Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שתי מועמדות אחרונות בהחלט:סקודה אוקטביה 1.8 TSI או טויוטה אוריס


dr-house
שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מי שמעוניין להעדכן מתחילת החיפושים עד עכשיו

להלן הפוסטים שפתחתי:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=363958

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=368114

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=371422

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=372101

 

 

לאחר שלל רכבים שנפסלו על ידי ,נותרה התלבטות בין שני הרכבים שבכותרת.

האוקטביה זולה יותר בעלויות הטיפולים ביחס לג'טה (הטענה מתבססת על בדיקה וביקור במוסך המורשה ) ולכן היא הנבחרת מקונצרן פולקסווגן.

חוץ עלויות טיפול,אם לבחון את הרכב עצמו,מדובר ברכב שעשוי מחומרים נעימים למגע(ישבתי בו בסוכנות הרכב)

מושב הנהג נוח מאוד,מאחור הרכב מאוד מרווח,לפעמים יהיה צורך בכל המרווח שיש ,לרוב לא.

החששות העיקריות נובעות מעלויות ביטוח בהשוואה לאוריס.

אעשה השוואת עלויות הביטוח לאחר החגים.

הסלון די קודר.

 

טויוטה אוריס נבחרה למרות שלכאורה היא רכב יפני אבל היא מורכבת בטורקיה,אני מקווה שהרכב לא נחשפ לקרינה.

המושב מאוד נוח בדומה למושב של האוקטביה ,מעניקה תמיכה צידית טובה.

שינוי מיקום תיבת ההילוכים מעניק לדעתי לרכב ייחודיות,משהו שונה ומעניין שאין באף רכב.

מאחור הרכב די מרווח.

גודל תא המטען מספיק בהחלט.

 

עלות שני הרכבים זהה מבחינתי .

בשני הרכבים לא מצאתי הגה טלסקופי וחבל.

 

בקרוב אבצע נסיעת מבחן על שני הרכבים,מקווה שהיא תתרום לפתרון ההיתלבטות.

 

אודה לבעלי שני הרכבים אם יגיבו ויספרו לגבי רמת האמינות שהרכב מציג,צריכת דלק אמיתית,תקלות מכניות מעצבנות או "הפתעות"

בהן נתקלו.

 

לגבי האוקטביה 1.8 TSI קראתי בפורום הטכני על צריכת שמן מוגזמת.

לגבי הטויוטה אוריס,האם ההרכבה הטורקית באה לידי ביטוי ברמת ההרכבה?

 

תודה למגיבים וחג שמח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מה זה הקישקוש הזה עם הקרינה ? יש לך חשש, ברר איפה ניתן לרכוש או לשכור מונה גייגר ובדוק אתו את האוטו. אשר להבדלים בין המכוניות הללו, אני משער שנסיעת מבחן תייתר את שאלתך באשר למי משתיהן עדיפה. הסקודה מאובזרת, מוקפדת מאוד ומשדרת, לפחות בבחירת חומרי הדיפון, תחושה מוצקה ויוקרתית מזו של הטויוטה וכמובן יש לה מנוע חזק מאוד ותיבת הילוכים מתקדמת, הטויוטה מכל הבחינות הללו נמצאת מאחור. מצד שני לטויוטה יש אחריות ארוכה יותר ושם מופלא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השם המופלא נפגע בעיקר בשנתיים האחרונות .

"פתאום" אחרי שנים של אמינות כמעט מוחלטת דגמי טויוטה שונים החלו להכנס יותר ויותר למוסכים

אך גם עניין האמינות של הסקודה הוא בגדר סימן שאלה בגלל המנוע והגיר.

 

תודה על הרעיון לגבי מונה הקרינה,אם אבדוק בעצמי אהיה בטוח ב100% .

העניין הוא תזמון הבדיקה,היבואן יכל להתנות קבלת רכב בכך שאסכים לבדיקות שהוא עשה.

עשה או לא,אני לא מוכן להסתכן אפילו אם יביא לי תמונות חארקירי של המכונאי היפני שיוכיחו שהמכונאי ביצע את הבדיקה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוקטביה 1.8 הגה מתכוונן פנימה חוצה למעלה ולמטה......

 

בפרמטר קטן ושולי, שימושיות האוקטביה תקבור את האוריס כנ"ל ביצועים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערך הטויוטה תיחשף לקרינה ברגע שתוציא אותה מהחנייה המקורה. תתנחם בכך שגם האוקטביה תסבול מגורל דומה - השמש הישראלית חזקה במיוחד :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...אך גם עניין האמינות של הסקודה הוא בגדר סימן שאלה בגלל המנוע והגיר.

