Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פריצת שמן מהמדיד שמן, פיאט טמפרה 92.


CartMan2oo5
שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שמתי לב שלאחרונה שפורץ לי שמן מהמדיד שמן, ממש מטפטף, לא בכמויות אדירות אבל זה לא קצת.

יש 2 אופציות, או שהגומייה של המדיד נשחקה והיא לא תופסת טוב או שהלחץ שמן במנוע גבוהה וזה פורץ את המדיד בכח.

אז כמה שאלות בעקבות כך, האם חוסר כיוון הצתה יכול לגרום ללחץ שמן גבוהה במערכת?

האם מסנן שמן סתום יכול לגרום ללחץ שמן גבוהה? עוד לא הגיע זמן הטיפול 10K אבל אני מעלה כחשד גם את זה.

אני רוצה לפרק את האגן שמן ולנקות אותו טוב טוב מחשש שהוא מלא בבוצה למרות שהשמן נראה טוב וכמו שהבנתי מתחת לאגן שמן יש רשתית שאמורה כביכול לסנן ולספוג את כל הבוצה, זה יהיה בעייתי אם אפרק אותו ואנקה שם הכל? אם לא, עם מה מחזירים את האגן שמן? סיליקון RTV?

מה לדעתכם סביר יותר הסיבה לגורם של הבעיה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף פעם לא יכול להזיק ניקוי טוב של אגן השמן. תתפלא כמה זבל אתה יכול להוציא משם.

 

אח"כ תשים שמן איכותי ומסנן שמן מקורי וכמובן אטמים חדשים- ותראה אם העניין ממשיך.

 

תכין המון חומרי ניקוי כי אתה הולך לקבל את השוק של החיים שלך...עשיתי את זה פעם בליאונה 86 והמצב היה מחריד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב !

המלצתי, אל תכניס את עצמך, למיטה חולה, ואל תחפש צרות,

ועזוב את אגן השמן בשלום.

בדוק אפשרות סבירה, של נשם מנוע סתום, וגומיית מדיד שמן שעלותה כחמישה שקלים, שחוקה ויש להחליפה. בצע ניסיון, סע עם הרכב נסיעת מבחן, עם צינור נשם בחיבור למכסה פילטר אוויר פתוח, ושלוף לגמרי, ובדוק האם בעיית פריצת השמן מהמדיד נמשכת.

בכל מקרה מונלץ יותר לפתוח מכסה שסתומים, ולנקות את הנשם הפנימי במכסה, ולנקות בהזדמנות את הבוצה, ולא להתעסק עם אגן השמן שלא לצורך.

מיותר לציין שיש להחליף בהזדמנות, את אטם מכסה שסתומים, ואת שמן המנוע, רק אם יש צורך.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לחץ שמן מנוע לא קשור לשמן שמטפטף מהמדיד.השמן שמגיע למדיד זה שמן שמושפרץ בקרטר.הלחץ אויר בקרטר מישתחרר דרך הנשם.ראשית עשה מה שצביקה אמר לך,ונתק את צינורית הנשם לבדיקה.במקביל תקן את האטימות בין המדיד והבלוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן, סגרתי את המדיד למקומו ובנתיים זה הפסיק לנזול, מוזר אך נראה לי שבאחת הנגיעות שלי במנוע לאחרונה הזזתי בטעות את המדיד והוא יצא החוצה וככה הוא נשאר, בנתיים אין נזילות.

נבדוק בכל מקרה את העיניין של הנשם מנוע, כי אחרי נסיעה עצרתי ופתחתי את המכסה מנוע (בתקופה של הנזילה) ובזמן מנוע עובד הוצאתי את המדיד שמן החוצה לגמרי (כשחצי ממנו כבר היה בחוץ) ויצאו משם אדי שמן, מה שכנראה מעיד על נשם סתום.

האטם מכסה שסתומים הוחלף לפני 3 חודשים וכל האיזור בפנים נוקה כבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב רפי,

האם אתה מתכוון לצינור גומי היוצא מהמכסה שעל הקרבורטור אשר מגיע מהבית פילטר אוויר?

אם כן, אני חושב שהרשתית היות כבר לא קיימת שם, זה קריטי?

איפה ניתן להשיג צינור חדש עם הרשתית הזאת או רק את הרשתית?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן, בתוך הצנור השחור הזה אמורה להיות הרשתית.

תוכל לרכוש אותה בכל מוסך מורשה פיאט או בחנויות חלפי פיאט בת"א.

בברכה - רפי לין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון קטן, סגרתי את המדיד למקומו ובנתיים זה הפסיק לנזול, מוזר אך נראה לי שבאחת הנגיעות שלי במנוע לאחרונה הזזתי בטעות את המדיד והוא יצא החוצה וככה הוא נשאר, בנתיים אין נזילות.

נבדוק בכל מקרה את העיניין של הנשם מנוע, כי אחרי נסיעה עצרתי ופתחתי את המכסה מנוע (בתקופה של הנזילה) ובזמן מנוע עובד הוצאתי את המדיד שמן החוצה לגמרי (כשחצי ממנו כבר היה בחוץ) ויצאו משם אדי שמן, מה שכנראה מעיד על נשם סתום.

האטם מכסה שסתומים הוחלף לפני 3 חודשים וכל האיזור בפנים נוקה כבר.

 

שלום רב !

קרא בעיון את הדגשתי באדום, בו אני רוצה להפנות את תשומת לבך, שהוצאת מדיד שמן, במנוע עובד, קר או חם, תביא בהכרח הוצאת אדי שמן, ולהתזת שמן החוצה, כך שמכאן ניתן להבין, שפעולה זו לא רצוייה, ואדי השמן יהיו בהוצאת מדיד שמן בכל רכב, חדש וישן כאחד, ואין לה כלל קשר לצינור נשם סתום, אם בכלל.

להבא המנע משליפת מדיד שמן במנוע עובד, וכנ"ל פתיחת מכסה מלוי שמן במנוע עובד.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4986 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...