Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

306 GTI 1998


ran1012
שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצאתי פיג'ו 306 GTI מקורית במצב ממש טוב ושמורה, יד 3 עם 180,000 ק"מ.

לפני הרכישה אני פה על מנת להיתיעץ עמכם.

יש לי כל מיני דאגות לגבי הרכב, האם הוא אמין? או שסטיגמת הצרפתיות תופסת גם כאן?

האם אני צריך לדאוג שברכב בן 13 יתחילו הדברים להתפרק ולהתקלקל אחד אחד?

אני אבלה יותר זמן מתחת לאוטו בתיקונים מאשר בתוכו בנהיגה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו פגז, מכל הבחינות, מנוע בין המוצלחים של פג'ו בכל הזמנים, חזק ונושם בצורה מעולה !

התנהגות ונוחות שלא מביישים ספורטיביות של היום, תחושות והעברת מידע לנהג שמכוניות כיום רק יכולות לחלום עליהם.

גיר מעולה 6 הילוכים.

הגיל + רכב צרפתי עושה את שלו,רעשים מהדש,פלסטיקים,חלקים מכאניים כושלים בדיוק לפני מבחן ענק בפיסיקה וכו'.

 

שורה תחתונה,

המחיר.

 

על רכב שמור ומטופל דורשים המון מעל מחירון (בעצם מין מחירון שהמציאו לעצמם, גרוע יותר מקליאו ספורט), בחירה שלך אם שווה או לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצאתי פיג'ו 306 GTI מקורית במצב ממש טוב ושמורה, יד 3 עם 180,000 ק"מ.

לפני הרכישה אני פה על מנת להיתיעץ עמכם.

יש לי כל מיני דאגות לגבי הרכב, האם הוא אמין? או שסטיגמת הצרפתיות תופסת גם כאן?

האם אני צריך לדאוג שברכב בן 13 יתחילו הדברים להתפרק ולהתקלקל אחד אחד?

אני אבלה יותר זמן מתחת לאוטו בתיקונים מאשר בתוכו בנהיגה?

 

 

לא, הרכב לא אמין.

זו נקודת ההנחה שאתה צריך לצאת ממנה אם אתה רוצה להנות מהאוטו.

זה אחד הרכבים הכי מהנים לנהיגה שנוצרו איי פעם אבל זו צריכה להיות המלצה עם כוכבית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי את האוטו הזה בין השנים 94-98. ועשיתי בערך 140K.

 

הרכב חלומי (ובמיוחד לזמנו).

שלדה והיגוי מהטובים שאי פעם יוצרו , תענוג אמיתי .

 

תקלות ושאר התרשמויות שאני יכול לזכור.

 

סלילי הצתה שמתפגרים (1 לכל מצת)

קלאצ' שאוהב להתפגר כל 20-25.(אצלי לפחות..)

פולי שסיים את חייו מוקדם מדי.

גג - זרועות קרסו מוקדם מאד.

 

ובטח יש עוד המון שאני פשוט לא זוכר.

 

מבחינתי, הרכב הכי חלומי שהיה לי...(למעט הנוכחי , אבל הוא שייך לקטגוריה אחרת לגמרי...E211- 2006)

supreb 2016 l&k 280 4*4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה לך את הרכב בשנים שכתבת - אז היתה לך S16 , לא GTI6.

 

יש גם הבדל עצום בין להחזיק את הרכב כחדש לבימינו.

לגבי התקלות שכתבת - סלילי הצתה - רלוונטי רק לS16.

קלאץ' - אלוהים ישמור אם ככה הוא היתפגר אצלך - נהגת כמו חמור. הקלאץ' המקורי שם יכול להחזיק המון כח לאורך המון זמן.

פולי - נכון - רלוונטי רק לS16.

גג - כל הפאקים קיימים גם לGTI 6.

 

כמו ששלומי כתב - אתה צריך לצאת מנקודה שזה לא רכב אמין.

כי להחזיק רכב ספורטיבי ישן ככה שתהנה ממנו - אתה צריך כל הזמן לטפל.

אי אפשר להחזיק רכב כזה בתחזוקת שבר ולסחוב מטיפול לטיפול.

לרכב בגיל הזה כבר צריך לעשות הרבה דברים כדי שתוכל להנות ממנו באמת מעבר למה שהיית נהנה מ306 1.6 בערך.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע , זה אחד הקלאצ'ים העמידים של פיזו / סיטרואן - 215 מ"מ הפוך.

הוא עומד בהתעללויות חבל על הזמן גם עם משמעותית יותר כח וקג"מ.

כדי לשרוף אותו ככה צריך או ממש להיסחף ולחיות קצת בסרט לגבי ביצועי האוטו בקו ישר או לא לדעת לתפעל כראוי רכב ידני.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשמע יקירי,

אין לי מושג איזה קלאצ' היה שם , ולמה הוא היה מתפגר כך.

 

אלו העובדות...כפי שאני חוויתי אותן (כ4 החלפות קלאצ' על פני 140K בערך, על פני 4 שנים)

צמיגים, חוץ מהמקוריים, עוד 3 סטים.

משולשים - פעם אחת.

הגה ומכלוליו, תפוחים ושאר ירקות - כלום, מכרתי עם המקוריים.

בולמים - כנ"ל.

 

רוצה להטיל את האשם בנהג - לבריאות.

 

דרך אגב.

שיפורים שביצעתי בזמנו.

פילטר פתוח+החלפת צ'יפ ניהול מערכת דלק ששיפרה את ההספק ל156 כ"ס בגלגלים .

supreb 2016 l&k 280 4*4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני ראיתי את המודעה ביד 2,

47K עבור GTI6 שנת 98 עם מ183K על השעון זה המון.

לפני שנה וחצי חמקה לי GTI שנת 2000 עם נסועה דומה במצב פנטסטי מחיר מבוקש 45,לאחר שבאתי לראות את הרכב המחיר ירד ל43 יצאתי לסופש בחו"ל חזרתי והרכב כבר נמכר.

עוד GTI שיצא לי להתקל בה לפני שנה הייתה שנת 98 עם 120K יד ראשונה במצב מכני מצויין אך נדרש פחחות וצבע כללים על הרכב עוד כמה נגיעות בתא בנוסעים מחיר: 42K

 

עצה שלי,אם אתה סבלני ולא לחוץ לקנות חכה עוד מספר שבועות ,תן למוכר להתבשל אני מבטיח לך שב47K זה לא יקרה.

Porsche 944 turbo

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המון המון אבל לך תמצא עוד רכב כזה, וואלה כבר אין.

הייתה לי 306xsi 98 והאמת, מעולם לא נהנתי מהרכב כמו מהביז'ו, אך אמינות לא הייתה שם, אבל מצד שני לא היה אכפת לי.

מעלה בי זכרונות טובים הרכב הזה.:cry:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה306 מעלה זכרונות טובים אצל כל מי שהיה לו , וידע לתחזק ולהנות מהרכב.

 

עכשיו השאלה היא אחרת, עלות מול תועלת.

 

אפחד לא יכנס לך לכיס ויגיד לך להוציא 47 אלף בשביל הרכב.

 

מבחינתי , זה רכב נדיר, בעל אחיזת כביש מדהימה, נראה טוב.

167 כוחות סוס.

6 הילוכים שנוסעים קדימה.

 

תן לי דלקן ברכב, ולגור בנס הרים :)

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4709 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...