Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה ייטי


ADRIANFARINA
שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנחנו שוקלים להחליף את הג'ימני האהוב לסקודה ייטי בעקבות התרחבות המשפחה.

כבר קראתי את כל הכתבות במגזינים ואת רוב השירשורים בפורום .

מעניין אותי לשמוע התרשמות של אנשים שרכשו את הרכב , או שנסעו על כזה תקופה .

תקציב לגרסאת 4X4 כנראה לא יהיה , אז אנחנו נתמקד ב2X4 עם המנוע הקטן.

 

כמו כן , אם יש לכם המלצות לרכב אחר בתקציב של 140000+- נשמח לשמוע .

הרכב צריך להיות גם מעניין ושיהיה לו איזשהו ערך מוסף מעבר להיותו קובייה שמעבירה אנשים מהבית לעבודה.

לא אכפת לנו לקחת גם משהו 2010 שיכנס בתקציב.

 

תודה

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

היי

ביצעתי נסיעת מבחן ארוכה על דגם אלף מאתיים טורבו כי באמת שקלתי לקנות

החבר שישב מאחור אמר שממש לא היה לו נוח בכל הנסיעה

שכללה כביש משובש באזור תעשיה, כביש בין עירוני וכביש מהיר

לא הצלחתי להכניס בבגאאג' הקטן שני טיולונים לתינוקות וזה מה שהכריע את הכף מבחינתי

זה כל מה שאני יודע בוודאות על הרכב

אם הסתדרת עם הג'ימיני הקומפקטי אז אולי זה לא ממש ישנה לך בייטי

כל מכונית משפחתית גדולה כמו מאזדה שש וכו' תיכנס לך במודל 2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היטי בהחלט נוקשה, אם כי לא ברמות בלתי נסבלות או מרסקות עצמות - כמו הג'ימני. נוקשה אבל סופגת והנוקשות הזאת עושה את שלה בכביש המהיר, שם היא מרגישה מרוסנת.

בכביש היטי תספק איכות חיים טובה באלפי מונים מהג'ימני, והיא תרגיש בסדר גמור בשבילים, אבל לא מעבר לזה. בשטח לג'ימני יתרון משמעותי על היטי.

 

ולגבי המנוע, ה-1.2TSI מזיז אותה באופן יותר ממספק את הדעת, למרות המשקל העצמי הגבוה יותר. כמובן שגם הצריכת דלק מעט פחות טובה משל האוקטביה (לצורך העניין).

בתנועה עירונית ה-DSG נוטה לדלג מעלה בהילוכים (ב-D), וסובל משהייה קלה בתחילת נסיעה ומידי פעם מהורדות הילוכים מעט מורגשות.

לטעמי האישי, שים D-SPORT בכל מצב (גם בעיר), ותהנה מהעברות הילוכים נעימות יותר והרגשה נמרצת יותר.

 

חובה לערוך נסיעת מבחן - ותעדכן אותנו אחריה.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.jeepolog.com/forums/content.php?2126-%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94-%D7%99%D7%98%D7%99-4X4

 

מבחן של היטי - אומנם הדיזל 4X4 - אך נותן עליו מבט כללי כרכב

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקודה בארץ הפך להיות שם נרדף למונית - והג'וק, ובכן - כשמו כן הוא - ג'וק

 

האמת שהייתי חושב על הכיוון של הגראנד וויטארה, נכנסת לתקציב ומרווחת מאוד ביחס ליטי

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגראנד ויטרה מגיעה עם מנוע גדול מדי וגם יקרה יותר.

הג'וק מאוד מאוד אהוב על שנינו , יתרונו היחיד על פני הג'ימני מתבטא בשתי דלתות נוספות והוא לא בהרבה יותר גדול מהג'ימני.

