Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות של שברולט קוואליר


__SHASHA__
שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין לקנות את הרכב כיון שזה הרבה רכב לכסף, את הבעיה של הדלק שלו אני יודע ואני מוכן לספוג כרגע...

 

מה האמינות של השברולט קוואלייר?

 

עלות חלקי חילוף יקרה מהממוצע של רכבים ?

 

יש הבדלים בין התתי דגמים? אם כן מה הם?

 

הרכב עבר מתיחת פנים באיזה שלב? מה השינויים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן סה"כ רכב טוב ואמין, תחפש רק את מנועי ה 220 שאלו מנועים כמו של ה אופל וקטרה שנחשבים אמינים. חלקי חילוף לא יקרים מכל רכב אחר, מה גם שהמון חלקים ניתן להזמים מחו"ל בעלות נמוכה אפילו יותר ממה שמוכרים בארץ.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השברולט קוואליר הוא רכב נוח וחזק, היה נחשב מכונית מנהלים בשנות ה90 למרות שבארץ המוצא שלו (ארה"ב)

היה נחשב מכונית של סטודנטיות למדעי החברה, מניסיון על אחת קופה למשך כשנה, היא גורמת לך להרגיש צעיר,

האמינות ברמה הכללית טובה כל עוד לא עבר הזנחה (תקף כמעט לכל רכב) במהלך השנה שהרכב היה אצלי הספקתי

להיכנס לשיפוץ אלטרנטור, אך באופן כללי הוא אמין, לגבי החלקים/חלפים, בהנחה שלא תקנה בפירוקיות, החלפים

ביבוא ודרך סוכנויות יהיו סבירים, היות ושער הדולר ביחס לשקל נמצא בשפל מגוכח, החלקים של האמריקאיות ירדו

דראסטית, בתקופה שלי מחירי החלקים היו יקרים,

 

לגבי הדגמים:

הקוואליר הגיע לארצינו מ1994 - 2004 יש הפרשי מחירים משמעותי בן הדגמים - ולגבי החזות באופן כללי

הצורה והפלטפורמה היא אותה צורה, השינויים העיקריים הם בחזית והפנסים - רוב הדגמים הגיעו לארץ עם

גיר אוטומאט 4 הילוכים ומנוע 2.2 (4צילינדר) - יש ידניות 5 הילוכים נדירות, הן עדיפות על האוטומטיות

לגבי דגמים, בנסיעה בעיר הרכב מרגיש קצת גדול, אך בשיוט הוא מלך הכביש, הוא משייט בצורה נעימה

ושקטה תודות למנוע גדול ועוצמתי, לכולן שטח הטענה יפה בבאג', וכולן יציבות על הכביש (כמובן כשהכל תקין)

 

לגבי תוספות יש אופציה לסאנרוף - יש כאלו שהגיעו גם עם בקרת שיוט - ויש כאלו עם פנסי ערפל מקוריים בפגוש (2003 - 04)

 

לגבי דגמים ותת דגמים - יש את הדגם הנפוץ ביותר בישראל שזה הדגם הסדאן (4 דלתות) נוח ביותר

95123301991207-480.jpg

 

יש את דגם הקופה 2 דלתות (החביב עלי)

277_36555_17601582_12164216162008.jpg

הוא לא מתאים אם יש לך ילדים.

 

ויש את הדגם שנותן את תחושת הנעורים שזה הקבאריולט, נדיר מאוד במחוזותינו,

98_chevrolet_cavalier_z24_conv.jpg

 

 

 

 

 

מבחינה עיצובית ומתיחות פנים - הצורה בישראל נפוצה החזית הקלאסית של 1993 - 2000:

500112419_1_B.jpg

 

ב2000 עברה החזית ריענון קל הפנסים נראים יותר עדכניים:

2000-chevrolet-cavalier-front-view.jpg

 

ב2003 עברה הקוואליר מתיחת פנים נוספת נחמדה שבה אוחדו הפנסים האחוריים

שיראו גוף תאורה אחד, והפנסים הקדמיים הפכו להיות יותר ספורטיביים - וזה נראה ממש טוב לדעתי!:

ABS120A-L4_Chevrolet_Cavalier_4dr_2003-2005_Custom.jpgimage044.jpg

 

כמובן שכמו לכל רכב יש לקוואליר אפטר-מרקט מטורף, חלק מהדברים יפים חלק ממש מעצבנים לעין,

 

כמובן שהיצור של הקוואליר הופסק ב2005 והחליפה אותה השברולט קובאלט שגם היא באותו סגנון

רק שהיא הרבה יותר עדכנית וכיפית לנהיגה - אך תמיד יהיה לי מקום חם בלב לקוואליר קופה

 

chevrolet cobalt:

chevy-cobalt-2006-picture-13439.jpg

 

באופן כללי הקוואליר היא רכב שאני מאוד מסמפט - יהיו כאלו שיחלקו עליו - וזכותם, אך זאת דעתי בכל אופן

שברולט זה שברולט :-) (לא דהיו-לט:twisted:!!!)

 

מקווה שעזרתי,

בהצלחה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התיקון - קיבלתי (דרגת רישוי 3 זה לא מנהלים?)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה בעבר - כיום המיסוי יותר בנוי על דרגות זיהום,

בתקופה שלי ככל שהנפח היה גדול יותר- ככל שהיה יותר איבזור

ככל שהרכב היה מפנק - וככל שהעלות שלו הייתה יותר גבוה, כך

גם הדרגה שלו נקבעה, היום זה שונה, אני זוכר שUMI שיווקו

אותו כמתחרה ישיר ל626 ול506 ושאר הרכבים בקבוצה 3 - 4

 

הרכב הזה מעולם לא התחרה במאזדה לאנטיס - אלא התחרה ב626 ובווקטרה,

מעולם לא התחרה במשפחתיות מקבוצה 2 (ע"פ הדרגות רישוי הישנות)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוי לחברה, שהמנהל שלה נוהג בשברולט קאווליאר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו כזאת במשפחה מזה כ-15 שנה.

