Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתלת מנוע/שיפור הקיים ב-306xsi


שימו לב! השרשור הזה בן 4745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם אפשר בצורה חוקית כיום להסב 306xsi 8 שס למנוע gti6 או s16?

מה ההבדלים בין שני המנועים? האם זה בs16 זהה לזה המותקן בzx16v?

לחלופין אפשר להחליף ראש מ8 ל16 שס, סעפות ולקבל הספק דומה?

 

 

תודה על העזרה.  

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ישנה אפשרות אבל היא לא פשוטה ולא קלה ובטח לא זולה.

הדרך הנכונה והחוקית לעשות את זה היא כדלכמן:

1.להתקשר לדרור מהמחלקה הטכנית בפיגו

2.לקבל ממנו את רשמית החלקים להחלפה

3.להזמין חלקים חדשים מקוריים!!!-הם לא מכירים במשופרים ! אפשר תחליפיים אבל שיהיה קבלות.

או אם אתה קונה משומשים צריך את מספר הרכב שממנו ירדו החלקים מרכב מושבט!![מספר רכב של GTI6 כן?!]

4.אישור מוסך שעשה את העבודה

5.לשלוח את כל הניירת לדרור שוב

ואז הוא יאשר או לא יאשר וגיד לך מה חסר או לא בסדר.

בהצלחה.

מצד שני-החלפה של רק סעפות של GTI6 [יניקה,פליטה] ועוד רשימה שאני לא זוכר כרגע

יכול לתת שינוי מענין ותגובות יפות.

אפשר גם לשים את הברקים כמובן אם המשאבה שהיה גם בלימות טובות

ובינינו פיליפ אתה יודע שמי שבולם יותר טוב סיכוי גדול שיעשה זמנים יותר טובים :-D:twisted:

מאשר שיהיה יותר כוח.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סעפות של 16V לא מתאימות ל 8V.

S16 זהה ל 16VZX של סיטרואן. אותו מנוע. בלוק וראש של S16 שונה מ GTI6.

 

מנוע של XSI 16V זהה כמעט ל GTI6. מה ששונה זה הסעפות, קפיצי שסתומים כפולים, קאמשפטים חמים יותר ומתיזי שמן לטובת ה GTI6. יחס הדחיסה הוא 10.4:1 ב XSI לעומת 10.8:1 ב GTI6 - אם אני זוכר נכון.

 

אפשר להחליף ראש מ 8 ל 16. תצטרך בוכנות וטלטלים של 16 מכיוון שהעיניים בבוכנות של ה 16 חיוניות. בוכנות של 8 לא יתאימו, אלא אם אתה חפץ בדייט לוהט עם השסתומים של ה 16...

ואם כבר אתה מוציא בוכנות, תזמין גם מיסבי קראנק חדשים וסט שלייף (המיסבים זה סיפור כי יש שם מיסבים שונים לפעמים לכל מנוע, על ידי קוד צביע. מספר קטלוגי לא תמיד מספיק).

המלצה חמה - תמצא מנוע של GTI6 ותחליף עם אישור של דרור. זה נעשה בעבר ויצא טוב. תצטרך התאמת צמת מחשב וחשמל ומחשב של GTI6.

15-18 אלף ש"ח ותקבל את המנוע הכי סקסי של פיז'ו בשנים האחרונות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סעפות של 16V לא מתאימות ל 8V.

S16 זהה ל 16VZX של סיטרואן. אותו מנוע. בלוק וראש של S16 שונה מ GTI6.

 

מנוע של XSI 16V זהה כמעט ל GTI6. מה ששונה זה הסעפות, קפיצי שסתומים כפולים, קאמשפטים חמים יותר ומתיזי שמן לטובת ה GTI6. יחס הדחיסה הוא 10.4:1 ב XSI לעומת 10.8:1 ב GTI6 - אם אני זוכר נכון.

 

אפשר להחליף ראש מ 8 ל 16. תצטרך בוכנות וטלטלים של 16 מכיוון שהעיניים בבוכנות של ה 16 חיוניות. בוכנות של 8 לא יתאימו, אלא אם אתה חפץ בדייט לוהט עם השסתומים של ה 16...

