Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בטיימינג סיטרואן C4 טורבו


pinninfarina
שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

ישנו נושא שמטריד אותי ורציתי לשתף בו את חברי הפורום:

לאמא שלי ולחמי יש סיטרואן C4 טורבו (1600 סמ"ק) חדשות, שנת 2010 (כחצי שנה הבדל בגיל המכונית בין שניהם, לטובת חמי)

לשניהם ארעה תקלה דומה:

בערך ב-20,000 ק"מ היתה תקלה בטיימינג.

הרכב של אימי בילה כחודש במוסף צמרת בצ'ק-פוסט כי גם אחרי שהחליפו טיימינג גילו שהמנוע מזייף (בסוף לא ממש ידעו להגיד מה היה לא בסדר עם האוטו).

הרכב של חמי נמצא עכשיו במוסך באזור כפר סבא (לא סגור על איזה מוסך) ומחליפים לו טיימינג, בתקווה שבכך תיפטר הבעיה.

 

שאלותי, הם 20,000 ק"מ לטיימינג זה לא מעט? (!)

האם ידוע על תקלה מגמתית ברכבים מדגם זה ?

 

תודה לעונים

 

עומר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לי מחבר שעובד ב PSA , שיש בעיה סדרתית ואם אני לא טועה יש גם הוראות יצרן לטיפול בתקלה במערכת התזמון במנועי THP (207,C5,C4)

והטיימינג שם זה שרשרת (BMW)

 

מדובר ברעש, אני צודק ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידוע לי מחבר שעובד ב PSA , שיש בעיה סדרתית ואם אני לא טועה יש גם הוראות יצרן לטיפול בתקלה במערכת התזמון במנועי THP (207,C5,C4)

והטיימינג שם זה שרשרת (BMW)

 

מדובר ברעש, אני צודק ?

 

באוטו של חמי היה רעש כמה ימים קודם וטורים גבוהים מסיבה לא מוסברת עד להידלקות של נורה אדומה בלוח המכוונים וגרירה למוסך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יצא לראות C4 פיקאסו עם מנוע THP עם בעיות בטיימינג במוסך. רק ששם כבר הגיעו למצב שמפרקים ראש מנוע (אמרו שהטיימינג קפץ)

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים הצרפתיים לא מפסיקים להאכיל אותנו קש בארצנו הקטנה. מתי כבר נילמד?

 

 

YNET השתלטו לנו על הפורום? :shock:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנועי הטורבו הנ"ל (PSA-BMW) יש לעיתים רגישות בטיימינג (לא ברור אם מדובר בהתרחבות השרשרת, חוסר מתיחה או יציאה מכיוון בעקבות סיבות אחרות) וזה גורם להידלקות נורת מערכת ההזרקה ולעיתים גם בעיות של זיוף מנוע וכו'. מה גם שמנועים אלו מאוד רגישים לפיח ולאיכות הדלק. כיאה למנוע גרמני, הגישה לחלקים מחורבנת ברמות שקשה מאוד (!) לתאר.

"משום מה" כולם מתגעגעים למנועים הקודמים והטובים.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים הצרפתיים לא מפסיקים להאכיל אותנו קש בארצנו הקטנה. מתי כבר נילמד?

לקנות טויוטה ולהחליף מנועים אחרי 60000ק"מ או לקנות פולקסווגן ולהחליף גירים,חיישנים ועוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4760 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...