Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכישת יודנאי I10


lior106
שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכם

אני מעוניין לרכוש רכב חדש מהחברה יונדאי I10

אני יכול לקבל המלצות אם שווה או לא שווה לרכוש את הרכב הזה איך הוא מבחינת אמינות תחזוקה והכי חשוב ביטוח(יש נהג חדש במשפחה)

ואיך הוא בנסיעה על הכביש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest רונן יצחק

שלום, ליאור.

 

הזמנתי את הרכב הזה, אך ביטלתי את ההזמנה כי הרגשתי שבמחירו, על אף שנמוך יחסית (גימור ה-Facelift), אין תמורה רבה (אבזור קמצני, ועוצמת מנוע לא מספקת).

 

התרשמתי שהרכב אמין, זריז ומרגיש מרווח, אבל אתה גם צריך לשאול את עצמך באילו סוגי כבישים תיסע בו (עירוניים או מהירים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר סקירת מתחרות קצרה וממצה, אין ספק שה-I10 מעניקה תחושת "אוטו" ביחס למתחרותיה הפחנויות. היא מרווחת מהן, נעימה מהן ויש לה אקסטרה מושב.

חשוב לדעת שב-FL (לפחות הידנית) המחיר ירד ואיתו גם האיבזור, וכעת אין יותר ר"ד מקורי, חישוקי סגסוגת, חלונות חשמל אחוריים וגווני פנים שובבים.

 

בדוק גם את הספארק. היא חזקה מה-I10 הידנית ומאובזרת ממנה.

 

בעוד שבוע / שבועיים אעלה התרשמות קצרצרה על ה-I10 FL הידנית.

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא כזו:

האם השברולט ספארק מספיק זמן בשוק לדעתך כדי להוכיח את עצמה בתור רכב?

הi10 רצה כבר לא מעט זמן בשוק והיא כבר הוכיחה את עצמה.

 

אני לא הייתי ממהר לרכוש רכב של שברולט, זה לא אומר שאני בעד היונדאי יותר מדי, כי בנתיים הם לא הוכיחו בארץ יותר מדי אמינות ושמירה על מחירון עם הi10. הוא אמנם לא חדש בארץ, אבל הוא לא צבר וותק כמו הגטס או האקסנט.

 

אם כבר עושים מאמץ, כן הייתי מציע לבדוק את ה206+ החדשה, אם יש מישהו מארגון המורים (או הסתדרות המורים? יש מבצע באחד מהם) שיכול לרכוש עבורכם את הרכב, אני חושב שזו עסקה לא רעה בכ73 אלף ש"ח (בתנאי שניתן לחרוג).

 

אמינות - ימים יגידו. בסך הכול יונדאי מבחינת אמינות הם לא רעים, ישנם רכבים אמינים אצלהם יחסית, רוב הרכבים מהתקופה האחרונה מזדקנים בכבוד ודי אמינים.

תחזוקה - טיפולים במחירים סבירים בהחלט, גם במורשה של היבואן, כמו טויוטה בערך. טיפול ממוצע כ400₪.

ביטוח - אין לי מושג. אני לא יודע עד כמה הרכב גניב, אבל נראה לי שהוא בסדר בתחום הזה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה ביונדאי- במבחן הריסוק יש פגיעה חמורה באזור החזה. הייתי מציע לך להסתכל גם על הנתון הזה

כל המכוניות הקטנות לא מראות אחוזי שרידות גבוהים במבחני הריסוק.

האלטו גרועה עוד יותר, עם 3/5 כוכבים במבחנים ועם מבנה שנראה שלא יעמוד אפילו בתאונה ב50-60 קמ"ש.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המכוניות הקטנות לא מראות אחוזי שרידות גבוהים במבחני הריסוק.

האלטו גרועה עוד יותר, עם 3/5 כוכבים במבחנים ועם מבנה שנראה שלא יעמוד אפילו בתאונה ב50-60 קמ"ש.

