Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ בקניית סובארו B4 2005-2006


tk94
שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

אשמח לקבל חוות דעת לגבי קניית הרכב סובארו B4 מודל 2005 שבדיוק בסוף 2005 הצורה שלו עברה חידוש

לדגמים של 2006-2009.

נפח מנוע: 2,000

 

מה שרציתי לדעת הוא:

-צריכת דלק אמיתית (עירונית ובינעירונית)

-כמה כוח סוס יש למנוע- 138 או 165???

-אם יש תקלות ידועות אפילו הכי קטנות ברכב אשמח לדעת מהן

-מה כדאי לבדוק ברכב בעיקר

-אשמח לקבל גם דברים טובים ברכב וסיבות למה לקנות אותה

 

מי שמחזיק ברכב כזה או שהיה לו או שהוא מכיר את הרכב טוב נא לציין!

אני מבקש לא להציע רכבים אחרים באותה קטגוריה על אותו סכום, אני רוצה פרטים רק לגבי ה-B4

 

תמונה להמחשת הדגם:

 

1722234528_Big.jpg

181

 

*שימו לב זה הדגם שעבר מתיחת פנים והצורה הנ"ל היא האחרונה לפני ה-B4 2010

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הדגם הזה אני חושב שהדגם של ה2 ליטר כבר צריך להיות עם ה165 כוחות סוס.



 

לB4 2010 בדגם שני ליטר יש 140 כוחות סוס וזה רכב גדול יותר וכבד יותר מהדגם שאתה מעוניין בו.

 

היתרונות של הB4 לאורך כל השנים זה הAWD - אחיזת כביש והיגוי מעולים.

 

הרכב נמוך בשנים האלו והוא תוכנן להיות רכב משפחתי גדול (בארץ המפגרת שלנו אנחנו קוראים לרכב כזה רכב מנהלים) ספורטיבי

 

גלגלים עם חתך נמוך ישירות מהמפעל לפי מה שאני יודע

 

כל מה שנכתב למעלה אמור להפוך את הרכב הזה לבעל חווית נהיגה נוקשה יותר מהמתחרות שלו ולכן רצוי מאוד שתעשה נסיעת מבחן.

 

תיקח בחשבון שבגלל הAWD צריכת הרכב אמורה להיות פחות טובה מהמתחרות אם כי מהB4 2010 שיש אצלנו - הרכב ממש לא זללן אפשר אפילו להתייחס אליו כחסכוני.

 

אבזור פנים וסביבת נהג טובים.

 

לגבי עלויות אחזקה וטיפולים - לא יודע, הרכב שלנו חדש עדיין

 

אבל זו לא הסובארו הראשונה במשפחה אלא דווקא השלישית (בעשור האחרון אנחנו עם טויוטות רק עכשיו חזרנו לנהוג גם בסובארו) ומעולם אני לא זוכר את אבא שלי מתלונן על משהו שקשור למוסכים שלהם מבחינת מחיר - לא יודע מה המצב היום.

 

אפרופו - דווקא לסובארו הB4 זה בעצם הליין של רכבי המנהלים - אני לא זוכר מעבר לאוטבק ולפורסטר שהם רכבי קרוס-רוד שיש להם רכב מנהלים מעל הB4 פשוט יש להם דגם עם מנוע חזק יותר שהוא ה2.5 LUXURY.

 

למזדה למשל מעל סדרת השש היתה פעם את האקסודוס - רכב מדהים...

לטויוטה מעל האוונסיס יש בכלל את הקאמרי ומעל הקאמרי יש דגם נוסף שנקרא אבאלון שאין אותו בארץ וחבל וגם דגם ספורט שנקרא סולרה שכבר ראיתי שתיים כאלה על הכביש (רכב פשוט מדהים)

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ל-B4 2010 יש 150 כ"ס כמו לדגם של 2008 ו-2007. ההבדל בניהם הוא גיר רציף בדגם החדש שאכן תורם לחיסכון בדלק.

ה-B4 נמכרת מ-2004 עם מנוע 2 ליטר ו-138 כ"ס.

ב-2006 הגיע דגם מעט שונה שאפשר לזהותו לפי הג'אנט הגדול יותר (17 אינץ' לעומת 16). הדגם הגיע עם מנוע משופר בעל 165 כ"ס.