ואם כבר אתה מוציא בוכנות, תזמין גם מיסבי קראנק חדשים וסט שלייף (המיסבים זה סיפור כי יש שם מיסבים שונים לפעמים לכל מנוע, על ידי קוד צביע. מספר קטלוגי לא תמיד מספיק).

המלצה חמה - תמצא מנוע של GTI6 ותחליף עם אישור של דרור. זה נעשה בעבר ויצא טוב. תצטרך התאמת צמת מחשב וחשמל ומחשב של GTI6.

15-18 אלף ש"ח ותקבל את המנוע הכי סקסי של פיז'ו בשנים האחרונות.

 

תודה על החיזוק והתיקון

וזה לא מסתיים רק בהחלפת מנוע

לגבי מה בדיוק רק דרור יענה לך באופן מדוייק.

[b]Control, vision, determination. These are the three fundamental components... of the new generation race car driver. Speed is a byproduct. Going fast. But remember: The car is you, you are the car. Okay? Let's riiide[/b]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון, זה דורש בולמים וקפיצים, ברקסים של GTI6 וסרן דיסק אחורי.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב XSI אכן יש סרן דיסק אחורי אבל יש 306 שאין להם, כמו ה 16V 1.8 :)

אתה צודק לגבי האנטי רול האחורי. ב GTI6 וב XSI דור שני הוא 24mm. ב 8V הוא 22mm.

המהדרין הרציניים מחליפים ל 28.5. :twisted:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לבחור יש XSI :-):-)

סתם הכל ברוח טובה :lol:

אני התלבטתי אם לשים אחד כזה, בסוף ירדתי מזה עקב חשש לפגיעה בנוחות ביום יום.

דרך אגב הARB מקדימה גם שונה בין דגמי הXSI לGTI6?

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לך מה להתלבט, רק להזהר עם עזיבת דוושה בסיבובים. :)

אני לא זוכר לגבי הקדימה. שאלה מעניינת.

הנוחות נפגעת אם משנים את הבולמים או את מוטות הפיתול. ה ARB מייצב את הרכב בסיבובים. עבה יותר = יותר קשיחות בסיבובים מאחורה = יותר היגוי יתר.

אם יש לך בולמים וקפיצים משופרים, אני ממליץ על ARB כזה. זה בעיקר כי קפיצים אצלנו באים רק מקדימה ולא נוהגים להחליף מוטות פיתול אחוריים, מה שגורם ליותר תת היגוי בסיבובים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הו, פיז, לתגובה שלך חיכיתי.

השתלת מנוע GTI6 על XSI 8V ידרוש כ-15-18K כולל גיר? כולל עבודה? כולל כל החלקים הנלווים?

למי פונים? לא מכיר מומחים לרכבים צרפתיים עדיין.

 

 

היום מכרתי את ה-WRX, מזל טוב לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה טווח המחירים.

פנה לבחור הזה בהודעה פרטית. הוא עשה זאת לפני כמה שנים בצורה חוקית למהדרין.

למה מכרת את ה WRX, לא היית מרוצה? מזל טוב בכל מקרה. היא נראית שמורה ויפה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנטירול קדמי - 21 מ"מ, בכל הדגמים הספורטיביים.

 

לגבי אנטירול אחורי הייבריד (28.5\25.4), לטעמי קיים פתרון עדיף בסרן האחורי, בדמות מוטות פיתול של 306 סטיישן (21 מ"מ, לעומת 20 מ"מ ב-XSi16v/GTi6/S16) = הקשחה של 25% לערך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעיון מעניין. לא ידעתי שבסטיישן המוט פיתול עבה יותר.

אבל 21 לעומת 20 נותן הקשחה של 10% בערך.

21 חלקי 20 והתוצאה בריבוע.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שיפור פופולארי באנגליה, שם הם לוקחים את הTB מקסארה VTS.

השאלה מה זה נותן? האם זה עומד בקנה אחד עם שיפור מתלים מתון יחסית כמו Bilstein B8 + Eibach Pro?

למכירה המערכת שלי -Focal, Nakamichi, Xetec, Eclipse...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4745 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...