Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון 2005 1.8T והפעם דאונפייפ 2.5" APR !


שימו לב! השרשור הזה בן 4653 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

טוב אני לא יכול להתאפק, סיימתי להרכיב את הדאונפייפ על הרכב

היה צריך קצת התאמות לאורך הצנרת כי החלק הורכב לצנרת המקורית שהיא 2.25", דברים שלמדתי תוך כדי העבודה :)

טוב אז נתן לתמונות לדבר

 

מקורי מול APR

01tfminemzdy.jpg

 

APR

you52dzwegqy.jpg

 

OEM

njyiyjtcwfgi.jpg

 

משהו חסר פה לא?!

1cjzzjiyzymz.jpg

 

APR מורכב!

gzm4juwyg4my.jpg

 

בנתיים מסיבוב קטן שביצעתי הבחנתי כמה דברים

הסאונד השתנה מעט בלחיצה ונשאר שקט בעמידה

הטורבו נכנס יותר מוקדם

המשיכה של הרכב גם נהייתה מעט אגרסיבית, דבר שיבדק בהמשך

 

עדכונים בהמשך :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מקווה שההתעסקות וההוצאה לא היו מיותרות בשבילך.

 

אחרי צנרת ב20VT אומרים "וואו" ולא תגובה מנומנמת של "משיכה קצת יותר אגרסיבית".

כבר מהלחיצה הראשונה מרגישים הבדל ענק.

 

מקווה שתהנה.

 
 

 

 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהיה שיפור וישר אמרתי "וואוו"

אבל כרגע אני לא יודע להאריך ע"י תחושה מה קיבלתי אז עד שאני לא יבצע בדיקה יותר מעמיקה אני נמנע מלהגיד סתם דברים.

 

בכל אופן אני נהנה גם מהעבודה על הרכב, שאני מעדיף לעשות את הרוב לבד ככה לפחות אני יודע בדיוק מה אני מקבל וגם מהתמורה שאני מקבל אחרי ההחלפות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם כנראה הולך לשים דאונפייפ 3" בשילוב תוכנת ניהול ופילטר אינבוקס כדי לקבל קצת כוח

 

ומשאיר את הרכב במראה הסטנדרטי ובלי שירעיש בכלל.8)

:evil:LEON CUPRA 2011 ,GIAC STAGE 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תסתכל בתמונה הראשונה במקורי מחוברות 2 הלמדות

ובAPR יש שני חיבורים ללמדות אחד לפני הממיר ואחד אחריו.

הלמדות פשוט הועברו למקומם החדש בצנרת בד"פ של APR

אגב צריך לשים לב שמחברים את הלמדות נכון כי בקלות ניתן להתבלבל בין אחורי לקידמי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4653 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...