Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לגבי מצבר (האם מותר להרכיב מצבר 60 אמפר במקום 65 במאזדה 6?) [כ"ע]


Mati_24
שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי מאזדה 6 פרימיום

 

ואתמול נדהמתי לגלות שאני בא להתניע ואין הנעה אני לא זוכר ששחכתי אורות או משהו כזה,

בקיצור בדקתי הכל ומסתר שהמצבר גמור.

השאלה שלי היא כזאת, האם מותר להרכיב מצבר 60 אמפר במקום 65 כמו שיש כרגע באוטו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. איך הגעת למסקנה שהמצבר גמור ?

2. מותר להתקין מצבר של 60 אמפר-שעה במקום 65 אמפר-שעה ולהיפך כול עוד כושר ההתנעה של מצבר של 60 אמפר-שעה שווה או גדול מזה של 65.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

2. מותר להתקין מצבר של 60 אמפר-שעה במקום 65 אמפר-שעה ולהיפך כול עוד כושר ההתנעה של מצבר של 60 אמפר-שעה שווה או גדול מזה של 65.

מרק עקרונית צודק אבל ההבדל בזרם ההתנעה בין 60 ל 65 אצל אותו יצרן, אינו גדול וזרם קצת חלש בעיקר ישליך על אורך החיים של המצבר.

יותר חשוב שמראש יבחר מצבר עם זרם חזק מספיק.

בתנאים שווים - זרם גבוה וקיבול גבוה ישפרו את אורך החיים של המצבר.

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

בדוק טעינה וזליגה בכל זאת

ממליץ לפחות פעם בחצי שנה

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

חינם אצל כל חשמלאי

אתה מוזמן גם להגיע לטלרון

חומר על זליגה תמצא בפורום בקלות

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדוק טעינה וזליגה בכל זאת

ממליץ לפחות פעם בחצי שנה

רן, אינני רואה סיבה מוצדקת או הגיון מסויים בלבצע בדיקת זליגה פעם בחצי שנה או פעם בשנה כול עוד לא קיימת בעיה של פריקת מצבר.

 

אני לא בטוח שיש בידיי הבודקים או החשמלאים שאינם עובדים במוסך מורשה הייבואן (בלי הכללות) מספיק ידע בכדי לבצע בדיקה מסוג זה ברכב המצוייד במספר מחשבים רב שהתקשורת ביניהם היא בפרוטוקול CAN-BUS כפי שקיים היום בכול רכב מתוצרת מאזדה/טויוטה/BMW/VAG...

האם הבודקים מצויידים בספרות מתאימה בכדי לקבוע בוודאות שצריכת זרם פרזיטי של 30 או 50 או 70 מיליאמפר זה תקין לרכב מסויים ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום

:-D

יש לי אינטרס שיקלקלו לי פחות מצברים

התאפקתי לא להמליץ שיבדקו כל יום

טלרון מצברים בע"מ, המעיין 7 מודיעין.

טלפון 1-700-700-130

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4768 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...