Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנורת שמן C3


yaird1
שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב

 

יש ברשותי סיטרואן C3 ידנית שנת 2004 ולפני מספר שעות נדלקה לי נורת שמן ודקה לאחר מכן נכבתה. כך במשך כל הנסיעה

 

הרכב לא התחמם בצורה יוצאת דופן. עצרתי בנוסף ובדקתי זמן, אמנם כשהמנוע חם אז זו אינה אינדיקציה טוב אבל היה שמן בכללי.

 

הייתכן כי זו בכלל בעיית חשמל - מגע רופף כל שהו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר להניח שזאת תקלת חשמל. ידוע אצל הצרפתיות באופן כללי

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

yochay_s , מטוב שתימנע מתשובות בלתי מבוססות כאלה. יש לי C3 ומעולם לא נתקלתי בתקלת חווי.

 

לא לזלזל בהתראה. החווי מעיד על לחץ שמן נמוך, גם כאשר אין חוסר או דליפת שמן עלול להגרם נזק רב למנוע.

מציע לגשת למוסך ולבצע סריקה של המחשב ובדיקה של לחץ שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סביר באמת להניח שמדובר בלחץ שמן נמוך כפי שציין COMMANDER.

סיכוי הרבה יותר קלוש לתקלת חשמל, סתם ככה.

לגשת במיידי למוסך לברר את הסיבה. הן לא תרצה שיילך מנוע בגלל זה.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העניין הוא שהמנורה נדלקת, ביחד עם הצלצול ונכבית, נדלקת פעם נוספת, ואז נכבית, ככה כל הזמן. לפעמים בתדירות גבוהה יותר ולפעמים בתדירות נמוכה יותר ובגלל זה אני חושד בבעיית מגעים. אני אקפוץ היום למוסך ואבדוק את זה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא שולל אפשרות שיש מגע רופף אבל תופעה זו יכולה לקרות גם כאשר לחץ השמן אינו יציב.

האם התופעה מתרחשת כאשר המנוע בסיבובי סרק? האם העלאת סל"ד גורמת לנורה לכבות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

אני ממליץ לך בתקיפות לא להניע את המנוע במצב הזה כלל,גם לא לצורך הגעה למוסך,אלא בגרירה בלבד,אני יכול להעיד שהחלפתי בשנה האחרונה מספר מנועים כאלו בגלל התופעה המתוארת,לרוב מדובר במסנן שמן חליפי שנשבר ויוצר את הבעיה הזו.

 

נסיעה ללא לחץ שמן תקין תגרום לנזק בלתי הפיך למנוע.

אורן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חפש שירשור שלי בנושא (307 SW). רב הסיכויים שאם לא חסר שמן שמדובר בבוצה במנוע שסותמת את הרשת שבאגן השמן. (מי המטומטם שקבע להחליף שמן כל 30K ק"מ?). למרות שאני לא שמעתי על בעיות בוצה במנוע 1.6 ל' מציע לא לנסוע באוטו, אלא לגרור למוסך ושיפרקו אגן שמן וינקו. (ייתכן שגם פלאשינג יכול להועיל)

 

גיליתי שתוך כדי שכתבתי את ההודעה, אורן כבר הגיב. כך את תשובתו כהרבה יותר מוסמכת.

מיקי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...