Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת פורסטר טורבו 2004


ETAA
שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

רקע - חשקה נפשי ברכב משפחתי (נשוי + 2) מיוחד ולא יקר מדי. משום מה (ללא סיבה מיוחדת) התבייתתי על הפורסטר טורבו. אני יכול להרשות לעצמי לרכוש אחד חדש יותר מ-2004, אך בשקלול כלכלי של עלות-תועלת לא נראה לי משתלם להוציא יותר מ-70K ש"ח על רכישה של רכב (בכלל, ללא קשר לפורסטר).

 

מבחינת צרכים - איני מחפש רכב לדריפטים או לנהיגה ספורטיבית במורדות ים המלח, אלא רכב משפחתי שיקח אותי בכיף מהבית לעבודה ביום-יום ויסיע את המשפחה בנוחות ובנינוחות בסופ"שים, עם ערך מוסף. האמת היא שאני יכול להסתדר עם רכב משפחתי רגיל (כמו שיש לי היום), אך מתחשק לי משהו יותר מיוחד ומרווח.

 

מבחינת עלויות אחזקה - אין לי בעיה פיננסית להחזיק את הרכב, אך עדיין איני רוצה ליפול לבור ללא תחתית והייתי מעונין לדעת במה זה כרוך. מבחינת צריכת דלק, ברור לי שזה לא סוזוקי אלטו, אך עד כמה זה נורא? אני נוסע כמעט רק בינעירוני (50 ק"מ ביום). 1/10 בינעירוני נשמע סביר?

 

מישהו מכיר את הרכב ויכול לתת חוו"ד? עלות אחזקה? צריכת דלק? אמינות? משהו מיוחד?

 

תודה מראש לכל המשיבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשתדל לעזור במה שאוכל:

 

צריכת דלק 1:10 אפשרית,תלוי באופי הנהיגה. הנעה כפולה קבועה,מנוע בוקסר עם מגדש,וגיר 4 הילוכים בלבד הם לא מתכון לצריכת דלק שפויה. רוב בעלי הרכב מדווחים לאורך זמן על צריכת דלק ממוצעת של 1:8. אם הנסועה היא בינעירונית ללא האצות ובלימות תכופות תוכל להגיע לצריכת הדלק שביקשת ללא בעיה מיוחדת.

אמינות סובארואית טיפוסית,יש לשים דגש על הטורבו,רוב בעלי הרכב לא מודעים לצרכים של מנוע טורבו ולכן מקצרים את חייו.

עלויות אחזקה לא שונות וברוב המקרים זולות יותר מהמתחרים שלו,עדיין תהיה יותר יקרה מרכב משפחתי מאותם שנים. עלויות חלפים מסויימים יכולים להפתיע לרעה ברכישה אצל היבואן.

הרכב לא מרווח יותר ממשפחתית סטנדרטית,ב2005 הוחלף לדגם גדול ומרווח יותר.

האאוטלנדר הגיע בצורתה החדשה ב2004 ולכן תרגיש חדשנית יותר,מרווחת,ויותר נעימה לשיוט בינעירוני.

לדעתי לצרכים שלך דווקא האאוטלנדר תהיה בחירה הגיונית יותר.

הסובארו היא לדעתי יותר הארדקור בהרגשה,יותר מערבת בנהיגה ובתחושות,וצריך להיות ממש אדיש אליה כדי לא להיסחף איתה ולהגיע למהירויות לא חוקיות על סף השיגעון.

בשורה התחתונה,ברוב הסעיפים ההגיון נוטה לכיוון המיצובישי. כחובב נהיגה שמחפש את הערך המוסף,אין לי ספק שהסובארו היא הבחירה שלי.

"that is petrolhead heaven,

and as we've always maintained,the only way you can get there,is in an alfa romeo"

jeremy clarkson - top gear

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

+1 לגבי המיצובישי הרבה יותר גדולה ומרווחת מהסובארו מה גם שהיא מגיעה עם מנוע אטמוספרי ולא טורבו ,

מה שאומר פחות בעיות לחשוב עליהם מבחינת בלאי ואפשרויות של קילקול.

אני לא יודע ברמת התקציב אבל גם הראב 4 הישנה לא רעה מבחינת אמינות ותצרוכת דלק.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מחפש אוטו פלפל המיצובישי אאוטלנדר בשנת 2007 הגיע עם גיר ידני ומנוע טורבו שהורד מהאיוו :twisted:

זה אוטו מפלצת עם 190 כ"ס ולא פרייר בכלל.

בדגמים החדשים יותר המנוע וויתר על הטורבו וצמח בסמ"קים על מנת לעמוד בהגבלות הירוקות [מנוע פחות מזהם].

תוסיף על זה את המשקל העודף ותקבל רכב הרבה יותר כבד מאשר השנתון הקודם.

עדיין הרכב הזה לא פרייר בהשוואה לרכב משפחתי אבל אם אתה משווה אותו לפורסטר אז בעיני הפורסטר תהיה יותר זריזה אבל קטנה יותר ובעלת מראה "פשוט" יותר מבפנים.

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר על רכב אידיאלי למשפחה.

מצד אחד רכב מרווח בעל תא מטען גדול ושימושי. דגם הטורבו מציג ביצועים מצוינים לצד שלדה ומערכת הנעה המאפשרים הנאה גבוהה מנהיגה לצד ביטחון דינאמי.

תצרוכת הדלק (כמו בכל רכב אבל בדגם הטורבו זה בולט יותר) תלויה בסגנון הנהיגה.

נתוני היצרן מדברים על תצרוכת דלק משולבת של 10.3 ק"מ לליטר.

בפועל בנהיגה מתונה ניתן להגיע לנתונים הללו, ניצול מלא של ביצועי הרכב תביא לתצרוכת דלק נמוכה יותר.

רמת האבזור כוללת גג נפתח עצום מימדים, מושבי עור ועוד.

 

אם יש עוד שאלות אשמח לעזור,

אייל בסובארו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4673 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...