Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום של חודשיים עם קיה פיקנטו ידנית


NINJMNKY
שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מכירים את זה שאתם יוצאים עם מישהי, שעונה כל כל פרמטר אפשרי ולפי סטנדרטים ברי השוואה - זה אמור להיות "זה"?

אבל כל לילה, כשבאמת מגיע הרגע שלה - היא מזכירה לך שוב ושוב שזה פשוט לא.

 

הפיקנטו התחילה ככה.

הבלונדינית שכולם מסתכלים עליה ופוערים פה "וואוו!!!", על הנייר היא נראית הכי טוב.

הכי חדשה, הכי הרבה אחריות, הכי הרבה איבזור, והבטחה לחיסכון בדלק, ביטוח, ושאר ירקות.

 

בפועל?

היא באמת נראית הכי יפה בקבוצה. בעצם לא - היא נראית הכי הטרוסקסואלית. אולי גם אעז להגיד קצת "קרבית"

(מה חשבתי לעצמי, להגדיר רכב משולש צילינדרים כקרבי, רגע אני נותן לעצמי כאפת שטות וחוזר לנושא)

חדשה כמובן, יש אחריות מאוד ארוכה, יש רשימה נכבדת מאוד של איבזור שאפילו ברכבים יותר יקרים לא תמיד קיים (מישהו אמר מערכת סייוע לזינוק בעלייה?)

אבל

המנוע, אוי המנוע.

הבטחתם יונה, קיבלתי ז**.

היה אמור להיות חסכוני.

תנאי הנסיעה שלי לא משתנים, אני נוסע כל יום בדיוק את אותו מסלול, ופעמיים לשבוע מסלול טיפה יותר ארוך.

נסועה שנתית ממוצעת של כ10K.

אשר בהם הסיוויק 2002 1.6 אוטומאטית שלי הייתה עושה באופן קבוע 1/13. עם זה שהתגרזנתי מדי פעם, עם זה שלא ירדתי מ120 בכביש החוף. עם זה שלא ריחמתי על המזגן בכלל.

הפיקנטו מאידך, ללא מזגן (כי פשוט היה לי חבל להדליק אותו ולנסוע במצב "עגלה", ששם צריך למשוך כל הילוך ל5K בשביל שהאוטו יזוז ולא יעקפו אותי במעברי חציה) נותנת 1/14 עד 1/15 בדיוק באותם תנאי כביש - רק שבפיקנטו אני צריך לסבול מגלי חום וזיעה.

חשבתי שזה ישתפר אחרי ה1000, חשבתי על הכל, הגעתי למסקנה שפשוט לא שווה לי "לסבול". רכב זה לא חתונה.

לא מתאים - מתגרשים. והיא לא לוקחת חצי.

ממש היום עשיתי העברת בעלות ונפטרתי מהצרה, כנראה "אקנה" את הרכב של אבא עד שתגיע הפיקנטו טורבו או משהו אחר שיהיה אטרקטיבי באזור ה70K.

 

אני לא מתיימר להיות כתב רכב או מישהו עם היסטוריה נרחבת של נסיון, אני לא מנסה להישמע כאילו יש לי נסיון רב עם הרכב (כי 1809קמ זה ממש לא "רב", וזהפוסט הזה מתאים יותר ל"מבחן רכב ארוך" מאשר "סיכום" כלשהו), אני בסהכ מנסה להציג את הצד של זה שמכר (כנראה) את הפיקנטו הראשונה שיש לה 01 בעלים קודמים.

בשבילי רכב שגורם לי לחשוב פעמיים אם להפעיל את המזגן או לא, זה לא רכב שאני צריך "לסבול" , אפילו עם כל היתרונות המאוד נרחבים שלו. (בתור מישהו שממש לא אוהב חום)

 

שורה תחתונה:

בעד: איבזור, נוחות, בידוד רעשים, מראה. בפרמטרים האלו בין הכי טובות בקטגוריה. אם לא ה-.

נגד: צריכת דלק ומחסור בכוח בכללי - ועם המזגן דלוק בפרט.

 

תודה שקראתם,

-N

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

כל עוד אתה לוקח את העניין בקלילות וכחוויה, הכל בסדר.

 

מבלי להכיר את המנוע החדש של קאיה, מנוע 1000 תמיד יהיה עגלה עם מזגן.

 

כשנסעתי עם מנוע 1400, די סבלתי עם מזגן. כאשר נסעתי עם מנוע 1600, המזגן עדיין הורגש, אבל פחות.