 

 

 

מנוע ה-1.8 TSI הוא מהוותיקים בדור ה-TSI (נמצא בשרות הפאסאט כ-4 שנים לפחות) ולכן אין שום סיבה לחשש.

גם גיר ה-DSG הנוכחי הוא כבר דור שלישי של היצרן, כך שאתה לא הולך ל"התגלח" על מערכת הנעה חדשה.

 

כמכונית, האוקטביה לא משאירה שום סיבה להעדיף את האוריס - היא פשוט הרבה יותר מוצלחת בכל פרמטר. לדעתי היא המשפחתית הטובה ביותר בארץ עם התמורה הטובה ביותר לכסף.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באוקטביה 1.8 הגה מתכוונן פנימה חוצה למעלה ולמטה......

 

בפרמטר קטן ושולי, שימושיות האוקטביה תקבור את האוריס כנ"ל ביצועים.

 

הגה טלסקופי יתרום רבות להתאמת תנוחת הישיבה הנוחה ביותר.

אפשר בבקשה הסבר מהי שימושיות?

 

לצערך הטויוטה תיחשף לקרינה ברגע שתוציא אותה מהחנייה המקורה. תתנחם בכך שגם האוקטביה תסבול מגורל דומה - השמש הישראלית חזקה במיוחד :-P

 

אין בבית חניה מקורה ובעבודה ,חניה מקורה היא מושג שלא קיים בכלל .

I"M DOOMED :)

 

מנוע ה-1.8 TSI הוא מהוותיקים בדור ה-TSI (נמצא בשרות הפאסאט כ-4 שנים לפחות) ולכן אין שום סיבה לחשש.

גם גיר ה-DSG הנוכחי הוא כבר דור שלישי של היצרן, כך שאתה לא הולך ל"התגלח" על מערכת הנעה חדשה.

 

כמכונית, האוקטביה לא משאירה שום סיבה להעדיף את האוריס - היא פשוט הרבה יותר מוצלחת בכל פרמטר. לדעתי היא המשפחתית הטובה ביותר בארץ עם התמורה הטובה ביותר לכסף.

לגבי אוקטביה 1.8 TSI 2010 ,קראתי בפורום הטכני באתר לגבי צריכת שמן מוגזמת

האם מדובר בתקלה של מערכת ההנעה ?

האם העניין טופל?

 

אנא פרט ,האם זו בטיחות ,נוחות,סחירות,שמירת ערך.

אם למשל שלדת האוקטביה חזקה יותר ,במקרה הצורך חס וחלילה היא יכולה להיות ההבדל בין חיים ומוות.

אם מדובר במנגנון\ים שיש במושב האוקטביה שבעזרתו ניתן לכוון את המושב ,מבחינתי זה יתרון עצום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערך הטויוטה תיחשף לקרינה ברגע שתוציא אותה מהחנייה המקורה. תתנחם בכך שגם האוקטביה תסבול מגורל דומה - השמש הישראלית חזקה במיוחד :-P

אפילו קודם - תספוג קרינה ברגע שתכניס את הטלפון הנייד שלך לרכב. או ברקע שתקח אותו בידך או תניח אותו בכיס.

וברצינות - העובדה שהיתה דליפת חומרים רדיואקטיביים באיזור מסויים אינה מעידה על מה שנספג במוצר שיוצר באיזור אחר. יתרה מזאת - אין לך מושג מהיכן מגיע כל רכיב ברכב, לא רק יפאני אלא גם מכל תוצרת אחרת. שרשרת האספקה של מוצר כגון רכב היא גלובלית עם רכיבים מכל קצווי תבל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שידוע לי האוקטביה מאכילה אבק את האוריס ולא מסתכלת אחורה- בשום פרמטר, חוץ אולי מהאורך שיכול להוות בעיה קטנה אם אתה גר בעיר עם בעיות חניה.

לאוקטביה יש דלת חמישית עם באגז' ענק, ולא תאמין כמה שזה נוח עד שתנסה, לא משנה מה אתה מעביר בו.

חוץ מזה היא יותר מהודרת, יש לה פיצול מזגן אחורה, מנוע פגז,תיבה מתקדמת (וזה אחרי שני נסיונות מאוד מוצלחים עם DSG), חסכונית יותר, ואם אני לא טועה אפשר לכוון את המושב שלה בכל כיוון אפשרי, כולל את ההגה. זאת אחת מהמשפחתיות הטובות ביותר, למרות שהיא כבר "זקנה".

