Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 ספיריט 2005 - תקלה בבקרת האקלים


dorki
שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

1. נתק את כבל המינוס של המצבר למספר דקות כאשר המפתחות מחוץ לסווי'ץ ותחבר אותו לאחר מכן בחזרה.

2. גש לבצע איבחון ממוחשב למערכת בקרת אקלים מכיוון שהבעיה עלולה להופיעה גם בגלל חיישני טמפ' של מגיבים.

3. קבל הצעת מחיר לתיקון במוסך מורשה ולאחר מכן נסה לפנות אל אייל נויימן אשר מתקן יחידות בקרה ולבדוק איפה יותר זול לתקן.

4. בדוק עם הייבואן האם קיים ריקול בעניין.

 

תמתין לתשובתו של חבר הפורום ניסן חזאזי שהינו מומחה באיבחון ממוחשב ברכבי מזדה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה זאת אומרת מתה לגמרי?

הכפתורים לא מזיזים מהירות ו/או טמפרטורה או שהיא כלל לא נדלקת.

בדוק נתיך 76 מתחת לתא הכפפות בשורה הכי תחתונה באמצע במידה והוא שרוף שים חדש, אם הוא נשרף שוב אז הדבר דורש בדיקה מעמיקה יותר.

יתכן והוא שרוף ויתחיל להישרף לך פעם בכמה שעות/ימים אז תחזור הינה לפני שאתה עושה צעדים נוספים, מי שלא מכיר את התופעה יגבה ממך אלפי שקלים עד שיגיע לפתרון.

 

ולגבי שאלת הריקול אין ריקול לדגמים הללו למערכת בקרת האקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין התקנות חדשות.

 

בכלל, אני נמנע ככול האפשר מהתקנות מקומיות, לדוגמא: ה-3 של זוגתי קיבלה פטור מהביטוח ממערכת מיגון והיא במצב מקורי לגמרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סתם שלחתי אותך לשם, וכפי שכתבתי קודם אם הנתיך הנ"ל ישרף שוב אז קיים עומס עליו והעומס הזה יכול להגיע מכמה גורמים לכן כפי שדניאל כתב אתה תאלץ לבקר במוסך מורשה שיש להם נגישות לראות מה תפקידו המדייק של הנתיכים ולהתחיל בשלבי איתור התקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לניסן האם אתה יודע, אם הנתיך הזה רק מספק זרם למחשב הבקרה. או שמועמס עליו גם המפוח. אם מועמס עליו גם המפוח כדי לבדוק ליכלוכים אבק שימון למנוע שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לעולם נתיך של 10 אמפר לא יהיה של מפוח, וברכב הנ"ל הנתיך של המפוח הוא 40 אמפר ויושב בבית הנתיכים תחת מכסה המנוע והוא לא נשרף לו כיוון שלאחר החלפת נתיך מס' 76 המערכת פועלת קשורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4878 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...