Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לחץ שמן נמוך בהונדה אקורד אי אקס 1197


drashkawa
שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חברה בוקר טוב. היום עליתי את העליות לירושלים על מהירות די גבוהה ואז הופיע מנורת לחץ שמן לכמה שניות בעמידה ברמזור. כשהמשכתי לנסוע ההבהוב נעלם וכשהגעתי למחוז חפצי היא לא דלקה יותר. האם זה קשור למאמץ? האם השמן לא מתאים? מה לדעתכם הבעיה? סליחה הרכב המדובר משנת 1997

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה להוסיף שהתופעה הזאת נגרמת אחרי שהרכב מתאמץ: אחרי עליות ומזגן. כמו כן, היא מהבהבת קלות ולא דולקת קבוע.

אני משתמש בשמן 10\40 חצי סינטטי.

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מפלס השמן תקין זה נשמע כמו בעיית ספיקת שמן שנובעת ממשאבת שמן עייפה או מעודף כולסטרול (כלומר בוצה) במערכת השימון. אני בספק שמדובר ביוניט מזייף מאחר ואתה טוען כי התופעה מתרחשת רק בתנאים מסויימים.

 

האם ידוע לך עברו של הרכב? תכיפות ואיכות הטיפולים? אתה משתמש בפילטר שמן מקורי? כמה קילומטרז' עבר הרכב?

 

זה לפחות ההימור שלי. רק בדיקה מקצועית במוסך תעלה על הבעייה. אני מציע לא להזניח את התקלה, היא עלולה להתסיים במנוע חדש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האקורד שהייתה לי, בתקלתי בתופעה הזאת גם לאחר שאימצתי את הרכב לפרק זמן ממשוך.

החלפה של המשאבת שמן + ניקוי הבוצה פתרו לי את הבעיה, והרכב נסע 4 שנים ללא כל בעיה קשורה.

 

יכול להיות שאצלך צריך לבצע רק אחד מהם, כמו שציין איתמר, ולא שני הדברים ביחד.

שונא גזענים !.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכם חברה. הרכב עם 200K בוצה על פקק מכסה שסתומים יכולה להעיד על משהו?

אני אתפל בזה בהקדם.

סמיר ידוע לך כמה יכולה לעלות משאבת שמן?

MX-5 :arrow: THANK YOU

ALFA 159 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת לא זכור לי.

באותו זמן ביצעתי יישור קו רציני שכלל משאבת שמן, טיימינג, משאבת מים, ניקוי בוצה, מחזירי שמן,בלמים, בולמים, צלחות, דיסקיות, חגורות וכל מה שמסביב.

על היום הראשון שקניתי את הרכב יצאתי בנזק של 7 אלפים :-o. כמובן שכל זה התבטא במחיר הקנייה.

 

מה שכן, זה עשה לי ראש שקט בשנתיים הראשונות באחזקת הרכב.

שונא גזענים !.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא מוצא פקקי ניקוז אויר בחלק העליון של הצנרת .(לא בכל הרכבים יש)

פתח את החימום ברכב .

 

כאשר המנוע עובד ,השאר את פקק הרדיאטור פתוח , המתן כ 10 דקות עד כניסת המאוורר מנוע לפעולה ובדוק אם צריך להוסיף נוזל קרור .

אם צריך , הוסף נוזל לרדיאטור , והמתן לכניסה נוספת של המאוורר לפעולה , השלם נוזל אם צריך , סגור פקק רדיאטור קדמי .

 

מלא במיכל עודפים הצמוד לרדיאטור נוזל עד כ מחצית לפי הסימון .

 

אחרי הנסיעות הראשונות בדוק את המצב במיכל עודפים וברדיאטור , אם צריך הוסף .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...