Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטח לא שאלו את זה קודם, ZX וולקן VS אלפא מיטו


יובל
שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני כבר כ-7 שנים נוסע על ZX וולקן, מטפל בה היטב ומקבל הנאה בתמורה.

התחלתי לשקול מעבר לרכב חדש יותר, אבל כבר כמה שנים שלא מצאתי אלטרנטיבה נורמלית (המכוניות השתנו מקצה לקצה בין שנת הייצור של הרכב שלי להיום, פתאום יש הגאים חשמליים בלתי מתקשרים וכאלה דברים)

 

התחלתי לחשוב על המיטו בגרסת ה-155 כ"ס, אשמח לשמוע לדעתכם (בין היתר גם שירוקו אפשרית)

 

אשמח לדעתכם.

תודה

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למיטו בקרת יציבות בלתי מתנתקת, דבר שבטח יעצבן אותך בתור בוגר וולקן. יש לה היגוי מעצבן אפילו יותר, עם עמימות במרכז וצורך לבצע תיקונים כל הזמן בכביש המהיר. הוא גם לא באמת מתקשר ולא תמיד עקבי, אם כי בכביש טכני מאוד הוא מתפקד בסדר גמור.

המנוע נחמד, בטח טוב משמעותית ממה שאתה רגיל, אבל ממש לא ברמה של המתחרות שלו. אפילו גרסת התלתן עם עוד 15 סוסים לא מספקת את ה-EDGE הנחוץ. אם כבר רכב חדש, הייתי מנסה לראות באיזו הנחה אפשר לקנות קליאו ספורט חדשה, או לחפש אחת משומשת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פעם גם להניע עם מפתח היה לכוסיות - מנואלה זה לגברים אמיתיים.

האלטרנטיבות הן מעולות , אז יש "טיפה פחות עפיצות בהגה" שממש משנה ב99% מהיום (וגם לג'ימקנות תתפלא כמה זה התרפקות על העבר).

לעומת זאת הפלוסים הם מאוד משמעותיים והאיכות חיים + המנועים הנוכחיים ומגבלות האחיזה הגבוהות בהרבה ברכבים החדשים יותר - הם מעל ומעבר.

 

שלא לדבר על ה"בונוסים" של להחזיק צרפתייה מתיישנת (מעבר לתקלה פה ושם - דברים מקרקשים , מזגן בינוני , בלאי בחלקים שאפילו בצרפת לא תיארו שעוד יצתרכו להחליף).

 

החזקתי תקופה דומה לשלך צרפתייה קצת יותר אקזוטית, והתפשרתי יותר ממך בשדרוג ואני לא מצטער לרגע.

 

אז כן - שדרג.

לגבי האופציות - המיטו - צעצוע נחמד , לא יצא לי לסוע בה יותר מ2 דקות , בשירוקו אני מאוהב - אבל התג מחיר לטעמי קצת בעייתי.

בחירה שלי בתקציבים האלו - גולף GTI יד שניה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את מה שרוני אמר,

גם לי יצא לנהוג במיטו ובקליאו.

 

הקליאו מבחינתי הוא אחד הרכבים היותר כיפים לנהיגה מבחינת תקשורת ועבודה עם הרכב.

לעומת זאת המיטו הרגישה לי מהרגע הראשון משמעותית פחות טוב, במיוחד עם הגה לא ברור שנסך בי חוסר בטחון, הייתה לי בעיה רצינית להרגיש שאני חלק מהרכב.

(אולי הוא דורש קצת זמן מסלול בשביל להתרגל?!)

 

נראה לי לרוב האנשים המיטו עדיפה ליום יום בגלל הזמינות של הכוח ועיצוב פנים עדיף.

אישית בתקציב הזה הפשרה בפקטור הפאן (יחסית לקליאו, המיטו לא משעממת זה בטוח) היא גדולה מדי והייתי בטוח הולך על הקליאו עם מגבלה של רכב חדש מהחברה, ללא המגבלה זאת הייתה GTI יד שנייה כי בכל זאת היה קצת קשה לי עם ההארד-קור-יות של הקליאו ביום יום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נשמע יובל?

 

יצא לי לבלות על הקליאו ספורט החדשה (203 כ"ס) כמה מאות ק"מ. הארד-קור? ממש לא! הרכב אפילו נוח בצורה מפתיעה. וגם בעל נוכחות. התאכזבתי טיפה מהביצועים - הקליאו MK1 שלי מרגישה טיפה יותר חזקה. אולי זה רק התחושות והבידוד הפחות טוב. אבל כל זה נשכח ברגע שאתה בכבישים הנכונים - שם האוטו פשוט פורח!. נקודה. אוטו מדהים.

 

 

נ.ב ליביו - המזגן בוולקן מקפיא.

נ.ב 2 - המושבים בוולקן יותר נוחים בנסיעות ארוכות. סתם שתדע. ככל שתנהג על יותר רכבים תעריך את הנוחות של הוולקן. :)

 

אביעד. (גם נמנה על מעריצי הוולקן :shock:)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביעד - מקפיא אז זה כנראה עניין של סטנדרטים.