 

לא היו בעיות מיוחדות, בערך ב-200 אלף שיפצנו את המזרקים של הדלק שהחלו ליזול.

 

כמו"כ שסתום EGR שהלך גרם למאורר לעבוד ללא הספקה עד שגם הוא התפגר וגרם למנוע להתחמם מה שגרר שיפוץ ראש מנוע...

 

מעבר לכך עד עתה הרכב עבר כ-230,000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות מעבר לדברים שנגרמו מבלאי טבעי.

 

צריכת הדלק אגב היא כ-11 ק"מ לליטר והגיר הוא של שלושה הילוכים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לי כזה רכב בעבודה, סוס עבודה, מבחינת אמינות הרכב עשה 210 אלף ק״מ בלי בעיות מיוחדות במנוע או בשאר המכלולים, הבעיות העיקריות שלו בעיקר היו קשורות לחשמל, בין היתר חלונות חשמל שנדפקים וכו׳, חוץ מזה רכב נוח יחסית, משייט כמו סירה, מרווח ועם באגז׳ מספק, הדשבורד נוטה להיסדק עם השנים, ורצוי מאוד לטפל במוסך כללי ולא בumi, חלפים בשפע בפירוקיות.

 

ממה שידוע לי מנוע 2200 הגיעה ברמת גימור rs שנחשבת לפשוטה יותר, גיר 3 הילוכים, פגושים שחורים ועוד כמה שינויים קלים, הדגם עם מנוע 2400 הגיעה עם פגושים בצבע הרכב וגיר 4 הילוכים, רמת גימור ls.

 

בשתי רמות הגימור הרכב הגיע כסטנדרט עם 4 חלונות חשמל, הגה כוח ו2 כריות אויר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה בעבר - כיום המיסוי יותר בנוי על דרגות זיהום,

בתקופה שלי ככל שהנפח היה גדול יותר- ככל שהיה יותר איבזור

ככל שהרכב היה מפנק - וככל שהעלות שלו הייתה יותר גבוה, כך

גם הדרגה שלו נקבעה, היום זה שונה, אני זוכר שUMI שיווקו

אותו כמתחרה ישיר ל626 ול506 ושאר הרכבים בקבוצה 3 - 4 (ע"פ הדרגות רישוי הישנות)

 

 

זאת הסיבה היחידה שעל פיה נקבעת קבוצת רישוי.

רכב שלי גם שייך לקבוצת רישוי 3, אך הוא במרחק שנות אור מלהיות רכב מנהלים :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

תודה חברה על התשובות,

 

אך רציתי לדעת בדיוק מה ההבדלים בין הרמות גימור,

 

ואיך אני מזהה איזה רכב עם 4 או 3 הילוכים, ועד כמה זה קריטי?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,אז ככה יש לאבא את מודל 2000 שעברה כבר 330000 ק"מ והפגינה אמינות טובה מאוד. הפלסטיקה גרועה ומקרקשת.

 

עד שנת 99 היו דגמי 2200 עם גיר 3 הילוכים ועם גיר 4 הילוכים דגם 2200 שרמת הגימור שלו הינה CS הינו בעל 3 הילוכים.

 

דגמי LS היו במנועי 2400 ו 2200 עם גיר 4 הילוכים.

 

למשל שלנו מודל 2000 CS עם 4 הילוכים.

 

יש לי גם את מודל 2003 בבית, סה"כ רכב טוב.

אחיזת כביש גרועה,פלסטיקה גרועה וחלונות חשמל ואלטרנטור רגישים.

 

לבדוק שהרכב טופל בנוזל קרור אדום בלבד!

מאוד חשוב!

 

המזגן מקפיא,והחלקים שלו יקרים יחסית - לבדוק תקינות המזגן.

 

באיזה דגם אתה מעוניין בדיוק?

המנועים ב2003 ומעלה עברו שדרוג ומנוע ה2200 שיותר חזק מה 2400 הישן יותר החליף אותו.

 

למרות שגם ה 2200 עם ה 115 כח סוס לא יבייש אותך ברמזור ... תאוצות ועקיפות ביניים תענוג :)

 

הרכב מרגיש הרבה יותר כבד ממה שהוא באמת.

 

לא מדובר ברכב כבד 1250 ק"ג זה פחות מהמאזדה 3 הממוצעת.

לבדוק תקינות הבולמים - בולמים יחסית יקרים!

 

עדכן אותנו על איזה דגם בדיוק ויהיה קל יותר לעזור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הרכב היחידי אי-פעם שהשכרתי ואחרי כמה שעות החזרתי אותו כי הוא פשוט היה בלתי נסבל. מנוע 2200 שמרגיש כמו סוס חולה, נוחות נסיעה של ג'ון-דיר, ובגלל שהם עשו את התא כפפות כל כך נמוך ו"נכנס פנימה" לתוך המושב פשוט אי אפשר לשבת בכיסא שליד הנהג.

זה לא רכב "יוקרתי", הוא לא חזק, הוא לא אמין (המנוע והתיבת הילוכים פשוט דפוקים ומי שתכנן אותם מגיע לו כלא), ועשה לעצמך טובה ותקנה משהו אחר, אולי מאליבו ישנה או משהו כזה.

ואני כבר מבקש סליחה מראש מכל בעלי הרכב שמאוד מרוצים ממנו, תנסו משהו אחר ואז תסלחו לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4717 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...