Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 4 שנים עם גרנד סניק


zvit
שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זהו - היום תמו להן כמעט 4 שנים של בעלות ושימוש ברנו גרנד-סניק - והגיע הזמן לסיכומים:

 

מחיר קניה: 146000 ש"ח (5000 ש"ח הנחת לקוח מתמיד של קרסו)

 

מחיר מכירה: 73000 ש"ח (מחירון משוקלל 77900 ש"ח)

 

נסועה: 104850 ק"מ.

 

צריכת דלק ממוצעת: 10.5 ק"מ/ליטר

 

תחזוקה: זו היתה המכונית היקרה ביותר לתחזוקה שהיתה לי מאז ומעולם...

 

טיפול ראשון: 1100 ש"ח

טיפול שני: 1230 ש"ח

טיפול שלישי:5300 ש"ח(!) כולל ברקסים וזוג צמיגים.

טיפול רביעי: 2230 ש"ח כולל העברת טסט.

 

תיקונים שלא במסגרת טיפולים:

 

שלוש(!) קריאות שירות של היצרן: 2 נוגעות להגה כח, ואחת למדחס מזגן.

חמש פעמים החלפת נורות ראשיות (יש לפרק מגן קדמי) 700 ש"ח בסה"כ.

1900 ש"ח ארבעה צמיגים (בנוסף לזוג שהוחלף במסגרת הטיפול השלישי)

3000 ש"ח טיפול טיימינג

3000 ש"ח החלפת משאבת דלק, תושבת מנוע עליונה, ועוד איזה חלק שאחראי על תזמון השסתומים.

550 ש"ח החלפת מצבר.

 

סה"כ תיקונים וטיפולים: 18310 ש"ח (הרבה יותר מדי לטעמי...)

 

תיקוני פחחות: תיקון דופן ימין עקב פגישה בלתי מתוככנת עם עמוד בחניה (ביטוח)

החלפת מגן קדמי עקב שבר בגלל שמישהו עשה רברס (כנראה עם וו גרירה) ושבר אותו לשני חלקים :evil: (ביטוח)

 

סה"כ המכונית מאד נעימה לנהיגה ולנסיעה ולשימוש שוטף.

 

מה שהעכיר את האווירה היו הביקורים היקרים במוסך, ובעיקר השנה האחרונה בה היו תיקונים לא מתוכננים)

 

למכור את האוטו לקח כשלושה חודשים, כאשר היה ברור לי שכשיגיע האחד שזה מה שהוא מחפש - יקנה, וכך היה.

 

בבדיקה נמצאו בדיוק אותם ריג'קטים שאמרתי לקונה שימצאו (כולל הכסת"חים)

 

הבוחן אמר שהאוטו מוחזק טוב :) (עם כאלה סכומים חסר לו שלא...)

 

ניתן גם כבוד ללוח הקונים מוכרים של קארספורום (כן - המודעה בקארספורום היא שהביאה את הקונה שמצא אותה דרך חיפוש בגוגל..:) )

 

ומילה לגבי המחליפה...

 

בשלב זה אני אסע במכונית מ"המלאי" וולוו (איך לא?) S70 שנת 1999 שנקנתה על ידי כחדשה, וחזרה אלי לאחרונה אחרי שהות של 7 שנים אצל הוריי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה הוחלף באותו טיפול שלישי שהקפיץ את המחיר גבוה כל כך? יש רכבים שאפשר להעביר להם אוברהול קומפלט בסכום כזה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול 2000 ש"ח

ברקסים צלחות+רפידות כ-2200 ש"י

זוג צמיגים 700 ש"ח

ועוד כמה דברים קטנים...

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלה המחירים במורשה לחלפים מקוריים.

גם לג'מפי שלי קיבלתי הצעות מחיר דומות ממורשה.

צלחות+רפידות תחליפיות (BRECO+AP, שניהים תוצרת איטליה) הוזילו את המחיר בחצי במוסך רגיל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואחרי זה כולם מתפלאים מדוע שוק החלפים הסיני פורח :roll:

זה פשוט בזיון, רק אדם אמיד יכול לטפל במוסך מורשה. איפה משרד התחבורה ורגולצייה ופיקוח על מחירי החלפים??? כולם ירוויחו ממהלך כזה, הלקוחות יקבלו רכבים אמינים ובטיחותיים יותר ומצד שני הייבוא המקביל של זבל סיני יצטמצם למינימום.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברקסים ב-2000 ש"ח זה עוד כלום, לאחד הלקוחות שלנו יש כזאת, להחליף בלם יד עלה לו 7K :shock:.

 

לפני שאמרו לי שיש לו סניק, חשבתי הוא נוסע מינימום ב S-CLASS :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסך הכל נראה שהרכב תיפקד היטב ללא תקלות כלל למעט משאבה הדלק.

לגבי עלות הטיפולים אני מאמין שטיפול במוסך אחר ולא יבואן היה מוזיל משמעותית את מחיר התחזוקה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 שנת 2006 נמכרת היום ב 65 אלף כמה היא עלתה כחדשה?

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה מטורף ב 12-13% ירידת ערך שנתית?

אולי קצת יותר גדולה מהממוצע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה 3 שנת 2006 נמכרת היום ב 65 אלף כמה היא עלתה כחדשה?

בזמנו מאזדה 3 עלתה 114K אאל''ט. אם נעשה השוואה בין רנו מגאן 2006 ומאזדה 3 2006, אז המחירון של המאזדה לפי יד2 הוא 65K, ושל המגאן הוא 46K. לא יודע מה המצב אצל יצחק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אני שמתי לב שהבחור מכר רכב בחצי המחיר שהוא קנה אותו?

ועברו סה"כ ארבע שנים, איבוד ערך מטורף.

 

זה לא חדש כשמדובר באירופאיות.

גם אני רכשתי את ה GTI לאחר 4 שנים , במחצית המחיר ששילם עליה הבעלים הקודם כשהוציא אותה מהחברה. (רמז: מחיר הרכישה שלו עמד על מעל 200K)

פשוט טירוף.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4825 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...