Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אימפרזה STI VS GT - מה ההבדלים בין שני הדגמים?


=DJ Shadow=
שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

חיפשתי בפורום על ההבדלים בין השניים ולא הצלחתי למצוא.

 

מה השוני בין שתי המכוניות (חוץ מהמראה)?

מבחינת: כח, התנהגות, תקשורת של ההגה, קשיחות של המתלים, נוחות נסיעה וכו'...

 

מי נחשבת יותר מהנה?

 

אני מדבר על הGT שנתונים 99-00 ולSTI שנתונים 03-04, כמובן שסטנדריות.

 

החלום שלי תמיד היה STI, בעיקר בגלל המראה. אבל ככה רצה המזל ונפלתי על GT יד ראשונה מאישה מבוגרת שלא נגעה באוטו חוץ מנסיעות לבית ספר (מורה) ורצתה מחיר מחירון. לא הייתם קונים? icon_biggrin.gif

 

תודה מראש למגיבים.

 

איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוטפים לא קונים!

 

קודם כל תתחדש חבר.

 

דבר שני לא נהגתי על STI אבל על הGT אני יכול להעיד בכיף.

 

גם כסטנדרטי מדובר על רכב חזק ומהנה, קשיח מאוד ומתנהג מצויין.

מבחינת התנהגות יש בעיה אחת והיא הבלימה שהיא מה לעשות, על הפנים,

וזה הדבר הראשון שהייתי משדרג ברכב הזה.

בדוק אפשרות להתקנת מערכת בלימה של STI על הרכב שהיא הרבה יותר טובה משל הGT.

 

מבחינת כוח עד כמה שאני יודע הSTI 2003-4 הגיעו לארץ עם 264 כ"ס והGT עם 218 כ"ס.

 

לעומת זאת יש הבדל של 100 ק"ג לטובת הGT

 

מבחינת מראה, אני אוהב יותר את הGT, היא נראית הרבה יותר קרבית.

 

ושוב חבר, לא יודע איך מצאת את הרכב המדהים הזה בצורה כלכך שמורה, אבל תתחדש ותשמור עליה

כי יש לך רכב נדיר ביד.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה אני הייתי בעלים של אימפרצה GT שנת 99, ומיד לאחר כך של STI שנת 2001.

 

הGT יותר גסה, יותר מהירה, ויותר מתקשרת (עדיין לא ברמה של מיאטה או 106), החסרון העיקרי שלה היא הבלמים, המקוריים לא עושים עבודה טובה בכלל.

 

ה STI יותר רכה ויותר קל לחיות איתה ביום יום, אך חסרה בעיטה בגב והחייתיות של הGT.

 

שתיהן לוגמות דלק בקצב שלא יבייש מטוס בואינג קטן.

 

אני אישית החלפתי מה GT ל STI כדי להשתדרג, אבל רק אחרי זה הבנתי שעשיתי ההפך.

 

אין לי מושג איך מצאת יחידה כ"כ שמורה, אבל תתחדש ותרגיש חופשי לצחוק על אסתי ברמזור (=לא לתת לחברים טמבלים סיבוב)

 

 

ד.א, הגיר של הGT די עדין יחסית למנוע, אל תחשוב אפילו "לזרוק" קלאץ' ברמזורים.

 

אם אתה צריך עוד מידע, שאל חופשי.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהצלחה הרכב חזק מאוד והיא ממש נותנת תחושה של "תרביץ יא גבר אני יכולה יותר".:-)

שים לב למחיר של אוקטן 98 הגברת ממש צמאה.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

323, אני לא מצאתי הבדל בביצועים / צריכת דלק בתדלוק אוקטן 95 לעומת 98.

 

(מדובר על מנוע סטנדרטי ולא משופר)

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הGT אני יודע איך הרכב נוסע ומתנהג, הוא אצלי כבר יותר מחצי שנה אבל בכל מקרה תודה על התגובה.:wink:

 

באמת הרכב במצב נדיר, סטנדרתי עד הבורג (וככה אני מתכוון להשאיר אותו).

האישה הלכה (בשנת 2000) לסוכנות סובארו ורצתה את הרכב הכי מתקדם ויקר שיש להם וזה מה שהנציגים שם דחופה לה.