עברתי כבר על רוב מבחני הדרכים של הייטי , מה שמעניין אותי זה לשמוע מכאלו שיש להם אחד כזה ויכולים לתת לי מספר אמיתי של צריכת דלק , מחירי טיפולים , בעיות או יתרונות מיוחדים .. כלומר דברים שנתקלים בהם רק אחרי שהופכים להיות הבעלים של אחד כזה , מחירי צמיגים ?

 

אנחנו נעשה נסיעת מבחן בשבוע הבא (אני מקווה שיש להם כמו שאנחנו רוצים) .

מישהו יודע אם יש אופציה לסאנרוף ואופציה לשים וו-גרירה מקורי או חליפי?

 

אם ניקח , אז נלך על הירוק או השחור .. :-P

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

רגע האמת הגיע.

דיברתי עם אשת מכירות בטלפון לגבי שני הנפחים.

ה1200 עולה 138000 ברמה הסטנדרטית , המפואר זה עוד 10000 שח.

ה2000 סמק עולה כ176000 לסטנדרטי ועוד כ10000 שח למפואר.

מהסקרנות שאלתי כמה עולה סאנרוף , אמרה לי 6600 שח.

וו גרירה כ5000 שח.

 

יש את שני הנפחים למבחן בתיאום מראש.

 

מה אומרים? יש באמת עדיפות כלשהי ל2000 סמ''ק דיזל על פני ה1200 סמ''ק בנזין , חוץ מעניין ה4X4 ?

 

תודה

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי יטי דיזל ברמת הגימור הנמוכה, ואני מאוד מרוצה.

 

קח בחשבון שאם ה-4X$ חשוב לך אז רק הדיזל בא בחשבון.

 

אני קניתי את הדיזל שלי במבצע לו לא היה מבצע לא הייתי קונה בכלל.

 

לדעתי הדיזל יקר מדי (במחירו המלא) ולו אני במקומך הייתי קונה את ה-1200 ברמת הגימור הבסיסית.

(שגם נוחה יותר בגלל צמיגים בחתך גבוה יותר מהגירסה המאובזרת.

 

הבנתי שבקרוב הולך להגיע דגם 1.8 DSG 4X4 שנראה שמחירו יהיה נמוך יותר מהדיזל.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחכה ל-1.8TSI, אם אתה חושק בהנעה כפולה. היבוא יחל סביב מאי השנה.

 

אני קיבלתי היום את ה-1.2TSI הידנית שלי, ולבינתיים רק חיוכים :-P

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתם ממליצים על ה1800? מה הנתונים שלו?

 

 

ושאלה ככה על הדרך... אחד ממכם קנה את הבובה (יכול להיות נחמד אם לילדה יהיה חבר מגניב שיבלה איתה)?

 

יש ברכב פיצ'רים מגניבים ? הזזת כסאות? פירוק כסאות? תאים נסתרים? מערכת סאונד?

מישהו מכם הזמין עם סאנרוף או וו גרירה? מה לגבי צבעים?

האם הם נותנים אופציה לבחור צורת ג'אנטים?

 

אני יודע שאלו שאלות מוזרות , פעם ראשונה שאני קונה רכב ישר מהחברה , אז אני רוצה ליהנות מכל היתרונות...

 

 

yeti_accessories_200x100_4.jpg

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה אתם ממליצים על ה1800? מה הנתונים שלו?

 

 

ושאלה ככה על הדרך... אחד ממכם קנה את הבובה (יכול להיות נחמד אם לילדה יהיה חבר מגניב שיבלה איתה)?

 

יש ברכב פיצ'רים מגניבים ? הזזת כסאות? פירוק כסאות? תאים נסתרים? מערכת סאונד?

מישהו מכם הזמין עם סאנרוף או וו גרירה? מה לגבי צבעים?

האם הם נותנים אופציה לבחור צורת ג'אנטים?

 

אני יודע שאלו שאלות מוזרות , פעם ראשונה שאני קונה רכב ישר מהחברה , אז אני רוצה ליהנות מכל היתרונות...

