Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ועזרה קניית סיטרואן C4


tipesh
שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

מעוניין לקנות סיטרואן 2007-2008 C4 מליסינג/פרטי רציתי לדעת כמה פרטים

בטיחות

צריכת דלק

אחיזה

בלאי

עלות טיפולים

כוח

וסתם בכלל לשמוע על הרכב.....

 

תודה מוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בטיחות: טובה למדי 6 כריות + .ESP

צריכת דלק: ממוצעת כמו כל 1600 אוט' תלוי בעיקר בנהג.

אחיזה: לא יודע לגבי אחיזה נהגתי עליה חצי שעה ואני לא זוכר.

עלות טיפולים: יחסית נמוכה, טיפול קטן עולה כ 600 ש"ח פעם בשנתיים , טיימינג עושים כל 10 שנים או 120K ק"מ (כ 1800 ש"ח במורשה)

כח: יש לו מספיק כח כמו המשפחתומטיות באותו סגמנט אבל בגלל הגיר שלו זה לא מורגש ויש הרגשה שהוא כבד ולא רוצה לצאת מהמקום.

סתם לשמוע: זה אחד הרכבים היותר נוחים לנהיגה, מלא בגאדג'טים שאין באף רכב, לא כולם אוהבים את ההגה שנשאר מקובע במרכז ורק הגלגל שלו מסתובב. מאד נח ופרקטי, בגלל הדלת החמישית ושפע של תאי אכסון.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי קל יהיה לך להתקשר למוסך של סיטרואן + מוסך דיהטסו ולבקש הערכה של עלות לטיפול שנתי.

שלב II , להכנס לאתר של חברות הביטוח הישירות ולראות כמה עולה ביטוח לרכב.

5 דקות השקעה יש לך את כל הנתונים שאתה צריך.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(גילוי נאות: אני יחסית חובב צרפתיות בכלל וסיטרואן בפרט)

 

נסעתי בשתיים כאלה בשנתיים האחרונות, שתיהן משומשות מליסינג.

 

אמינות: בינונית פלוס. סה"כ נוסעת, אבל בשתיהן היו תקלות קלות שדרשו טיפולים במוסך. יאמר לזכותן שבשני המקרים הטיפולים כנראה תוצאה של שימוש בלתי סביר \ תחזוקה לא נאותה בליסינג.

 

נוחות: יחסית גבוהה (ההתייחסות לדגם הליסינג SX). המושבים הקדמיים חסרים מעט תמיכה לגב תחתון אבל עדיין מהנוחים ביותר בסגמנט. נותן הרגשה של אוטו הרבה יותר גדול מבפנים.

 

כוח: לא משהו בדגם הזה, אבל מספיק לגמרי לשימוש רגיל. הסתייגות חשובה: הגיר מסרב לרדת משני לראשון ברוב המהירויות והייתי שוקל את זה בכובד ראש למי שגר באיזור הררי (ירושלים, חיפה).

 

פינוקים: חבל על הזמן. בקרת שיוט, הרמת חלונות אוטומטית, שליטה על הרדיו מההגה, וכו' וכו'. תענוג.

 

עיצוב: עניין של טעם אבל לדעתי זאת אחת מההברקות העיצוביות הגדולות של עולם הרכב בשנים האחרונות. לא רק שהכל יפה, הכל גם עובד טוב ונוח - החל מהעיצוב הפנימי והחיצוני שהוא גם יפה וגם שימושי ביותר, דרך גלגל ההגה המיוחד שהוא פשוט גאוני ונוח, ועד לכל הפרטים הקטנים שמעוצבים בהרמוניה מצויינת.

 

אחיזה: אם תדאג לצמיגים ברמה גבוהה (מומלץ מאד הדגם המקורי של מישלן - בשום אופן לא לסוע עם זבל סיני) המכונית מתנהגת כמו צרפתיה אמיתית עם כל הרקורד של פיג'ו סיטרואן בהסתייגות היחידה של הרגשה מעט כבדה - שהיא דווקא נעימה ונוסכת ביטחון לדעתי.

 

מה שאתה רוצה עוד לדעת תשאל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
שימו לב! השרשור הזה בן 4917 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...