 

 

האלטו נבחנה ללא ה ESP שמגיע כתוספת כחוק בארץ , מה שמעלה את הדרוג בטיחות שלה ל 4 כוכבים כמו כל שאר המכוניות בקטגוריה, שגם עליהן אי אפשר להגיד שהם מספקות לך תחושת בטחון בקטע הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף על כל המאומה,

אני הייתי הולך על שברולט ספארק בקטגוריה, יש לה הרבה יותר מה להציע, מהיונדאי I10 לדעתי, רק שתדע שהיא ידנית ולפי מיטב זכרוני היא לא מגיע בגרסה אוטומטית. אם אני לא טועה.

הינה מפרט :

http://www.chevrolet.co.il/model.asp?carID=54&pageType=article&id=151

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האלטו נבחנה ללא ה ESP שמגיע כתוספת כחוק בארץ , מה שמעלה את הדרוג בטיחות שלה ל 4 כוכבים כמו כל שאר המכוניות בקטגוריה, שגם עליהן אי אפשר להגיד שהם מספקות לך תחושת בטחון בקטע הזה.

עדיין, הi10 (וסביר להניח שגם הספארק) מרגישות יותר "רכב".

ESP אולי יעזור, אבל לדעתי לא יעלה את רמת הדירוג ל4/5. ממש לא.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל המכוניות הקטנות לא מראות אחוזי שרידות גבוהים במבחני הריסוק.

האלטו גרועה עוד יותר, עם 3/5 כוכבים במבחנים ועם מבנה שנראה שלא יעמוד אפילו בתאונה ב50-60 קמ"ש.

 

זה שהאלטו קיבלה פחות כוכבי ריסוק לא מבטל את הסיכון שיש ביונדאי הקטנה.

ואם כבר אלטו- הפגיעה בחזה פחות חמורה מהיונדאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הספארק מציעה נכון להיום את התמורה הכי טובה בסגמנט הזה.

68 אלף ש"ח.

ב73 אלף ש"ח יש להסתדרות או ארגון המורים את ה206+ שלטעמי עדיפה,

אם אפשר לממש את המבצע הזה דרך מורה שהוא קרוב משפחה או מכר של המשפחה, זה יהיה מעולה עבורו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך תמצא עכשיו מורה.

במחיר הזה זה באמת הרכב הכי שווה שאפשר לקנות...

אני מקווה שיהיה בתצוגה+נסיעת מבחן בקרוב. בינתיים אין שום פרטים רשמיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest רונן יצחק

בדוק גם את הספארק. היא חזקה מה-I10 הידנית ומאובזרת ממנה.

 

ה-Facelift האוטומטית היא עם מנוע של 1250, ו-87 כ"ס, אז לא בטוח שה'ספארק' חזקה ממנה. אבל, הגיר האוטו' קצת מסרס את המנוע, כך שאולי הגיר הידני של ה'ספארק' מפצה על כך, ובנוסף, ה-i10 שוקלת 80 ק"ג יותר, גם זה מאזן טובת ה'ספארק'. מהירות מקסימלית של ה'ספארק' עומד על 164 קמ"ש, לעומת 160 ל-i10 (זה זניח ושטותי, אבל בא להראות שהן די משתוות).

 

עכשיו, לאחר שאתה יודע שהן פחות או יותר אותו הדבר מבחינת הביצועים (על-פי הבנתי, ואשמח אם יתקנו אותי), זכור שיש הבדל של 20,000 ש"ח ביניהן.

 

הנה, השוואה ביניהן.

 

עדיין, הi10 (וסביר להניח שגם הספארק) מרגישות יותר "רכב".

 

בתור אחד שישב ונהג ב'ספארק' אני יכול לאשר שהוא מרגיש כמו רכב. מבחינת האבזורים שלו, והתחושה הכללית בפנים.

 

ואני לא יודע בקשר ל-i10, אבל ה'ספארק', בגרסתה בארץ, יכולה הייתה לקבל 5 כוכבים בבטיחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4822 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...