במנוע 1800, מצאתי קצת "איזון כוחות", אבל עדיין המזגן מורגש. שווה לנסות מנוע 3700? :)

 

בכל מקרה, צחוק בצד, לפי מה שאתה כותב, מנוע 1000 או מכונית סופר מיני הם לא בשבילך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד אתה לוקח את העניין בקלילות וכחוויה, הכל בסדר.

 

מבלי להכיר את המנוע החדש של קאיה, מנוע 1000 תמיד יהיה עגלה עם מזגן.

 

כשנסעתי עם מנוע 1400, די סבלתי עם מזגן. כאשר נסעתי עם מנוע 1600, המזגן עדיין הורגש, אבל פחות.

במנוע 1800, מצאתי קצת "איזון כוחות", אבל עדיין המזגן מורגש. שווה לנסות מנוע 3700? :)

 

בכל מקרה, צחוק בצד, לפי מה שאתה כותב, מנוע 1000 או מכונית סופר מיני הם לא בשבילך.

 

סיריון 1.0 ידנית, זה היה ה3 צ' האחרון שהתנסיתיבו, הרכב היה זריז מאוד, ואין ברירה, יש למשוך הילוכים, הפעלת מזגן הייתה שווה לנשיאת 5 אנשים ברכב.

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Black Joker,

אני לוקח את זה באיזי, לא הפסדתי על הפיקנטו כסף בכלל. רק קצת כאב ראש בגלל כל העברות הבעלות וזה.

 

מכאן ואילך מנוע 1000 לא בשבילי אתה צודק, ואם סופרמיני אז רק מעל 100 פוני. נראה לאן אני מתקדם. חשבתי אולי i20 ידנית.

אולי סוניק ידנית, נראה כבר.

 

yulianx,

העליה הכי מאתגרת שהאוטו היה צריך להתמודד איתה היא הגשר ביציאה מחדרה, זה שעובר מעל פסי הרכבת.

כל שאר הנסועה שלי היא במישור. לבד. בדיוק פעמיים הושבתי מישהו במושב האחורי וזה היה את אחותי בת ה11, ככה שאין לנוסעים פונקציה של פגיעה בנתוני הדלק שלי.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ציפית, שרכב עם 1000 סמ"ק יחזיק מזגן?

 

זה רכב שמתאים למי שנוסע באוטובוסים.

 

צריכת הדלק אכן של קוריאנית גזעית, תחכה שיצאו צרפתיות נורמאליות ותראה את צריכת הדלק יורדת.

 

 

תיקח נסיעת מבחן על פיאט פנדה, היא קצת יקרה מהפיקנטו, אבל צריכה ליהיות טובה, אירופאית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כבר צרפתית - קליאו 1200 סמ"ק ב 70 אלף ש"ח.

הייתי לוקח לנסיעת מבחן אותה ולא את הפנדה העתיקה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=387544

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אם אתה "משייט" במהירויות של 120 קמ"ש עם מנוע 1000 סמ"ק + מזגן אל תצפה לצריכת דלק של פיריוס:-)

הרכב הזה נועד בעיקר לשימוש בתוך העיר.

מה רע בלשייט 100 -90 קמ"ש, ואפילו לא צריך מזגן אם החלון חצי פתוח.

 

 

הסקירה מאד נחמדה, ותעזור למי ששוקל לקנות רכב מיני חדש.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הפנדה לא תציג שיפור גדול לעומת הפיקנטו,לפחות לא מאוד מורגש לדעתי,כמו כן גם הקליאו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

nir100 & vladclar, הקליאו יותר כבדה ועם מנוע עגלה לא פחות. הפנדה הנוכחית גם מציגה התלבטות דומה בין מזגן לביצועים. לא מעוניין בזה. (יש את yulianx שנוהג בכזו חדשה ויוכל לאמת שכפתור המזגן מתנהג כמו כפתור טורבו, בדיוק כמו בפיקנטו)

אולי הפנדה הבאה תגיע עם TwinAir, או קליאו TCE, או אפילו טווינגו TCE.

נכון להיום אין לפיאט ורנו מה להציע לי.

 

SlowRide, עם ההונדה "שיוט" היה 120~130, פחות מזה היא הייתה נעלבת. עם הפיקנטו לא עברתי 100 ו 110 בעקיפות.