הבעיה היחידה היא מחירי הביטוח. לפי מה שידוע לי הם די בשמיים,אז כדאי לך לבדוק את זה, למרות שגם עם סוגיית הביטוח היא הרבה יותר עדיפה.

 

בקיצור, תתחדש ותהנה, הלוואי עלי.

חג שמח!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעלים של אוקטביה 1.8 TSI 2010 הדגם המפואר, לאחר שעברנו אליה ממאזדה 3. אין מילים!נוחות,נוחות נהיגה, איכות חומים-אין מה להשוות ליפניות,גם היפניות בדגמי המנהלים נופלות ממנה(אוונסיס,B4).מנוע חזק בטירוף!

צריכת דלק-כשבאמת השילוב הוא בערך 50\50 (עירוני ובין עירוני) אז אנחנו מגיעים לצריכת דלק של 1\13, ככל שהשילוב פחות שווה צריכת הדלק בהתאם וזה מורגש.

ראיתי פה תגובה שהתא נוסעים קודר,אז לנו יש את הדגם המפואר עם ריפודים בצבע בז' בהיר, פשוט על האוטו מרגיש הרבה יותר יוקרתי יותר נעים!

 

אם יהיו עוד שאלות ספציפיות אז בכיף...

 

נ.ב.

צריכת שמן- באמת היא צורכת יותר שמן ממה שהיה לנו במאזדה ובמוסך אמרו לנו שזה תקין, ככה זה המנועים האלה..נקווה שבאמת נכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצע נסיעת מבחן, האוקטביה תפתיע בביצועים ובצריכת הדלק אפילו ביחס לאורי 1.6 אך היא קשה מאוד ולא תהיה נוחה לכל אחד, ההספק של המנוע לא בא בקנה אחד עם שאר המכלולים של הרכב, האחיזה אינה גבוהה במיוחד ובמיוחד בשילוב גלגלי 15 אינצ' הקטנים, ההנאה שתקבל מנהיגה היא בעיקר בכביש ישר ובהאצות הביניים וזמינות הכוח בכל מהירות וסל"ד, מבחינת אבזור ואיכות חומרים זאת תהיה בדיחה להשוות את האוקטביה לאוריס, מהיכרות קרובה שלי באוקטביה 1.8 TSI שעברה 120 אלף קילומטר בשנתיים לא מתגלים שום סימני בלאי ושום קרקושים. נסיעת מבחן תפתור לך הרבה שאלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בצע נסיעת מבחן, האוקטביה תפתיע בביצועים ובצריכת הדלק אפילו ביחס לאורי 1.6 אך היא קשה מאוד ולא תהיה נוחה לכל אחד, ההספק של המנוע לא בא בקנה אחד עם שאר המכלולים של הרכב, האחיזה אינה גבוהה במיוחד ובמיוחד בשילוב גלגלי 15 אינצ' הקטנים, ההנאה שתקבל מנהיגה היא בעיקר בכביש ישר ובהאצות הביניים וזמינות הכוח בכל מהירות וסל"ד, מבחינת אבזור ואיכות חומרים זאת תהיה בדיחה להשוות את האוקטביה לאוריס, מהיכרות קרובה שלי באוקטביה 1.8 TSI שעברה 120 אלף קילומטר בשנתיים לא מתגלים שום סימני בלאי ושום קרקושים. נסיעת מבחן תפתור לך הרבה שאלות.

 

תודה רבה על התגובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההרגשה היא שאתה מתחיל לסבול מתהליך קניית אוטו חדש, מה שצריך להיות די מהנה.

ההתלבטויות האין סופיות שלך בטח כבר יצרו אצלך מתח וחשש מבחירה לא נכונה.

לאדם כמוך, כפסיכולוג בגרוש, אני ממליץ ללכת על אוטו סטנדרטי ביותר ולא להכנס ל"הרפתקה" עם אוטו לא נפוץ כלכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שנאמר לפני הסקודה הרבה יות רחזקה וזה יתבטא בכל לחיצה על בדוושה הימנית.

בנוגע לצריכת שמן- המנועים הללו בכל הקונצרן ידועים בכך שהם אוכלים יותר שמן.

במה זה מתבטא? שתצטרך להוסיף מעט שמן כל חודש.

אם אתה נוהג ממש חזק, תצטרך להוסיף עד שני ליטר בין טיפול לטיפול.

אז אם מדובר בנתון שעלותו 100 ש"ח לשנה לדעתי אין מה להתעכב עליו.

ודרך אגב, נכון להשוות את האוריס לאוקטביה 1.2TSI ולא ל1.8TSI.

גם עם 105 כ"ס של המנוע הקטן אך המוגדש היא תרגיש חזקה יותר.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4730 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...