 

 

yeti_accessories_200x100_4.jpg

 

 

אני מתכוון לקנות את הבובה - בעוד כשבועיים (בגרמניה). חמוד לאללה והמחיר די שפוי (40 יורו) :-)

הם שקלו לתת בובות לכל הרוכש אך לא היה ביקוש והעסק היה מעט "יקר" וחסר טעם לטענתם - ולכן ירד מהפרק.

 

אכן, ליטי (בדומה לרומסטר) יש מערכת מושבים "חכמה". תסתכל בפרוספקטים ותבין על מה מדובר.

ברמת העיקרון הם מתפרקים / נשלפים לחלוטין, וניתן גם לבחור באם תרצה שלושה מושבים מאחור או רק שניים (לצורך העניין).

כמו כן המושבים האחורים נעים על מסילה - בדיוק כמו הקידמיים. אני אישית לא מוצא בזה הצורך, אצלי הם לעולם לא יזוזו.

 

לגבי הסאן רוף, קח בחשבון ש-99.9% שמדובר בסאן רוף מההתקנה מקומית. ליטי יש אך ורק גג פנורמי מקורי כאופציה (יקרה).

לדעתי הציעו לך סאן רוף מקומי של גנות (וובסטו גרמניה) במחיר מופקע. לא הייתי מעז לחתוך את הגג לעולם.

 

תאים לא חסר - בכל הדלתות, מעל המיזוג בדשבורד, מתחת לשטיח תא המטען (בצמוד לגלגל הרזרבי) ומסביבו.

אם תקנה את המאובזרת - יהיה לך גם תא יעיל למשקפי השמש (לי אישית זה מאוד חסר, לכן אקנה לי כזה!) ליד תאורת התקרה.

 

לגבי הצבעים, אני התבלטתי קשות בין החום המטאלי לבין הלבן "ממתק" (יש מי שיגיד עליו - "מוניתי". אז חברים, הוא אומנם לבן, אבל גוון שונה משל המוניות - אפרורי יותר)

לבסוף נבחר הלבן - ולבינתיים מתברר שזו בחירה יחודית - במסירות טוענים כי יטי לבנות הן בודדות להחריד. הרב קונים כסוף / תכלת / שחור וחום.

שלי הצליחה לעורר היום הרבה עניין באנשי המסירות של צ'מפיון / המתקינים של שלומי מ-CLASS A ואפילו במוסך (אספתי מגני בוץ מקוריים) :-P

 

מערכת השמע תלויה ברמת הגימור - ר"ד SWING בבסיס (Ambition) או ר"ד BOLERO עם מסך מגע / צ'יינג'ר פנימי 6 דיסקים ואופציה ל-GPS במאובזרת (Expirience).

אני מאסתי ב-SWING הבסיסי (אך האיכותי בהחלט עבור מקורי) ושדרגתי דרך CLASS A ל-AMUNDSEN (יקר מה-BOLREO), הכולל גם תצוגת המיזוג על צג הר"ד :wink:

בנוסף, במאובזרת יש קומפוננט מקדימה ומאחורה - ובבסיסית רק קידמי (לצערי).

 

חישוקי סגסוגת - כנ"ל. תלוי ברמת גימור - הבסיסית נועלת 215-60-16 והמאובזרת נועלת 225-50-17.

אין ספק שה-17'' מחמיאים לה משמעותית, אבל ה-16'' מספקים נוחות נסיעה משמעותית טובה יותר - שאפילו אני ויתרתי על המעבר ל-17'' :lol:

 

אם יש שאלות נוספות - שאל. בשמחה 8)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ז"א שהגג שהציעו לי ב6600 שח זה של גנות? אם כן , כמה יעלה המקורי הפנורמי?

יש שם מבחר ג'נטים שאפשר לבחור מהם , או שיש סטנדרט וזהו?

 

אני דווקא אוהב את הירוק בקבוק :roll:

כמה רצו על הבובה בארץ?

מה לגבי ה1800?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3959 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...