Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תקלת גיר ידני - טויוטה קורולה חדשה 2010


Mr.Toyota
שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים.

 

לפני כחודש קניתי טויוטה קורולה 2010 גיר ידני 6 הילוכים.

 

הרכב מצויין, אבל כאשר אני מעביר מהילוך ראשון לשני לפעמים יש הרגשה שהידית לא נכנסת חלק, יש מין קפיצה לפני שהידית נכנסת להילוך

 

ולפעמים יש רעש מתכתי מהגיר (לא גלגלי שיניים).

 

הלכתי למוסך מרכזי של טויוטה שם נאמר לי שזה בסדר וככה פועל הגיר אמרו לי משהו על צורת עבודה של תיבה 6 הילוכים (לא כל כך מאמין להם).

 

הבעיה שאני לא מצליח לאתר עוד רכב טויוטה 2010 עם גיר ידני בשביל להשוות את הגירים.

 

עם באמת ככה עובד הגיר למה רק בהילוך שני זה קורה?

 

עם למישהו כאן יש טויוטה קורולה 2010 גיר ידני נא ליצור קשר בבקשה

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לרכב שלך גיר רובוטי.

תעשה חיפוש בפורום,תעשה חיפוש בגוגל. הגיר ידוע כגיר שלא מעביר הילוכים חלק.

 

 

גיר רובוטי זה גיר רגיל שחיברו לו מחשב שמעביר את ההילוכים.

יותר חסכוני,מהיר,נקי מגיר אוטומטי רגיל אבל פחות נעים.

הפער בזיהום אוויר הוא כזה שבאירופה יש הבדל בדרגות זיהום אוויר בין האוטומט לרובוטי אז פשוט מוכרים רק רובוטי.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לך,

האם אתה לוחץ על הקלאץ' עד הסוף ומכניס את ההילוך? מכיוון שהרכב חדש (תתחדש!) יכול להיות שאין עדיין התאמה.

מה שכן,קראתי על מקרים בגיר ידני בעל 5 הילוכים (של יאריס בארה"ב אבל המבנה של הגיר אותו דבר) שההילוכים חורקים ולא נכנסים.

מצאתי משהו שייתכן ויתן לך את הפתרון-איתור האזור של כבל הקלאץ' של הגיר וריסוס בספריי ליתיום גריז (קוראים לזה אם איני טועה גריז לבן?). החריקות נעלמו וגם העברת ההילוכים נעשתה יותר חלקה.

אני מצרף לך לינק עם תמונה.מכיוון שאני רשום לאתר הזה כבר אצרף לך את התמונה המדוברת,אך כנס לאתר כאורח וקרא את ההוראות.גש לאוטו דיפו מחר וקנה משם ספרי ליתיום.

פעל לפי הת'רד הזה:

http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=10644

1.JPG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לרכב שלך גיר רובוטי.

תעשה חיפוש בפורום,תעשה חיפוש בגוגל. הגיר ידוע כגיר שלא מעביר הילוכים חלק.

 

 

גיר רובוטי זה גיר רגיל שחיברו לו מחשב שמעביר את ההילוכים.

יותר חסכוני,מהיר,נקי מגיר אוטומטי רגיל אבל פחות נעים.

הפער בזיהום אוויר הוא כזה שבאירופה יש הבדל בדרגות זיהום אוויר בין האוטומט לרובוטי אז פשוט מוכרים רק רובוטי.

 

 

lotuselise,אתה טועה.בקורולה 2010 יש גיר אוטומטי או גיר ידני.הפסיקו להביא את הרובוטי.אנא הסתכל בקורולה המעודכנת:

http://www.toyota.co.il/toyota-cars/corolla-specifications.htm

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לוטוס אליס, אני חושב שלא לכך התכוון כותב ההודעה.

הוא כתב בפירוש - גיר ידני

גם אני חשבתי שבהתחלה שאולי הוא מתבלבל בין גיר ידני לרובוטי, אבל מנסיוני (הרע) עם קורולה גיר רובוטי אני יכול לספר לך שלגיר הרובוטי 5 יחסי העברה בלבד, ולא שישה כמו שהבחור מתאר. אני מניח שהגיר שיש בקורולה הידנית הוא אותו גיר מצויין שיש ביאריס 100.

לגבי הרעש, אני חושב שתוכל למצוא אצל מורים לנהיגה רכב נוסף עם גיר ידני להשוואה, חוץ מזה הייתי ממליץ לך לבדוק את מפלס השמן במשאבת קלאץ' (אני מניח שהוא הידראולי).

בטח השרשור יועבר בקרוב לפורום הטכני...

 

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

 

הרכב הינו רכב גיר ידני 6 הילוכים. (רכב עם קלטש)

 

בסוכנות אמרו לי שיש 3 כאלה בארץ.

 

האם יכול להיות שצריך לעבור זמן כדי שהילוכים ישתפשפו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לחכות עד שההילוכים "ישתפשפו" אך לדעתי זה מיותר-בארה"ב יש להם את אותה בעייה (קלאץ' חורק).זה יכול לגרום נזק.

נסה לבצע את הת'רד שהפניתי אותך אליו.זו לא פעם ראשונה שאני שומע על תיבה ידנית חורקת בטויוטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יתכן שהבעיה בסגנון הנהיגה שלך.

 

העברת הילוך מ-1 ל-2 היא בעייתית משהו מבחינת הסינכרונים של הגיר ולכן צריך לעשות אותה עם קצת יותר רגש.

נסה להעביר את ההילוך לא ברצף אלא בהדרגה, מין תנועה מקוטעת: להעביר את ה-1 לניוטרל, השהיה קטנטנה בניוטרל והעברה מניוטרל ל-2.

