Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב ליסינג: אוקטביה VS גטה VS פוקוס סטיישן


yuval1111
שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מתלבט בין 3 הדגמים הנ"ל (בפועל ישנם גם כמעט כל הדגמים היפנים עד 125 אלף שלא מעניינים אותי כלל).

 

הדגש הוא על רכב משפחתי מרווח עם יכולת העמסה של 3 ילדים וכל הציוד הנלווה לטיולים וכו'.

 

הרכב הוא מהעבודה מליסינג כך ששיקולי סחירות, ירידת ערך ואמינות פחות משמעותיים.

 

הנטיה שלי היא לכיוון האוקטביה בגלל המנוע והגיר העדיפים (DSG 1.2 טורבו) והדלת החמישית ותא המטען הגדול שהופכים אותה לכמעט מקבילה לסטיישן.

 

הפוקוס אולי מעט גדולה יותר בתא המטען אבל נחותה בהרבה בביצועים ובגימור.

 

הגטה יפה ומעט איכותית יותר אבל בעלת תא מטען רגיל ומנוע חלש יותר.

 

אשמח לשמוע מבעלי נסיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממך זה נשמע כאילו האוקטביה היא האופציה הטובה לך. הבאגז' הענק שלה יעזור לך הרבה בטיולים וכיוב.

לגבי הפוקוס, רכב סטנדרטי עם מנוע וגיר חלשים.

 

אני אישית הייתי הולך על האוקטביה.

Polo 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הפוקוס אולי מעט גדולה יותר בתא המטען

 

 

לא מדוייק, תא המטען של האוקטביה גדול משמעותית מזה של הפוקוס סטיישן,הדלת החמישית ענקית והמדף האחורי מתפרק בתוך פחות מ-2 שניות כך שבמהירות רבה הרכב הופך ל"סטיישן" ענק.

 

על פי השיקולים שפירטת אכן האוקטביה היא האופציה המועדפת.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הג'טה לא מגיעה עם מנוע 1.4 tsi? כי אם כן היא עדיפה על הביצועים של האוקטביה ותא המטען המטען הוא 527 מול 560 לטובת האוקטביה. ואם אתה מחפש את ביצועים הייתי ממליץ לך על הג'טה. אם זה ה1.6 לך על האוקטביה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאו דווקא... ההבדל בנפח תא המטען בין האוקטביה סטיישן לרגילה זניח למדי,כ-20 ליטר בלבד.

 

מה שכן,הסטיישן מנצחת בסעיף היופי (לפחות לטעמי).

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגטה מגיעה בגרסת ליסינג לקבוצה 2 המכונה "מנגר" עם המנוע 1.6 הישן ולא ה-TSI החדיש (ספין שיווקי קלאסי שבו חברות ליסינג מפשיטות את הדגם מכל התוספות שבאפשר אבל מעניקות כותרת מפוצצת בשביל שתחשוב שקיבלת מוצר יוקרה).

 

את האוקטביה עוד לא הספיקו "להפשיט" והיא מגיעה ברמת האבזור הרגילה הכוללת הגה וידית הילוכים מצופים עור, מערכת שמע איכותית, פתח יציאה אחורי למיזוג לנוסעים במושב האחורי, 2 תאי אחסון ממוזגים ועוד ועוד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהאוקטביה מגיעה גם עם כוכב אחד פחות במבחני הריסוק.

אצל אשתי זה היה שיקול מכריע, אבל כל אחד ומשפחתו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד 125K ישנה הפוקוס 2 ליטר סטיישן , לטעמי הדיל הטוב ביותר בקטגוריה .

קח בחשבון שהאוקטביה קטנה יותר בחלל הפנים שלה מהפוקוס למרות המראה החיצוני.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4901 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...