ב-2007 התחילו להגיע הדגמים שבתמונות שהעלית. העדכון הזה כלל בעיקר שינויים עיצוביים והרכב קיבל גם מראות מתקפלות חשמלית וצ'יינג'ר.

מ-2008 הגיע הרכב עם 150 כ"ס, השיפור שעבר המנוע אמור לתרום לחיסכון בדלק.

הגיר בכל השנים היה 4 הילוכים אוטומטי עם אפשרות להעברת הילוכים ידנית.

גירסות ה-2 ליטר לרוב לא הגיעו עם בקרת יציבות למעט מספר קטן של רכבים בדגם מאובזר יותר, לדעתי הרכבים האלה כללו גם 6 כריות אויר.

 

בהצלחה ושבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נכון - צודק 150 כוחות סוס ולא 140

 

הדגם של שנת 2010 - באמת חסכוני, ביחס לנפח המנוע אי אפשר להתלונן על צריכת הדלק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות,

 

ודרך אגב MIKE808, הצורה שיש בתמונה נכנסה בסוף 2005... תחפש ביד 2 ותראה שיש מהצורה הזו למכירה ממודל 2005.

 

אפשר להגיד שהיא נכנסה בסוף 2005, בערך תחילת 2006 עד 2009.

 

 

סעיפים שאני רוצה לדעת בבקשה:

 

 

-צריכת דלק
אמיתית
של ה-B4 MK3 אחרי מתיחת פנים מנוע 2.0 עם 165 כ"ס (צורה של סוף 2005 עד 2009- כמו שבתמונה)

 

וצריכת דלק אמיתית של סובארו B4 MK2 הצורה של תחילת 2004- סוף 2005 מנוע 2.0 עם 138 כ"ס.

 

(עירונית ובינעירונית)

 

 

-אם יש תקלות ידועות אפילו הכי קטנות ברכב אשמח לדעת מהן

 

 

-מה כדאי לבדוק ברכב בעיקר

 

 

 

*נא לא לענות בשבת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי אתה מתבלבל בגלל שיש רכבים שהוחלפו להם ג'אנטים לאלה של הדגם האחרון.

הדגם שאתה העלית נמכר רק החל משנת המודל 2007 כלומר מיולי 2006.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותי B4 2005 דגם 138.

צריכת דלק עירונית - 1: 7.5

צריכת דלק בכביש קרובה ל 1:10.

שני אלה ברגל כבדה על הגז. התרגזנות לילית בכביש פתוח יכולנ לתת גם 1ל5, אבל זה PURE FAN.

מכונית שמשלבת יפה את תפקיד מובילה המשפחתית למרחקים בשקט והנעה מנהיגה. AWD שימושי בשבילי קק"ל לא סלולים וכבישים רטובים.

אבל היא לא טובה לסביבה עירונית כי אין לה מומנט בטורים נמוכים והיא מתאמצת בהאצות. דבר שבא לידי ביטוי בתצרוכת הדלק.

לאומת זאת, בכביש היא ממש תענוג. היא מתחילה לזרוח אחרי 90 קמ"ש, שם נכנסים לרצועת כוח ארוכה וגמישה. מצטיינת בהגה מצויין, אחיזת כביש אין סופית.

 

תקלות ידועות אין. בעצם כל רכב חדש שהיה ברשותי, למעט פולקסווגן עם חלונות נופלים לפני עשור ופורד עם הגה כוח, לא סבל ממחלות כי תוחזקו כמו שצריך.

 

בדגם 165 יש עוד פחות ממני מומנט בזינוק והיא קשה הרבה יותר בגלל ג'אנט 17. לדעתי היה זה ניהול מנוע פחות מוצלח ולא סתם ירדו ל150.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן בשנת 06 עודכנה הצורה והיא זהה לרכב שהצגת בפתיחת השירשור.

אוסיף על קודמי ואציין שלרכב בקרת אקלים לא מפוצלת, רדיו דיסק אינטגרלי שאינו קורא קבצי MP3 (כו זאת שונה בדגמי 07), בקרת שיוט, 4 כ"א וחמש כוכבים במבחן הריסוק. המושבים תומכים ומחבקים אם כי יכולים להרגיש צרים לאדם גדול, המושב מאחור ותא המטען סבירים אם כי לא מהמצטיינים בקטגוריה. הרכב מרגיש נהדר על הכביש, לא חסר לו כח והניהוג שלו לא פחות ממצויין. בכל אופן הייתי הולך על דגמי 06 ולא 05 המיושנים יותר. הרכב שותה די הרבה דלק אם כי אני נוהג על רכב שהוסב לגז כך שאין לי נתון מדוייק, אך מהפעמיים שנהגתי על דלק זה היה בסביבות 1-9 ממוצע.