לגבי הנוחות - ממש משנה לי , עם ה306 והבילשטיין (שבאה גם עם אנטירולים עבים מהוולקן ונמוכה ממנה במקור) , או עם הקופרה שמונמכת ומוקשחת 5 ס"מ על קוילאוברים וחתך 40.

ועדיין איכות חיים לא נגמרת במזגן ומושבים - אפילו לא קרוב.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי השירוקו מוצלחת יותר מהמיטו בהיבט זה, המיטו הינה מבוססת שלדת פונטו, ובעלת הגה חשמלי.

 

כמו שכבר נכתב, היא לא מספיק חזקה בשביל לרגש מבחינה זו, ולא מספיק תקשורתית בשביל לרגש מהבחינה האחרת.

 

השירוקו דומה לה בתחום התקשורת, למרות שלטעמי היא עדיפה במעט, אך בתחום איכות החיים, הנדסת האנוש, והמנוע - כמה רמות מעליה.

 

השירוקו מציעה מרווח פנים גדול יותר, מושבים נוחים יותר, איכות הרכבה טובה יותר משמעותית, ובאופן כללי מרגישה כמו אוטו יוקרתי יותר.

 

כמובן שמדובר בקנייה יקרה יותר (סביב ה- 170K - 180K לגרסת 1.4TSI), אבל יש גם לקחת בחשבון פוטנציאל שיפורים לא קטן.

 

בשתיהן (וגם בקליאו) נהגתי, כולל זמן מסלול וכבישים מפותלים משמעותי, בשירוקו אני מתנייד לא מעט ביומיום בנוסף.

 

עוד מידע על השירוקו תוכל למצוא כאן: http://www.scirocco.co.il/phpBB3/index.php בהצלחה !

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם כל מה שנאמר חוץ מ"השירוקו דומה לה בתחום התקשורת".

 

לדעתי השירוקו אולי לא מתקשרת כמו הקליאו אך יותר מתקשרת מהמיטו.

(יותר מתקשרת בהגה והרבה יותר בגב ובישבן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התגובות,

חשבתי גם על הקליאו כאופציה, אבל אני דוקא מרוצה מעניין המנועים הקטנים, צריך לקחת בחשבון שרוב הנסיעות שלי הן די מנהלתיות, שירוקו יכולה לבוא בתקציב אם היא אכן שווה את ההפרש - הסתכלתי גם לכיוון של DS3 ו-Audi A1, אפילו פזלתי לכיוון הזול יותר של Polo 1.2 TSI, ולכיוון הגדול יותר של אלפא ג'ולייטה (משום מה הרגשתי שהיא גדולה מידי עבורי).

 

האופציות מרובות :?, אני רק מקווה שבאמת יש תחליף הוגן לוולקן :wink:

 

חוצמזה, תגידו, מה הקטע של 2 שנות אחריות פתאום, לא היה סטנדרט של 3?

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל, מה המצב?

 

אני מריח שאתה בוגר בן גוריון אוטוטו? :-D

 

תשמע - אני באותה התלבטות כמוך כבר שנתיים, העניין הוא שצריך להוסיף ה-מ-ו-ן בכדי להתקדם אבל לא משמעותית.

 

אני מחכה שהפולו TSI של הורי תגיע (באוקטובר) ואז אוכל לדבר יותר - מנסיעה קצרה, אהבתי את הרכב אבל לא ברמה שהייתי מחליף את הסקסו בפולו.

 

DS3 נשמעת כמו אופציה מעניינת - צריך לחכות שתגיע לארץ.

לגבי המיטו, לא נהגתי.

A1 לא ראיתי שיש בארץ.

 

מה שבטוח, הרכב הבא שלי יהיה עם מגדש - וכנראה הגה הרבה יותר מעורפל משיש לי בסקסו - מחיר הקדמה.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אביעד - מקפיא אז זה כנראה עניין של סטנדרטים.

לגבי הנוחות - ממש משנה לי , עם ה306 והבילשטיין (שבאה גם עם אנטירולים עבים מהוולקן ונמוכה ממנה במקור) , או עם הקופרה שמונמכת ומוקשחת 5 ס"מ על קוילאוברים וחתך 40.

ועדיין איכות חיים לא נגמרת במזגן ומושבים - אפילו לא קרוב.

 

ליביו

 

מקפיא. יחסית לרוב המשפחתומטיות מודל 2010. (טויוטה קורולה, לדוגמא, בעיקר ייעודה היא מקרר. ככה שיש תחרות :)).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יובל, מה המצב?

 

אני מריח שאתה בוגר בן גוריון אוטוטו? :-D

 

תשמע - אני באותה התלבטות כמוך כבר שנתיים, העניין הוא שצריך להוסיף ה-מ-ו-ן בכדי להתקדם אבל לא משמעותית.

 

אני מחכה שהפולו TSI של הורי תגיע (באוקטובר) ואז אוכל לדבר יותר - מנסיעה קצרה, אהבתי את הרכב אבל לא ברמה שהייתי מחליף את הסקסו בפולו.

 

DS3 נשמעת כמו אופציה מעניינת - צריך לחכות שתגיע לארץ.

לגבי המיטו, לא נהגתי.

