Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'טה DSG1.6 או 1.4TSI בליסינג?


milson
שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תרשה לי בבקשה להתייחס רק לסוגי המנועים (כי את ההבדלים באיבזור אינני מכיר כ"כ) : - תעדיף את מנוע ה-1.4 TSI, והסיבה היא שמנוע ה-1.6 חלש בשביל לסחוב את הרכב. אני מאמין גם שהמנוע הקטן יותר ייתן לך צריכת דלק יותר טובה אפילו (עד כמה שזה חשוב לך).

השאלה היא אם הנתון הנ"ל (ואולי עוד דברים) "שווה"/"שווים" לך בשביל 500 ש"ח במשכורת.

המתן גם בבקשה לתגובות אחרות.

(הנני בעל ג'טה 1.6).

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

500 ש"ח נטו זה המון כסף. לדעתי, הדרך הכי טובה להחליט אם לך ולמשפחתך שווה לוותר על סכום כזה מדי חודש בחודשו היא על סמך נסיעות מבחן על שתי הגרסאות.

 

אני מכיר מישהו שבחר בזמנו באוקטביה 1.6 על פני TSI 1.2 משיקולים דומים, ומקלל את היום בו קיבל את ההחלטה הזאת בכל פעם שהוא לוחץ על הדוושה הימנית. מאידך, למיטב ידיעתי מצבה של ג'טה 1.6 יותר טוב משל אוקטביה 1.6 במובן זה (בגלל תיבת ההילוכים).

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

500 ש"ח נטו זה המון כסף. לדעתי, הדרך הכי טובה להחליט אם לך ולמשפחתך שווה לוותר על סכום כזה מדי חודש בחודשו היא על סמך נסיעות מבחן על שתי הגרסאות.

 

אני מכיר מישהו שבחר בזמנו באוקטביה 1.6 על פני TSI 1.2 משיקולים דומים, ומקלל את היום בו קיבל את ההחלטה הזאת בכל פעם שהוא לוחץ על הדוושה הימנית. מאידך, למיטב ידיעתי מצבה של ג'טה 1.6 יותר טוב משל אוקטביה 1.6 במובן זה (בגלל תיבת ההילוכים).

 

500 ש"ח נטו זה חישוב גס על ההפרש בין הליסינג בברוטו (החברה משלמת על ה1.6 ואני יכול להוסיף) + ההפרש בשימוש רכב מתורגם בסוף לפחות נטו.. עדיין המון. אבל אני קורא ושומע על 1.6 כעגלה לאומת ה1.4TSI כל כך ארבה.. ואוקטביה 1.4TSI אין עד עוד ארבה זמן...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל אני קורא ושומע על 1.6 כעגלה לאומת ה1.4TSI כל כך ארבה..

 

המלצתי היא עדיין לבצע נסיעת מבחן, לפחות על ה-1.6, ולא להסתמך על העדפות אישיות של אנשים אחרים. הרי מי שישלם את ה-500 ש"ח בערך זה לא האנשים האחרים.

 

ולראיה, פורד פוקוס 1.6, מאזדה 3 1.6 ורנו מגאן 1.6 הם הלהיטים המוטוריים במדינה, למרות יכולות דינמיות הירודות ביותר בעיני. אולי ג'טה 1.6 עם תיבת DSG דווקא תענה על צרכיך?

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה עוד אופציות יש לך?

 

במחיר שלה ה 1.4 TSI לא שווה. ב 140K יש אופציות יותר טובות.

 

תאורטית את האוקטביה 1.4TSI אבל אומרים שאי אפשר לקבל בחודשים הקרובים. יש סיוויק קונפורט 1.8 בהפרש לא קטן..

 

אבל הג'טה לא היתה ברשימה המקורית, אז אולי יש מקום לבקש משהו אחר?? המלצות??

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במחיר שלה ה 1.4 TSI לא שווה. ב 140K יש אופציות יותר טובות.

 

ומה הן?

אני לא מעריץ מושבע של ה- 122 (כי אני אוהב את ה- 160), אבל היא נחשבת - בכל מקום - לשילוב מוצלח מאוד. ההונדה נחותה משמעותית בביצועים ונוחות. גם המגאן 2.0.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה אתה מחפש.

 

אם מרחב פנימי ונוחות הפלואנס 2 ליטר לוקחת בגדול ואם ביצועים אז האוקטביה נותנת יחס תמורה למחיר יותר טוב ואפילו הלאון 1.8 TSI שעולה 10K פחות.

 

עשיתי סיבוב בג'טה וממש לא אהבתי את האוטו בגלל הנוחות. היתרון שלה הוא בשופוני ובצריכת הדלק.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ומה הן?

אני לא מעריץ מושבע של ה- 122 (כי אני אוהב את ה- 160), אבל היא נחשבת - בכל מקום - לשילוב מוצלח מאוד. ההונדה נחותה משמעותית בביצועים ונוחות. גם המגאן 2.0.

ההונדה באמת קרש גיהוץ,אבל הגטה גם לא נעימה וקשה בכל סוגי הכבישים למעט אולי..האוטובאן.

האמת שבמחיר הזה למרות הוולגריות המצורפת,ה3 שני ליטר,פשוט רכב טוב וחדיש יותר מהגטה ולא נופל בביצועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה אתה מחפש.

אם מרחב פנימי ונוחות הפלואנס 2 ליטר לוקחת בגדול ואם ביצועים אז האוקטביה נותנת יחס תמורה למחיר יותר טוב ואפילו הלאון 1.8 TSI שעולה 10K פחות.

עשיתי סיבוב בג'טה וממש לא אהבתי את האוטו בגלל הנוחות. היתרון שלה הוא בשופוני ובצריכת הדלק.

 

הלאון באמת אופציה סופר מעניינת אם היא מתאימה לפותח השרשור.

אני לא בטוח שיש לג'טה אפקט שופוני...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירכם, פותח השרשור מתעניין ברכב ליסינג.

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשובה בנוגע לאיבזור: http://www.vw.co.il/files/89af7c5774febbbdbc96bff959a35c07/jetta.pdf

 

אם המשפחה שלך זקוקה לרכב מרווח אז אני ממליץ לבדוק גם את מיצובישי לאנסר וגם את היונדאי I30 קרוס ואגון. שתיהן נמכרות בדגמים מפוארים וחזקים יותר שיכולים בהחלט להתאים.

אם המרווח פחות חשוב אז המאזדה 3 שכבר הוזכרה פה יכולה להיות אופציה אף היא.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להזכירכם, פותח השרשור מתעניין ברכב ליסינג.

 

אז?

 

חברת ליסינג תביא לך מה שאתה רוצה. הכל שאלה של מחיר ובוס.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...