הרכבים שאני נוהג עליהם עברו כבר את ה200-250 אלף ק"מ (של נסיעות אין סופיות-רכב קיבוץ) וע"פ המוסכך שמטפל בהם, הם מראים אמינות נהדרת.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם המעודכן הגיע בשנת 2006 הקלנדרית אך נמכר כמודל 2007.

תיקון קטן נוסף, הסובארו לא נבחנה ביורו אנקאפ ולכן גם לא קיבלה 5 כוכבי ריסוק כפי שכתבת.

 

שבוע טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן למודל זה אין ציון של מבחן ריסוק ואני מצטער על השגיאה (הסתכלתי על מודל מאוחר יותר). עם זאת, ב08 נבחן הרכב הזה במבחני הריסוק וקיבל ציון מירבי על אותה פלטפורמה בדיוק כמו זו של 06 ולא נעשו שינויים מהותיים ברכב (ידוע למשל שמספר כריות אויר-4 או 6, משפיע על הציון אם כי מבחינת ריסוק נטו התוצאה זהה).

 

כמו כן אתה מוזמן לבדוק שוב ולגלות שהצורה הזו קיימת כבר מרכבים שעלו על הכביש ב06 ובשנת הייצור שלהם מצויין השנתון 06. האמן לי אני נוהג על רכב כזה במהלך השבוע (כמו גם על מודלים 07-09) כך שאני מכיר את ההבדלים די טוב.

 

שבוע טוב ושנה טובה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדגם שנבחן ב-2008 הוא הדגם החדש שמשווק בארץ ולא דגם שקשור ל-B4 המדוברת.

כריות אויר לא משפיעים על הריסוק עצמו אלא על הגנת הנוסעים וזה בעצם מה שנבדק בעיקר במבחן ריסוק, לא איך הרכב מתרסק אלא איך נפגעים הנוסעים בזמן ההתרסקות.

ראיתי הרבה רכבים שקיבלו את החזית וגם את האחוריים של הדגם החדש אבל מעולם לא שמעתי על הצורה הזאת ששווקה ב-2006.

יכול להיות שהטעות היא בידי אבל זו האינפורנמציה שידועה לי.

 

שבוע טוב ושנה טובה גם לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל העונים.

ותיקון מההודעה הקודמת שלי........

אני ראיתי ביד 2 B4 2005 למכירה מסוכנות שפרסמה תמונה של 2007 וציינה שהוא 2005 וזה הטעה אותי.

אפילו ב-2006 שמתי לב שהדגם המיושן מעט עדיין משווק רק עם מגנזיום חדש יותר ופנסי ערפל והמנוע החדש של ה-165 כ"ס.

 

ועוד כמה שאלות-

איזה דגם יותר אוכל דלק???

הסובארו B4 מהצורה של 2005 עם מנוע 138 כ"ס? או הסובארו B4 מהצורה של 2007 עם המנוע של ה-165 כ"ס?-

מנועי 2.0 אני מתכוון.

 

ואיזה מנוע יותר אמין? ה-138 או ה-165 כ"ס..?

 

ובהשוואה לניסאן אלמרה הדגם של 2004-2006, הסובארו יותר אכלנית משמעותית? או שאותו דבר בערך למי שמכיר את צריכות הדלק שלהם.

ברור לי ששתי המכוניות זה רמה אחרת בין כל אחת ואין צורך לכתוב לי את זה.. אבל זה נתון שחשוב לי גם לדעת.

 

יום טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי משהו ספציפי לכוון בבדיקה של הרכב הזה.

בכללי רכב מצוין ואחד האהובים עלי , רק תבדוק שכל רביעיית הצמיגים מאותו דגם ובאותו בלאי.

הדיפרנציאל המרכזי יכול להינזק מסוגי צמיגים שונים ברכבי AWD .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4852 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...