Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי גרנדיס מול טויוטה ורסו


daklondi
שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב,

אני זקוק לעצה של חברי הפורום היקרים.

אני מתלבט לגבי רכישת רכב 7 מקומות חדש.

לקו הסיום הגיעו הגרנדיס אקזקיוטיב מול טויוטה ורסו

יש לי משפחה עם ארבעה ילדים בגילאי 1- 11.

מבחינת נוחות ל6 נוסעים אין מה להשוות- הגרנדיס לוקחת והטויטה קטנה וצפופה, אם כי לדעתי יותר נוחה מהמזדה 5.

מצד שני- האם מישהו יכול לתמוך בטענות הבאות:

א. הגרנדיס פחות חסכונית בדלק בנסיעה עירונית

ב. הוצאות הטיפולים, חלפים וכו' יקרות יותר

ג. האמינות של טויוטה לעומת המיצובישי גבוהה יותר

 

או בקיצור- האם מישהו נהג פה עם משפחה של 4 ילדים בטויוטה ויכול להגיד איך זה לאורך זמן?

וחוץ מזה כל עצה שתתנו תשמח!

 

חג שמח

 

 

הודעת שירות:

לקבלת ייעוץ מקצועי חינם בנושא קניית מיצובישי גרנדיס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי צריכת הדלק אכן צפוי שהמיצובישי הגדולה והכבדה יותר ובעלת המנוע הגדול והמיושן יותר לעומת שילוב המנוע והגיר של טויוטה יהיה בזבזני יותר. בנוגע לאמינות ועלויות טיפולים - עלויות ניתן לברר בטלפון קצר לסוכנות. בנוגע לאמינות הגרנדיס נמכרת תקופה לא קצרה בארץ עם אותו מנוע וגיר ולא נשמעו טענות, אם כבר אז לוורסו החדש יחסית יש מה להוכיח.

לדעתי למשפחה גדולה אין דרך אחרת להתנייד מאשר במיניוואן פול סייז כמו מיצובישי גרנדיס, פורד גלאקסי ודומיהן ולכן אני הייתי בוחר בגרנדיס.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. נכון.

ב. לא יודע. התקשר למוסכים וברר מחירי טיפולים.

ג. לא נראה לי שאפשר לכמת את זה ואין מידע קונקרטי לכאן או לכאן, כך שאני נשאר עם הנחת המוצא שזה 50%-50%.

 

אין לי משפחה עם 4 ילדים, אבל נהגתי וישבתי בשתי המכוניות ואין לי ספק קל שבקלים שהגרנדיס הרבה יותר נעים לנסיעות ארוכות מהוורסו. המושבים רכים ונעימים יותר והמרווח בשורה השלישית מרשים מאוד. בוורסו יש שם מקום רק לילד קטן, וגם לו לא יהיה נוח כי המושבים קשים ובזווית לא טובה. הגרנדיס גם יאפשר תא מטען סביר במקרים בהם הוורסו לא.

 

לדעתי השיקול שלך צריך להיות עלויות שוטפות לעומת נוחות לכל המשפחה. לפי מה שחשוב לך יותר, בחר את הרכב. (אם כי אני בכלל לא בטוח שהעלויות הכוללות בגרנדיס ה-ר-ב-ה יותר גדולות - זה תלוי גם בכמות הנסועה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של גרנדיס יש לי עליו רק תשבחות כרכב. נוח, יחסית לגדלו זריז ויציב, מזגן מעולה, נפח הטענה סביר ועוד.

כמו שכבר כתבו, רק מיניוואן פול סייז, כל היתר זה פשוט עבודה בעיניים לטעמי. מעבר לגודל של משפחתית סטנדרטית הם מציעים דרגשי ענויים מאחור או תא מטען. רק בפול סייז יש לך גם שורה שלישית וגם תא מטען מה גם שבהם הוא יחסית מצומצם לעומת משפחתומטית סטנדרטית.

 

מבחינת אמינות, אצלי הוא שרד מעל 40K ק"מ עד שהחלפתי אותו ללא שום בעיות.

 

דעתי הכללית על כל המיניוואנים היא שהם רכבים שאם לא ממש חייבים אותם אז לא כדאי להתקרב אליהם. מרכז הכובד הגבוה וסידור החלונות הבעייתי בכל אלה שנתקלתי בהם הופכים אותם לרכבים יותר מסוכנים מרכב משפחתי.

השורה השלישית תמיד יושבת במה שאמור היה להיות תא מטען כך שמי שמאכלס את השורה השלישית (ילדיך האהובים בדרך כלל) יושבים בתוך מה שתוכנן על ידי מהנדסי הרכב להיות איזור הקריסה האחורי של הרכב מה שהופך את יושבי השורה השלישית לברווזים במטווח!!

 

ברגע שנפל לי האסימון על הנקודה האחרונה שהעליתי הגרנדיס עבר לשוק יד שניה ואני חזרתי לרכב משפחתי סטנדרטי, אולי פחות מרווח אבל הרבה יותר בטיחותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעלים לשעבר של גרנדיס יש לי עליו רק תשבחות כרכב. נוח, יחסית לגדלו זריז ויציב, מזגן מעולה, נפח הטענה סביר ועוד.

כמו שכבר כתבו, רק מיניוואן פול סייז, כל היתר זה פשוט עבודה בעיניים לטעמי. מעבר לגודל של משפחתית סטנדרטית הם מציעים דרגשי ענויים מאחור או תא מטען. רק בפול סייז יש לך גם שורה שלישית וגם תא מטען מה גם שבהם הוא יחסית מצומצם לעומת משפחתומטית סטנדרטית.

 

מבחינת אמינות, אצלי הוא שרד מעל 40K ק"מ עד שהחלפתי אותו ללא שום בעיות.

 

דעתי הכללית על כל המיניוואנים היא שהם רכבים שאם לא ממש חייבים אותם אז לא כדאי להתקרב אליהם. מרכז הכובד הגבוה וסידור החלונות הבעייתי בכל אלה שנתקלתי בהם הופכים אותם לרכבים יותר מסוכנים מרכב משפחתי.

השורה השלישית תמיד יושבת במה שאמור היה להיות תא מטען כך שמי שמאכלס את השורה השלישית (ילדיך האהובים בדרך כלל) יושבים בתוך מה שתוכנן על ידי מהנדסי הרכב להיות איזור הקריסה האחורי של הרכב מה שהופך את יושבי השורה השלישית לברווזים במטווח!!

 

ברגע שנפל לי האסימון על הנקודה האחרונה שהעליתי הגרנדיס עבר לשוק יד שניה ואני חזרתי לרכב משפחתי סטנדרטי, אולי פחות מרווח אבל הרבה יותר בטיחותי.

 

לא מדוייק הענין עם איזור הקריסה, הקירבה הפיזית של הנוסעים לסף הרכב עלולה לגרום לפגיעות חמורות בתאונת חזית אחור כאשר הרכב יפגע מאחור והכוחות שיופעלו על גופם של הנוסעים יגרמו לפגיעות פנימיות חמורות, גם פגיעות ראש הן מסוכנות עקב קירבה של הראש לשמשה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...