 

ובכללי בעתיד אני אנסה להישמר ולקנות רכבים שכבר עברו מחלות ילדות, וידועים בהתנהגות שלהם.

כי הפעם היה ממש לא כיף להיות בין אלו הראשונים שקיבלו את האוטו, בין הראשונים שקלטו את החסרונות וכו'.. רכב קונים אחרי שהרבה אנשים התמרמרו עליו וכתבו על זה באינטרנט. לא לפני. :lol:

בכל אופן עכשיו יש רכב שאני יודע בדיוק מה לצפות ממנו; הוא 7 שנים כבר במשפחה, אני לא נכנס ל"הרפתקאה" כמו עם הפיקי.

 

טוב נו, אפשר להגיד ששכרתי אוטו לחודשיים במשהו כמו 1000 שח, מה רע? :lol:

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NINJMNKY -אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת בקשר למנועה של 1.0 ליטר ולהרגשה הכללית בנהיגה עם מנוע מסוג ומגודל הזה.

אבל אני חייב להזכיר! אשר השוות ביצועי מנוע 1.0 לביצועי מנועים 1.6 של מכוניות משפחתיות פשוט לא במקום.

מנוע קטן ועוד עם 3 צילינדרים ברור שיהיה הרבה יותר חלש ביחס למנוע מקביל 4 צילינדרים, (לדוגמא 1.2 סמ"ק 3 צילינדר מול 1.2 סמ"ק 4 צילינדר), ואף יותר מכך שמדובר בנפח גדול פי 1.5 אם לא יותר.

אני לא חושב שיש טעם להשוות בין 1.0 ל 1.6!

פיקאנטו כמו גם האלטו (רכב שלי) הינן מכוניות עירוניות. כמובן שאפשר לשייט ב-120 קמ"ש ואף לעקוף בכבישים מהירים, אבל תסכים איתי שההרגשה היא אחרת מאשר ברכב עם 1.6 ועם מעל 100 סוסונים ו-15 קג"מ.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RomanGLX10, אני לא ניסיתי להשוות בין השניים כמו שלא משווים עיפרון עם עט.

באמת שאין לי בעיה להישמע למהירות החוקית בכבישים, או עקיפות שלוקחות נצח, אפילו על מזגן אני מדי פעם מוכן לוותר.

הקש ששבר את גב הגמל (לאורך חודשיים ימים) היה צריכת הדלק.

לא מקובל שהסיוויק התאמצה יותר ונתנה צריכה של 1-13, הפיקנטו התאמצה משמעותית פחות ונתנה רק 1-14~1-15.

 

מבחינתי זה לא מקובל לסבול מחסור במזגן (או משיכת הילוכים כמעט עד המנתק כדי לקבל קצב סביר כשהוא דלוק) בשביל רק עוד 1~2 קמ לליטר.

יכול להיות שלאחרים זה מתאים, יש כאלו שזה בכלל לא יפריע להם ועוד ירגישו שהרכב מהיר (מוכי פונטו ספייס 60כס וכו') ולראיה יש את רשימת ההמתנה לפיקנטו שהיום כבר הגיע למרץ 2012, אבל לי אישית זה לא מתאים.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה באמת עד כדי כך גרוע כמו שאתה מציג את זה?

זה לא שאני מפקפק באמינות שלך, אבל נשמע קצת תמוהה שרכב שמתיימר להיות מודרני וחדשני לא מצליח להתמודד עם שיוט במהירות סבירה+מזגן. זה ככה גם בשאר הרכבים בסגנון? (ספארק,פנדה,אלטו).

זה בטח מבאס להגיע למסקנה שצריך להפטר מרכב חדש שקנית אך לא מכבר.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

NINJMNKY - אני מבין שהתאכזבת מצריכת הדלק. גם אני קניתי רכב חדש וקטן בשביל שיהיה חסכוני ואם הוא לא עושה את העבודה שלו אז מה הטעם להחזיק בו? על רכב גדול ומפנק יותר, כמו כן חזק יותר.

מעניין מאוד לראות שלפי נתונים היבשים, אני מתכוון לנתונים בדפי המידע (לא שזה באמת משקף נאמנה את מה שקורה בשטח), הפיקאנטו חסכונית אפילו יותר מאלטו. לעומת זאת על הכביש פיקאנטו בממוצע ליטר ל-15 קילומטר (כמו שציינת) ואלטו שלי בממוצע ליטר ל17\18 קילומטר.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4648 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...