A1 לא ראיתי שיש בארץ.

 

מה שבטוח, הרכב הבא שלי יהיה עם מגדש - וכנראה הגה הרבה יותר מעורפל משיש לי בסקסו - מחיר הקדמה.

 

אני כבר בוגר בן גוריון 8)

אני דוקא אוהב את עניין המגדש, מצד אחד כוח זמין, מצד שני בנסיעה רגועה צריכת דלק מצויינת

A1 אני מניח שתגיע מתישהו, השאלה מתי ואיך היא, DS3 נראה לי שכבר הגיעה לארץ

 

 

נחמד לראות שכל החבר'ה מפעם עוד פה, היתה לי הרגשה שזה לא ככה, אני שמח שטעיתי

יובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב כי אף אחד לא הזכיר כאן את האבארט הכל כך חביבה ומהנה לנהיגה.

 

מנסיון שלי עם האברט וכן הפונטו מיטו וכמובן עם שירוקו אז יסלחו לי הרבה מאוד אנשים שקוראים את זה אך האבארט היא משהו אחר שגורם לחיוך לא בגלל המראה (כדוגמת המיטו)אלא בגלל הכיף שהרכב נותן.

 

לך בדוק ותראה כי יש משהו בדבריי.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי יובל

אני מבין את ההתלבטות שלך,כאשר אתה נוהג על רכב מהדור הישן(במיוחד קטנה חמה),פתאום כל רכב חדש נראה לך כבד,נמרח בפניות, הגה קל מדי וחסר תחושה, ואתה מחפש את החיוך הזה שמופיע כאשר אתה חוזר לנהוג ברכב שלך.

כבעל 106 ראלי דור ראשון ושני, אני מבין בדיוק על מה אתה מדבר וגם אני לפני שנה הייתי באותה התלבטות שאתה נמצא בה,

מצד אחד מאוד נהנתי מהראלי אך מצד שני היה חשוב לי נושא הבטיחות(לא יודע מה המצב בוולקן אבל בראלי אם עשית תאונה אין עוד פסילות),וכל הנושא של רכב חדש עם אחריות מלאה ושקט נפשי מתקלות מעצבנות והוצאות בלאי.

באותה תקופה לאחר התלבטויות רכישה עד 170 אלף ש"ח, רכשתי את המיטו 155 שהעלתה לי חיוך על הפנים עוד מנסיעת המבחן ובתור חבילה ענתה על רוב הצרכים שלי.

לפני כמה חודשים עשיתי סיבוב קצר על האבארט(כתבתי על כך בפורום),ומאז יצא לי להיות עם האבארט עוד כמה ימים מלאים בכל מיני כבישי נהיגה שאותם אני מכיר היטב.

אם אתה מחפש רכב שיתן לך את אותה כמות של כיף ואולי אף יותר(לא האמנתי שאני יגיד זאת על רכב חדש)מהוולקן שלך, הבחירה היא רק בצבע וברמות גימור ,כי האבארט פשוט מליגה אחרת מכל קטנה חמה באותם רמות מחירים ופשוט אין לה מתחרות.

נהגתי על הקליאו החדשה,נהגתי על המיטו 170, נהגתי על השירוקו 160, ואני אומר את זה בוודאות אין עוד רכב שמתקרב לרמת התחושות, לזריזות ולכיף שהאבארט מייצרת,זה פשוט משהו שחייבים לחוות וקשה לתאר במילים זה כמו החיוך המטופש הזה שהוולקן נותנת לך בכל סיבוב כאשר אתה מוציא אותה להיגוי יתר נשלט. תעשה נסיעת מבחן ואתה כבר תבין על מה אני מדבר בדיוק.

מילה קטנה על הבקרות והאלקטרוניקה, הרבה פה בפורום אוהבים לצאת נגד הבקרות והיצרנים שלא מאפשרים לנתק אותם, נכון שאף אחד לא אוהב שמתערבים לו בנהיגה(מה לעשות אנחנו גברים וזה פוגע באגו) אבל המערכות האלה מצילות חיים! אף אחד לא ירשום פה בפורום "אתמול נכנסתי לפנייה במהירות החלקתי עמדתי להנגש בעץ,לעוף לתהום,להתרסק והESP הציל לי את החיים", שוב האגו.

היום מערכות בקרת האחיזה מכוונות לתת קצת חופש לנהג, ויודעות להתערב בדיוק בזמן על מנת למנוע תאונה ולשמור אותך בנתיב שלך למרות טעות נהיגה כזו או אחרת,

כאחד שנוהג רוב הזמן קווים כמו בספר אני יכול להגיד לך שESP לא מתערב לי כמעט בכלל בנהיגה, ואם הוא כבר כן מתערב זה תמיד מטעות נהיגה שלי,ואני מנסה להבין איפה טעיתי (חזרה לגז מוקדם מדי ביציאה,עזיבת גז פתאומית או בלימה חזקה בתוך הפניה וכו') ובפרוש אני יכול להגיד שהיו כמה מצבים שבהם המערכת הצילה אותי מתאונה וודאית.

בכל מקרה שיהיה בהצלחה ברכישה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4952 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...