כמו כן כדאי שתוודא שהקלץ' מכוון ונותן הפרדה מלאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהונדה סיוויק יש לי גם 6 הילוכים. כאשר קר בחוץ קורה לפעמים שההילוך השני לא רוצה להיכנס ישר, צריך קצת להחזיק את ידית ההילוכים בלחיצה קלה לכיוון ההילוך השני ובסוף זה יכנס מעצמו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום חברים.

 

לפני כחודש קניתי טויוטה קורולה 2010 גיר ידני 6 הילוכים.

 

הרכב מצויין, אבל כאשר אני מעביר מהילוך ראשון לשני לפעמים יש הרגשה שהידית לא נכנסת חלק, יש מין קפיצה לפני שהידית נכנסת להילוך

 

ולפעמים יש רעש מתכתי מהגיר (לא גלגלי שיניים).

 

הלכתי למוסך מרכזי של טויוטה שם נאמר לי שזה בסדר וככה פועל הגיר אמרו לי משהו על צורת עבודה של תיבה 6 הילוכים (לא כל כך מאמין להם).

 

הבעיה שאני לא מצליח לאתר עוד רכב טויוטה 2010 עם גיר ידני בשביל להשוות את הגירים.

 

עם באמת ככה עובד הגיר למה רק בהילוך שני זה קורה?

 

עם למישהו כאן יש טויוטה קורולה 2010 גיר ידני נא ליצור קשר בבקשה

 

תודה

 

ידני 6 או 5 הילוכים, עקרון הפעולה זהה לחלוטין ואתה מתאר תקלה במערכת המשלב, הידית ומוטות/כבלי הקישור או כשל פנימי בתוך התיבה.

אני מציע שתקבע נסיעת מבחן עם מוסך אחר או נציג טכני של השירות לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

 

רק הבהרה קטנה, הילוך שני תמיד נכנס, פשוט אני מרגיש מכה קטנה על הידית.

 

זה לא קורה כאשר אני יורד מהילוך שלישי לשני וזה גם לא תמיד קורה כאשר מעביר מראשון לשני.

 

שמתי לב שזה קורה בדרך כלל בסלד גבוה יותר מ 3000.

 

נציג טויוטה עשה סיבוב ברכב ואמר " ככ זה הגיר הכל תקין עם הזמן אתה תרגיש את זה פחות הסינכרון ישתפשף"

 

בקשר לפיתרון עם הספרי: ניסיתי בדיוק מה שכתוב לצערי זה לא עזר.

 

מישהו אולי יודע למי יש טויוטה 2010 גיר ידני? אני רוצה להשוות בין הגירים אולי זה לא תקלה בכלל.

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל המגיבים.

 

רק הבהרה קטנה, הילוך שני תמיד נכנס, פשוט אני מרגיש מכה קטנה על הידית.

 

 

אני מתחיל להשתכנע שהגיר תקין.

 

בכל המכוניות שהיו לי (כולן היו ידניות עד האחרונה), תמיד היתה תחושה שההעברה הזו דורשת יותר תשומת לב.

ההילוכים תמיד השתלבו בלי חריקה, אבל בלי ההשהייה הקטנה בניוטרל היתה נוצרת תחושה של דחיפת ההילוך בכוח (יחסי כמובן) ולא של החלקה שלו למקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי בגיר יש להילוך שני טריפל-סינכרו, משהו דומה למה שיש בניסאן. זה גורם לתחושה שונה בידית שמעבירים להילוך שיש בהם את הסנכרון הזה (בניסאן זה להילוך שני ושלישי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהונדה סיוויק יש לי גם 6 הילוכים. כאשר קר בחוץ קורה לפעמים שההילוך השני לא רוצה להיכנס ישר, צריך קצת להחזיק את ידית ההילוכים בלחיצה קלה לכיוון ההילוך השני ובסוף זה יכנס מעצמו.

כאשר קר בחוץ והרכב עמד זמן-מה זמן השמן גיר מתקרר ונעשה צמיגי יותר, ולכן העברת ההילוכים קשה יותר.

שמן גיר איכותי וטרי אמור לפתור את זה. בנוסף, עדיף בזמן שהאוטו מתחמם (במידה ונותנים לו להתחמם...) להיות בניוטרל עם קלאץ' למעלה ואז גם הגיר מסתובב ומתחמם.

לגבי ההעברה מראשון לשני, באמת מדובר בהעברה קשה יחסית, גם מפני שהראשון קצר בהרבה מהשני.

אני בההעברה המדוברת עושה שתי דברים.

הראשון - כמו שכתבו פה, מעביר את הידית לניוטרל לרגע.

השני - ממתין עד שהסל"ד ירד לסל"ד שבו ההילוך השני נכנס, ורק אז משלב ומרים את הקלאץ'.

לפי מה שבדקתי באינטרנט, גם בטויוטה יאריס 100 יש את הגיר המדובר, ואלו נפוצות יותר מקורולה ידנית.

אולי תוכל למצוא בעל רכב כזה בשביל להרגיש את התיבה...

 

 

בהצלחה,

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדל בין דוואל סינכרון לבין טריפל-סינכרו?

 

ואיך אפשר להדוק העם זה מה שיש לי בטויוטה?

 

דרך הגב בדקתי והשוותי בין טויוטה 2009 ידנית 5 הילוכים הגיר ממש שונה

 

גם כאשר חיפשתי באינטרנט בכל האתרים כתוב שגיר 6 הילוכים עובד בשיטה שונה מזה של 5

 

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3788 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...