Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אבארט' 500 - כמה תהיות


aa123
שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קודם כל, בחייאת אל תהפכו את השרשור הזה להתנצחויות מי יותר טובה. זו לא המטרה שלו. (ובמאמר מוסגר, אני חושב ש'זכותו' של חובב רכב לאהוב כל רכב, בלי קשר לפרמטר ספציפי שאפשר או אי-אפשר לכמת. אני, לצד מכוניות ספורטיביות טובות אוהב גם אמריקאיות של שנות ה-90 וטנדרים. אז אין בזה היגיון :-P).

 

אז לגבי האבארט': עדיין לא יצא לי לנהוג על אחת. אבל האם היא מביאה בשורה רצינית בנושא ההתנהגות?

כיום אני מחזיק קליאו ספורט (הרכב שאני מחזיק הכי הרבה זמן - כמעט 3 שנים! מעניין למה :-)), הייתה לי ZX וולקן ונהגתי פה ושם על 106GTI.

 

האם יש משהו שהאבארט' מחדשת יחסית אליהן, או שפשוט מתלהבים ממנה יחסית למה שיש לשוק כיום (לעומת לפני עשור) להציע? נניח, ניקח את הקליאו ספורט דור ראשון שלי. האם יש משהו שהאבארט' מתעלה בו עליה?

 

תודה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז לגבי האבארט': עדיין לא יצא לי לנהוג על אחת. אבל האם היא מביאה בשורה רצינית בנושא ההתנהגות?

 

לא, היא נחותה מכל המכוניות שציינת, אבל לא רעה לנהיגה, במגבלות האחיזה.

 

האם יש משהו שהאבארט' מחדשת יחסית אליהן, או שפשוט מתלהבים ממנה יחסית למה שיש לשוק כיום (לעומת לפני עשור) להציע? נניח, ניקח את הקליאו ספורט דור ראשון שלי. האם יש משהו שהאבארט' מתעלה בו עליה?

 

אני מניח (הכל מזיכרון) שהאבארט מתמודדת יותר טוב עם הורדת כוח לכביש (אבל גם יש פחות). הספורט, עם זאת, פרועה יותר, חזקה יותר וניתן לאבד איתה אחיזה ולנהוג אותה בסיבוב גם בשימוש עם הבלם (מה שה-ESP באבארט לא נותנת לעשות).

 

כתבתי כבר על האבארט בעבר, ניתן לחפש.

 

עם זאת, אם אתה לא בעניין של רכבי אספנות, צריך להכיר בעובדה שכבר לא מייצרים קטנות חמות כמו פעם וגם לא ייצרו. זה מה יש.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הדבר היחיד שאולי עדיף זה האופי של המנוע שנושם הרבה יותר טוב בטווחי סל"ד נמוכים.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שרכשתי את האבארט שלי הייתה ברשותי קליאו ספורט כמו שלך לתקופה קצרה.

 

מבחינת התנהגות לקליאו יש יתרון דינמי. לאבארט, גם אחרי נסיעה בקליאו, יש גם הרבה מה להציע בתחום הזה.

 

מבחינת כוח, לאבארט יש משמעותית יותר כוח זמין והיא גם מורידה אותו לכביש טוב יותר, ללא לוחמת

 

ההגה האופיינית לקליאו.

 

כחבילה כללית האבארט לטעמי יותר מהנה, הסיבה העיקרית, ולא היחידה, שמכרתי בגללה את הקליאו היא נסיעת מבחן על האבארט

 

שגרמה לי לפרסם מיד אחריה את הקליאו למכירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עם זאת, אם אתה לא בעניין של רכבי אספנות, צריך להכיר בעובדה שכבר לא מייצרים קטנות חמות כמו פעם וגם לא ייצרו. זה מה יש.

 

התמונה אינה שחורה לגמרי;

-קליאו ספורט הנוכחית קרובה ברוחה לאותן הוט האץ' של פעם. מכונית נהדרת שהחסרון היחיד שלה(מבחינתי) הוא שיוט רועש מדי.

-אופל קורסה OPC היא מכונית נאה למדי(נא במובן של RAW).

-סוזוקי סויפט ספורט היתה ג'וניור הוט האץ' בטעם של פעם. הדגם החדש אמור לשחזר את ההצלחה.

-אם נניח לסוגיית המחיר והמיצוב(בתקוה שהנ"ל ייפתרו ע"י היבואן החדש), מיני קופר S היא מכונת נהיגה נהדרת.

 

מן הסתם ישנן כמה מכוניות נוספות שאפשר להתייחס אליהן. בכל הארבע שציינתי, למותר לציין, יש ניתוק מלא של מערכת ה-ESP.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ניסיתי את הספורט החדשה. חבר שיש לו את הישנה (שהיתה שלי) אומר שהיא אחלה, גם אם ההגה לא מי יודע כמה. קיבלתי (זה לא שהמקורית היתה בעלת היגוי מוצלח...).

