד שמורה, קילומטארז' די גבוה 285000 אבל היא אצלי כמעט שנה ואני מאד שומר עליה

 

היום שמתי לב שהאוטו שומר על הילוך שלישי ב100 110 אבל אחרי זה הוא מעביר אותו

לא משנה, בכל מקרה אתם אומרים תיבה 3 הילוכים אולי יש איזה ירידה בסל"ד אחרי זה, למרות שזה ממש מרגיש כמו מעבר של הילוך..

 

אני בחור די צעיר, שהוצאתי רשיון והתחלתי לנהוג על הלנסר שהייתה של אמא "הופתעתי" כמו אחד שאין לו מושג שאין הילוך חמישי!

אלא רק 4 הילוכים, זה הרגיש לי חסרון באוטו.. אז 3 הילוכים? זה נשמע לי כאילו אני נוסע על איזה ג'יפ ישן שמיועד לנסוע במעלה זיק ולא בכביש..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4652 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...