Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פריוס היברידית - מה אני מפספס?


SK88
שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ראיתי מודעה באחת הלוחות על פריוס היברידית GLI PLUS מודל 2007, 77,000 ק"מ ב-85,000 ש"ח.

הבחור כתב שהוא מוכר אותה לרגל נסיעה לשנת שבתון ושהמכונית טופלה רק במוסך מורשה.

עוד לא יצא לי לדבר איתו בטלפון ולוודא את כל הפרטים (וכן שהמכונית לא עברה תאונות).

 

בכל זאת, זה 14,000 ש"ח מתחת למחיר מחירון. אם אני קונה את האוטו במחיר הזה ומוכר אותו עוד שנה במחיר מחירון (חישבתי את מחיר המחירון הנוכחי פחות ירידת ערך של 9% [מחושב לפי חלוקת מחיר המחירון של 2009 ב-2008 ו-2008 ב-2009]), אני אפילו מרוויח כמה אלפי שקלים.

 

סביר שאצליח למכור את המכונית, בהנחה שאין תאונות וכו', במחיר מחירון מלא? או אפילו קרוב אליו?

 

מה אני מפספס?

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש שתי אפשרויות (או שילוב שלהן:

1. שהרכב פגום - אם בגלל הרבה בעיות מיכאניות ואם בגלל תאונה.

2. שהמוכר לחוץ מאוד להפטר ממנו בגלל נסיעתו הקרובה וקושי במכירה.

וכמובן יתכן ששתי האפשרויות תקפות.

אני מאחל לך שמדובר באפשרות 2.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שאני אקח את הרכב לבדיקה...

 

לגבי הקרינה, כשתפסיק להשתמש בסלולרי שלך; תכבה את כל מכשירי החשמל שלך; ותוודא שאין אנטנות סלולריות ועמודי חשמל ליד הביתשלך - דבר איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח אם מישהו שיודע יעדכן אותו במחיר המדוייק. שמעתי לפני הרבה שנים כשהרכב רק יצא שהסוללה שלו (לא מצבר) יקרים להחלפה ועולים כ$5,000 לכן השוק שלהם כמשומשות הוא "לא משהו"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב אין את השוק הכי חזק, ובכלל לכל הרכבים הייברידים.

אחת הסיבות לכך היא כמו שכתבת,מחיר המצבר, אומנם אני לא יודע את המחיר המדוייק אבל סביר להניח שזה יקר מאד,

כאשר אם אני לא טועה יש אחריות ל10 שנים על הסוללות. כך שאני די בטוח שאם תנסה למכור את הרכב ככל שיגיע לגיל 10 יהיה קשה יותר, ואני אישית למרות שזאת השערה, ואני מדגיש השערה , הרכב הזה לא ישמור על ערכו כמו דגמים אחרים ובשיקלול של % הוא יופחת יותר מדי שנה במחירון.

תתאר ך שבשנת 2017 ננניח מחיר הרכב 40K שקל, מי ירצה לקנות רכב שהסוללות לא באחריות ועלות הסוללות מתקרבת למחיר הרכב?! זה יהיה כמו לקנות רכב יוקרה (S, סדרה 7,A8 ודומותיהן.נכון שלא ממש אבל רק רציתי להעביר את הרעיון).

אביב8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לא מפספס כלום שוק המכוניות כיום של מוכרים בלבד בעיקר מידיים פרטיות, הליסינג כובש כל חלקה בשוק, המחיר שנדרש משקף את הקושי במכירתה, זה הזמן לקנות, מה יהיה שוויה בשנה הבאה ? קשה לחזות ועל תבנה על רווחים ממכירה במחיר מחירון כי לפי ההתנהלות של המכירות עכשיו, זה ישאר שוק של מוכרים בלבד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון לשוק של קונים (מבחר גדול ומחירים נמוכים פועלים לטובת הקונים ופוגעים במוכרים).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השוק של הפריוס באמת לא חזק, וזה נובע בעיקר מפחד בלתי מוסבר של אנשים. ממה בדיוק הם מפחדים? קשה לומר. קצת מוזר לחשוב שזה מהעלות הפוטנציאלית של החלפת הסוללות - גם כי אני משוכנע ש-99% מהם לא יודע בדיוק כמה הן עולות, וגם כי עדיין לא שמעתי על מישהו שהצטרך להחליף אותן...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מתכוון לשוק של קונים (מבחר גדול ומחירים נמוכים פועלים לטובת הקונים ופוגעים במוכרים).

 

אני מתכוון לשוק של מוכרים בלבד מנקודת מבט של המוכרים, תנודות השוק והמחירים מושפעות מעודף ההיצע

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יצא לי לנהוג כמה פעמים על הרכב הזה והאמת ממש לא התלהבתי,

הכל ברכב חשמלי מה שגורם לכל תקלה להיות מסובכת ויקרה,

ידית הגיר היא קטנה ולא נוחה עצם היותה חשמלית גרמה לכמה פעמים שההילוך לא נכנס,

בכל עצירה המנוע כביכול נכבה ורק הסוללה עובדת כשאתה לוחץ על דוושת הגז המנוע פתאום נדלק וממשיך בנסיעה,

ב5 הדקות הראשונות יש התהלבות אבל זה לא מחזיק הרבה זמן,

מבחינתי זה אחד הרכבים הכי מאכזבים שנהגתי עליהם.

בנוסף הקרינה שהרכב הזה פולט ממש לא מתקרב לקרינה של פלאפון.

 

נ.ב

הרכב היה חדש מטופל בחברה ועם 30,000 ק"מ כך שלא נראה לי שנפלתי על רכב בעייתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל זאת, זה 14,000 ש"ח מתחת למחיר מחירון. אם אני קונה את האוטו במחיר הזה ומוכר אותו עוד שנה במחיר מחירון (חישבתי את מחיר המחירון הנוכחי פחות ירידת ערך של 9% [מחושב לפי חלוקת מחיר המחירון של 2009 ב-2008 ו-2008 ב-2009]), אני אפילו מרוויח כמה אלפי שקלים.

 

סביר שאצליח למכור את המכונית, בהנחה שאין תאונות וכו', במחיר מחירון מלא? או אפילו קרוב אליו?

 

מה אני מפספס?

 

תודה!

אתה מפספס את העיקר .

למה שתצליח למכור עוד שנה במחיר מחירון ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם לא במחיר מחירון, גם אם אמכור ב-7 פחות זה עדיין יוצא משתלם בגלל החיסכון בדלק.

 

בנוגע לתקלות האלקטרוניות שלו שאייל-7 הזכיר למעלה - אתה מכיר אנשים שהיו להם תקלות?

כי בינתיים שמעתי מאנשים שהרכב לא ראה מוסך פרט לטיפולים...copy.pngfavicon.icotrans.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4526 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...