Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בגיר או קירור הגיר? (ניסאן מקסימה)


tigri1
שימו לב! השרשור הזה בן 4295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לחברי הפורום שלום

 

ברשותי ניסן מקסימה שנת 2002 נפח 2000 סמק.לאחרונה כל כמה ימים ובעיקר אחרי נסיעה של כ-20 דקות ועצירה ל-10דקות

ושוב נוסע כעשר דקות האוטו מפסיק לנסוע,לסחוב כאילו הוא בניוטרל ולא מגיב ללחיצה על הגז.אחרי עצירה כשהרכב כבוי של 5או10 דקות (לפעמים 5 לא מספיק)הרכב נוסע רגיל.שמתי לב שכשזה קורה אני מרגיש חום על הרגל שעל הגז וכל אזור ידית ההילוכים

ממש חם(קר כל הזמן).כשזה לא קורה הרכב עובד ונוסע מצוין.

בדקתי שמן גיר כשהאוטו חם ועובד ומראה שיש יותר מהמקסימום.

האם יש לגיר רדיאטור נפרד או קשור למערכת קירור האוטו?והאם סתימה או תרמוסטט שנתקע הם הגורם?

מה יכול לגרום לתופעה זו ואיך מטפלים בה?האם הבעיה היא בגיר או בקירור הגיר?

 

אשמח לשמוע את דעתכם ועצותיכם

 

תודה מראש

רמי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עודף שמן גיר, בגיר אוטומטי, גורם להחלקה של הגיר, תנקז את הכמות העודפת.

את שמן הגיר בודקים כשהוא חם , כיוון שהשמן מתפשט עם החום ותופש יותר נפח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התיאור שלך יתכן בהחלט שיש בעיה של התחממות יתר של הגיר. מאחר ואני לא מכיר את מערכת הקירור ברכבך אני לא יכול לכוון אותך מעבר לזה, אך אני מציע שתיגש למוסך בהקדם לבדיקת הנושא, חימום יתר עלול להרוס לך את הגיר וזה לא נעים בכלל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנו חליל שמן בחלקו התחתון של רדיאטור המים שתפקידו לצנן את שמן הגיר. במידה ויש ברדיאטור המים משקעים השוקעים וסותמים את תחתית הרדיאטור, מצנן שמן הגיר מקבל פחות קירור ובכך מבצע את עבודתו בצורה מוגבלת.

 

ישנם מצנני שמן גיר חיצוניים שמבצעים את העבודה בצורה טובה הרבה יותר ושומרים על טמפ' השמן לאורך זמן .

 

ראה קישור :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=296865&highlight=%D7%9E%D7%A6%D7%A0%D7%A0%D7%99+%D7%A9%D7%9E%D7%9F

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב לכולם

תודה על העזרה,ואחרי שקראתי קצת בפורום ושאלתי בשלשה מוסכים 2 מורשים ואחד מוסך שלי החלטתי לא ללכת למורשה

מכיון שאף אחד לא הציע ניקוי בפלאשינג והמחיר לניקוי רגיל היה פי-2.ומניסיון קודם ברכב אחר והתיעצות מפחד להיתקרב

למכוני גירים.

כצעד ראשון החלפתי במוסך שמן גיר "דקסול 3"הצלחנו להוציא כ-6 ליטר וגם ניסינו להחליף את הפילטר אבל בורג אחד היה בעיתי לפתיחה לכן כדי להימנע מנזק הישארנו את הישן שניראה היה במצב טוב ניקינו את המיכסה וסגרנו את העסק.

עשיתי נסיעה של כארבעים דקות ועצירה של רבע שעה ושוב נסיעה של כחצי שעה והכל היה בסדר.

רציתי לשאול שעם הגיר יתחמם שוב העם לעשות קירור חיצוני או לא לחכות וכבר להתקין קירור חיצוני?ואולי רעיון אחר לפני שמגיעים לגיר עצמו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה,אבל לא נידלקת שום נורה והייתי רוצה לשאול שאלה נוספת,מאחר והגיר רוב הזמן מתפקד רגיל חוץ מאשר כשאני מרגיש את החום כמתואר למעלה ואז הוא מכבה את עצמו האם יכול להיות שזה כל המנוע מתחמם מסיבה כלשהיא והשעון חום בלוח שעונים מזייף או שנותן נתון לא נכון על כל המנוע?

אני רוצה לציין שזה קרה פעם ראשונה לפני כחצי שנה ואחרי כן כחודש אחרי, ובשבועות האחרונים כל שתי נסיעות וזמן ההמתנה לפני נסיעה התארך.יש לציין שמיום רביעי האחרון לא היה תקלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
ערב טוב לכולם

תודה על העזרה,ואחרי שקראתי קצת בפורום ושאלתי בשלשה מוסכים 2 מורשים ואחד מוסך שלי החלטתי לא ללכת למורשה

מכיון שאף אחד לא הציע ניקוי בפלאשינג והמחיר לניקוי רגיל היה פי-2.ומניסיון קודם ברכב אחר והתיעצות מפחד להיתקרב

למכוני גירים.

כצעד ראשון החלפתי במוסך שמן גיר "דקסול 3"הצלחנו להוציא כ-6 ליטר וגם ניסינו להחליף את הפילטר אבל בורג אחד היה בעיתי לפתיחה לכן כדי להימנע מנזק הישארנו את הישן שניראה היה במצב טוב ניקינו את המיכסה וסגרנו את העסק.

עשיתי נסיעה של כארבעים דקות ועצירה של רבע שעה ושוב נסיעה של כחצי שעה והכל היה בסדר.

רציתי לשאול שעם הגיר יתחמם שוב העם לעשות קירור חיצוני או לא לחכות וכבר להתקין קירור חיצוני?ואולי רעיון אחר לפני שמגיעים לגיר עצמו?

 

לפותח השירשור

יש לי מקסימה עם בעייה דומה (אותו שנתון בעל אותו מנוע)

לפני כחודש+, ביום חם, לאחר נסיעה של כחצי שעה, הגיר מחליק או נתפס בהילוך ראשון. עומד בצד כמה דקות הגיר חוזר לתפקוד (עד שמתחמם שוב...).

הוחלף שמן גיר לפני כ-5 אלף (לא הוחלף פילטר)

 

מכון גירים טוען שהדיסקיות בגיר נישרפו וצריך לפתוח ולשפץ - 5000

 

הייתי שמח לדעת אם החלפת השמן פתרה את הבעייה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4295 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...