Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פאסאט 1800 שנת 2000 - רעש מוזר


bennyml
שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב הוא פאסאט שנת 2000 מנוע 1800 אטמוספרי.

מייד לאחר ההנעה שומעים רעש מוזר (כמו רעידות או משהו שנוגע במשהו זז) הרעש נמשך שניה או שתיים (עד שהמנוע מתייצב), כמו כן לפעמים שומעים את הרעש גם תוך כדי נסיעה בד"כ בטורים בין 2000 ל- 2500,הרעש לא מופיע תמיד וכאשר עוזבים את הגז או מאיצים הוא מפסיק.

זה נראה כמו משהו שנכנס לויברציה אבל אני לא יכול לחשוב על שוב דבר משוחרר ברכב.

 

האם זה יכול להיות קשור למערכת הפליטה? האם יש שם משהו שיכול לרעוד ולהשמיע רעש כזה?

יש למישהו רעיון נוסף?

 

והעיקר שיהיה לכולנו חג שמח!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שצנור הפליטה (אגזוסט) חופשי ורועד או שהממיר הקטחיטי התפרק פנימית ורועש.

כמובן שי עוד אפשרויות רבות ונוספות לבעייה ומבלי לשמוע קשה מאוד לאבחן זאת דרך המסך והמקלדת.

בברכת חג שמח - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש נשמע מקדימה.

לא הצלחתי לזהות מאיפה כאשר הייתי עם מכסה מנוע פתוח ומישהו אחר הניע.

 

האם רעש מהאגזוז לא היה צריך להופיע תמיד?

 

האם זה שהרעש מפסיק מיד אחרי הנעה ולא קבוע שולל בעיה במנוע? מיסבים , שסתומים וכו'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון זה המותחן טיימינג הייתה לי בדיוק אותה בעיה בפאסט של חברה שלי והשתגעתי עד עם האגזוז והממיר קטליטי עד שבסוף מישהו אמר לי שזה מותחן טיימינג,אמרתי מה יש לי להפסיד..

עשיתי לה טיימינג ומאז הרעש נעלם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסיון זה המותחן טיימינג הייתה לי בדיוק אותה בעיה בפאסט של חברה שלי והשתגעתי עד עם האגזוז והממיר קטליטי עד שבסוף מישהו אמר לי שזה מותחן טיימינג,אמרתי מה יש לי להפסיד..

עשיתי לה טיימינג ומאז הרעש נעלם.

 

והרעש היה רק בהתנעה ורק לפעמים בזמן נהיגה?

 

איך אפשר לבדוק את זה? חבל לעשות טיימינג סתם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרעש היה בהתנעה ובנסיעה היה מופיע מידי פעם בלי קשר לסגנון של הנהיגה לפעמים זה היה מופיע על 90 ולפעמים על 160 לכמה שניות ונעלם עד שזה החמיר ונהיה גם בהנעה וגם בנסיעה על טורים כמו שציינתה.

ובקשר לאיך אפשר לבדוק את זה בלי לפרק את המותחן,אין לי מושג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי גם בזמנו ביונאיי אטוס שלי... אכן מיסתבר שזה היה מותחן טיימינג, החלפתי והכל היסתדר. המותחן זה סוג של מיסב סגור ככה לפחות זה באטוס ואם קיימת בריחה של הגריז הפנימי שלו באיזושהי דרך, הוא פשוט ירעיש רעשי טקטוקים שיכולים להיעלם לפי מהירויות שונות ובסלדים שונים למיניהם. קשה לדעת בלי לפתוח אלא אם כן יש לך אוזן טובה שתדע לבודד את הרעש. תנסה שהרכב בעמידה מונע לשחק מעט עם הטורים שהרכב בסרק ואתה מול מיכסה המנוע פתוח וככה זה יישמע לך יותר נקודתי.

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי באחדהשרשורים שמוסך רון מדבר על דבא דומה.

רון הצביע על הצינור הגמיש לפני הממיר.

 

איך אפשר לבדוק את זה? מה קורה לצינור שהוא מתחיל לעשות רעש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

רעש מהצינור הגמיש זה כנראה שרשור שהיתיחס לפולו .

אצלךהמנוע מדגם ADR זה בהחלט יכול להיות רעש ממותח התיזמון אבל לא זה של הרצועה החיצונית

אלא המותח של שרשרת התיזמון הפנימית שמבצע את תיזמון השסתומים המשתנה .

המותח הזה הפנימי עובד על עיקרון של לחץ שמן שמבצע את המתיחה והכיוונון של השרשרת .

כאשר המותח בלוי הוא עשוי לאבד לחץ במשך חניית הרכב ואז הוא ידפוק מיד בהנעה הראשונה

עד שיתמלא מחדש בשמן מנוע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רון, המנוע שלי הוא APT.

אם הבעיה באמת במותחן של שרשרת התזמון, האם הבעיה דחופה?

האם יכול להגרם נזק?

 

יכול להיות מאוד שאתה צודק היות והמחשבמדווח מדי פעם על בעיה בתזמון.

17927 - Camshaft Adjustment: Bank 1: Malfunction

P1519 - 35-10 - - - Intermittent

 

למרות שבזמן האחרון זה הפסיק.

 

כמה אמור לעלות טיפול כזה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

ADR /APT אלו מנועים זהים מבחינת בלוק וראש ה ADR הוא עד שנת 99

וה APT הוא משנת 2000 ,משום מה חשבתי שמדובר בפאסט שנת 99 .

בכל מקרה הרעש שאתה שומע והקוד הזה כנראה מכוונים על כך שיש לך בעיה

עם המותח של השרשרת .

מחירו של מותח מקורי הוא כ 1900 שח לפני מעמ וחלופי כרגע אין בשוק .

תבדוק אולי אתה יכול לייבא אותו לבד .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה זה קריטי?

 

האם אפשר לחכות להביא מחול או שיגיע חליפי בארץ?

 

חשב לי לציין כי הקוד לא מופיע תמיד.

 

האם יכול להיות שיש בנוסף איזשהו שסתום שאמור להשאיר את המערכת מלאה שמן, ויש בו פגם שגורם לשמן לרדת מייד עם כיבוי הרכב, שכן כפי שאמרתי, הרעש מופיע גם כאשר מכבים ומדליקים מייד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...