Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אלפא GTV- בעיית טעינה לא ברורה


rodon102
שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אלפא GTV TS 97, המצבר ברכב חדש מלפני חודש.

לא הזזתי את הרכב 4 ימים וכשבאתי להניע קיבלתי את התקתוק המוכר.

הנעתי עם כבלים, נסעתי 15 ד, עצרתי לשעה, הנעתי עצמאית, נסעתי עוד 10 ד, והנעתי עצמאית שוב.

נסעתי ולאחר 5 ד הרכב התחיל לקרטע וכבה בצד ללא טיפת כוח במצבר.

נורת טעינה לא נדלקה בכלל (אלא רק בזמן שהרכב התחיל ממש לקרטע וכבה)

חולצתי ע"י גרר והטענתי את המצב רבמשך 20 שעות.

למחרת:

בבדיקה אצל חשמלאי: בניוטרל הרכב מקבל טעינה טובה

בלחיצה על הגז: לאחר מספר שניות הטעינה יורדת ל11 ומתחת.

החשמלאי המליץ לי לבדוק החלקה של רצועת פולי מנוע.

לפי דבריו: הוא לא מכיר תופעה כזאת שקשורה לאלטרנטור וזה 99% לא בעיית אלטרנטור.

 

היום הייתי אצל המכונאי שלי: נבדקה טעינה: בניוטרל וגם תחת גז הכל תקין, פולי מנוע תקין.

הלכתי לחשמלאי נוסף: טעינה טובה גם בניוטרל וגם תחת גז, אין צרכני חשמל, מצבר תקין.

מה שכן הוא הוא אמר שיש נזילות שמן על האלטרנטור מה שיכול להביא למצב שברגע נתון לא תהיה טעינה.

 

מישהו נתקל בתופעה דומה ? רעיונות נוספים\אחרים ?

10X

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב לשמוע על עוד GTV.

אצלי, גם אם היא לא נסעה שבוע היא מניעה בנגיעה, עם מצבר בן 4 שנים.

האפשרויות:

- תקלה במצבר.

- זליגת זרם ה'מחסלת' את המצבר בזמן חניה ממושכת.

 

בכל מקרה כדאי לסדר את נזילת השמן, אצלי זה גם קרה - נזל אטם מכסה השסתומים, לא יקר ופשוט לתיקון.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שאני שואל בעצם זה איך יתכן שחשמלאי אחד מאתר בעיה של טעינה נמוכה של 11 ומטה ב3000 סלד (+ראיתי בעצמי)

ואחרי יומיים-גם במוסך וגם חשמלאי מקצועי אחר (אהרון מאיזור התעשיה ראשון- למי שמכיר) בדקו הכל-והכל נראה תקין

כל מקרה 2 החשמלאים לא המליצו לי להחליף אלטרנטור בינתיים (השני המליץ לשטוף את איזור האלטרנטור משמן)

מקווה שהתופעה תהיה מהסוג הנדיר של "נפתרה מעצמה\לא הצלחתי לשחזר"

אני אעדכן במידה ויהיו התפתחויות

10X

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהפחמים די שחוקים כבר, ובמידה והגיעה לשם שמן גרם לבידוד של אחד הפחמים זמנית עד שהאזור התייבש מהסיבוב של הציר והטעינה חזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחליף או תשפץ אלטרנטור.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...