לפני חצי שנה בערך היא שוב חזרה לסובארו (אחרי 10 שנים עם הGT) וביקשה לעשות טרייד אין שוב, על הרכב הכי יקר ומתקדם שיש להם (הפעם דחפו לה את הגיפ של סובארו).

 

וככה הרכב הגיע לטרייד אין שבמקרה יושב שם חבר טוב של אחי.

הוא ישר קרא לנו לבוא לראות את הרכב, מאותו רגע אני רק זוכר שמצאתי את עצמי עם הלוואה לבנק ורכב מטורף בבית. 8)

 

הנה קצת תמונות.

 

ואשמח לעוד תגובות לגבי ההבדלים בין הדגמים, תודה.

 

 

p1014332copy12.jpg

 

 

 

p1014323copy12.jpg

 

 

 

 

uioa.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו כמה זמן לא ראיתי GT עם ג'אנטים מקוריים !

 

ביום שתמכור אתה יודע למי לפנות :wink:

 

ד.א, נזכרתי בעוד הבדל, ה STI יש 6 הילוכים במקום 5 בGT, מיותר לחלוטין בכל מקרה.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אכול קנאה על המציאה שמצאת,אין דברים כאלה היום ואם יש אז זה הרבה הרבה מעל המחירון איזה כיף לך!

מפתיע אותי לדעת שקל יותר לחיות ביום יום עם STI תמיד חשבתי ההפך וגם תמיד חשבתי שהSTI חזקה משמעותית.

vr6T gt35/40-sold

a3 1.8T 180-sold

ibiza fr stage 1-sold

540I m-tech 6MT-sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

GT של 00-99 הינה שייכת לאימפרזה דור ראשון בעוד שה WRX / WRX STI של שנתוני 03-04 שייכת לאימפרזה דור שני.

GT של הדור הראשון נחשבת למכונית ספורטיבית קיצונית, חזקה ומהנה מאוד לנהיגה.

הדור השני של האימפרזה טורבו (בגרסאות ה WRX) הינו רכב בטוח יותר לנהיגה ופחות קיצוני (שולי אחיזה גבוהים יותר) בנוסף הוא שקט ונוח לאין שיעור ביחס ל GT. STI של הדור השני היא הגרסה היותר קיצונים חזקה ומהנה.

יש לה מעטפת יכולות גבוהה יותר מה GT והיא מקריבה על מזבח ההנאה מנהיגה כל פרמטר.

בגדול 2 הדגמים מהנים מאוד לנהיגה, במקרה של מכוניות מהסוג הזה עדיף קודם למצוא אקזמפלר שמור ומטופל ובהתייחס לתקציב הרכישה לבחור את הרכב.

 

בהצלחה,

 

אייל מסובארו

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, הייתי בעלים של אימפרזה STI שנת 2004 בריאה מאוד, עם קוילאוברים של TEIN BASIC, וניהול מנוע ECUTEC.

חבר טוב שלי, היה בעבר בעלים של אימפרזה GT מקורית חוץ מפורק חיצוני.

אני יכול להגיד לך שלדעתי, אחרי שלושה חודשים של בעלות על האסתיאיי(שלא התאימה לי מבחינת עלויות יקרות), ונהיגה רבה בGT של החבר, אין מה להשוות בין השתיים בכלל! בכל פרמטר הSTI שלי היתה הרבה יותר מרגשת ומהנה.

הגיר שלה פשוט מושלם עם יחסי העברה קצרים והתחושה ממש כמו אופנוע על 4 גלגלים, מנוע מאוד חזק עם צליל מושלם(אותו צליל קיים בGT), ההתנהגות כביש בSTI הרבה יותר חדה ואתה מרגיש הרבה יותר ביטחון לעשות דברים שבGT צריך הרבה ביצים לעשות אותם, ככה לפי דעתי לפחות.

מבחינת העלויות החזקה, החלקים של הSTI יותר יקרים בהרבה ככה שזה גם נתון לשיקולך.

אני נהגתי בשתיהן, למרות שהSTI שלי לא היתה סטנדרטית לא בהתנהגות ולא במנוע אז אולי אני מטעה אותך, אבל הSTI הרבה יותר חזק, יציבה, מרגשת וכיפית.

ליום יום שתיהן לא להיט בכלל והעלויות החזקה פשוט מטורפות אבל זה שווה את זה למי שיכול להרשות לעצמו כי זה רכבים של פאן טהור לדעתי ואין סוף ריגושים.

תהנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4720 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...