עם זאת, היא ספגה קיתונות של ביקורת מחובבי הז'אנר כשיצאה...

 

לגבי המיני, במחיר שלה היא לא רלוונטית לסיגמנט ו/או לז'אנר.

 

השאר, אין בארץ, אז אי אפשר אפילו להתרשם.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי פשוט, תגיע עם הקליאו אחרי נסיעה "מבצעית" לסוכנות, וקח את האבארט לסיבוב נמרץ.

מרגיש שינוי לטובה? מבחינתך יש שיפור לעומת הרכב שלך? התחברת?, זה הכי חשוב ,לא מה שאנחנו חושבים.

לא מרגיש שינוי? הכל שטויות, מזה הגיפ הזה?, וואין על הקליאו שלך?, גם 2000 עמודים עם נוסחאות מכאן עד זימבבואה לא יעזרו, כולל אפליקציה באייפון שמדמה ESP מנותק, וסאונד מנוע של פרארי.

כפי שאמרת ,רכב זה עניין סוביקטיבי, במיוחד שמדובר בהנאה מנהיגה(דבר שאי אפשר לכמת במספרים), והתנהגותו מושפעת רבות גם מאופיו וצורת נהיגתו של הנהג שאוחז בהגה. דבר מסויים שיפריע למישהו, לא בהכרח יזיז לאחר (מישהו אמר ESP שוב?:-D).

נסיעה טובה.

תהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב. עכשיו גם לי יצא לנהוג על האבארט 500 אחרי שעומר הזמין אותי לסיבוב. (תודה עומר :-))

 

לפני שאני כותב את דעתי על האוטו, אני אספר כמה מילים על עצמי: ההנאה שלי מנהיגה נמדדת במדד החיוך. האם היה כיף, וכמה.

היום ביליתי שעתיים עם מיצובישי האנטר בשבילים של בית קמה. האנטר רכב ספורטיבי? לא (למרות שיש לו יכולת דינמית לא מבוטלת בשבילי עפר). היה כיף? כן.

נהגתי מנהיגת שבילים ושטח בסובארו ג'אסטי, סקודה פייבוריט, רנו 5 ואפילו פונטיאק טמפסט. והיה כיף. (עם הטמפסט נהניתי פחות למרות הסאונד-V6 וגודל המנוע, אגב).

 

אני יכול לתת עוד מלא דוגמאות של הנאה מנהיגה שאני אישית חווה באופן שרוב שונה ממה שמוגדר ע"י המיינסטרים (ג'יפים פתוחים, מכוניות קבריולה בלי שמץ של תקשורת מההגה או השלדה וכו').

 

וכן, מהאבארט' היה לי כיף. ודווקא כיף מהסוג שמקבלים ברכב ספורטיבי.

 

אחיזה מעולה, התנהגות קארטינגית, ESP מאוד (מאוד) ליברלי, עיצוב מגניב. (פחות אהבתי את תנוחת הנהיגה).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מה המסקנות שלך? קונה אחת במקום הקליאו?

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שטוב באבארת זה שהיא מאוד entertaining, כמו שאומרים. נותנת לך תחושה שאתה יכול להכנס אליה ולהתחיל להתפרע, ומספקת בתמורה הרבה כיף גולמי מעצם התזזיתיות, הישירות והקארטינגיות, שנובעים (בין השאר) מכיול נוקשה ומשקל נוצה. הבעיה שלה מתחילה כשמבקשים ממנה יותר, ואז היא מאכזבת במידה מסוימת, במיוחד למי שיורד מקליאו (ודור שלישי של הקליאו דווקא יותר מרשים במובן הזה, לטעמי). ועדיין, ל-90% מהנהגים הספורטיביים כנראה שהיא תהיה אחלה 90% מהזמן, וזה גם משהו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נו, אז מה המסקנות שלך? קונה אחת במקום הקליאו?

 

את הקליאו תחליף בע"ה מיאטה או STI.

 

למרות שבינתיים אני לוקח ת'זמן. הרכב מפורסם למכירה אי שם במעמקי הפורום בעמוד 39 :-) לא ממהר להקפיץ את המודעה. אני יודע שכדי לקבל מ-STI חלק מהפאן שאני מקבל מהקליאו צריך ביצים של יען.

(אגב, במאמר מוסגר, לא קשור לשרשור: למי שזוכר, הייתה לי התלבטות לגבי התקנת R1R על הקליאו. פחדתי שתהיה לי יותר מדי אחיזה. מסתבר שהשובבות נשארה, הרכב רק נהיה ה-ר-ב-ה יותר כיפי, ותת ההיגוי נעלם כמעט לגמרי!).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4654 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...