Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I20 אחרי C4, מעבר הגיוני?


יגאל
שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בוקר,

מה דעתכם על מעבר לI20 אחרי C4? (הכל במסגרת ליסינג) - אני בעיקר הייתי רוצה לדעת קצת יותר על ההבדלים בין 2 הרכבים מבחינת שלושת הפרמטרים הבאים:

אגב מדובר על C4 1600 אוטומטית וI20 1.4 אוטומטית.

 

1. נוחות הנסיעה

2. זמינות כוח

3. צריכת דלק - על הC4 אני יכול לומר המון דברים טובים אבל קצת פחות על הצריכה הלא כל כך מרשימה שלה.

 

בנוסף - אם כבר פנינו ליונדאי, האם יש הבדל משמעותי בצריכה בין הI20 לI10? לפי הספר - לא כל כך.

 

כמובן שברור לי שמדובר ב2 סגמנטים שונים אבל זה קצת פחות קריטי, נושא המרווח גם כן לא קריטי כלל אלא רק שלושת הדברים שציינתי.

תודה רבה !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-C4 אינה בדיוק צרפתייה טיפוסית, נוחות הנסיעה בה דיי נוקשה ומהבחינה הזאת גם היונדאי זוכה לכיול אירופאי ודיי נוקשה, אני אישית דווקא אהבתי את נוחות הנסיעה ב-I20, היא מאוד מוצקה ואמנם מרגישים בבור, אבל האוטו מתעשת מיד לא מתנדנד ולא מאבד שיווי משקל.

זמינות כוח, המנוע של היונדאי מגיב יפה מאוד והיא מרגישה דיי זריזה בעיקר בתחומי העיר, מחוץ לעיר תחת עומד חום כבר ועומס מזגן כבד עוד יותר, התאוצות במהירויות גבוהות לוקות קצת יותר זמן. הגיר לא מסרב להוריד הילוכים ומשתף פעולה עם הלחיצות על הגז.

לעומת דרך קבלת הביצועים בסיטרואן בעלת גיר ה-AL4 המעט מציק לעיתים, היונדאי חלקה הרבה יותר.

צריכת הדלק ברכב שאני נהגתי בו לפי חישוב קצרצר העלה נתון של 1:13, לא רע כשהמזגן עבד רוב הזמן בעוצמה דיי גבוה ולא השתדלתי לנהוג בצורה חסכונית.

 

אני חושב שהמעבר מרכב משפחתי לסופר מיני יהיה דיי מורגש, אבל לדעתי היונדאי בפני עצמה היא מכונית טובה בהחלט, מאובזרת בצורה טובה ומציעה תמורה טובה למחירה ביחס שאר חברותיה לסגמנט.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה.

מסכים לגבי זה שהC4 נוקשה, בטח לא הסיטרואן של פעם.

איך לדעתכם הגימור/הרכבה של היונדאי? האם איכותית או לוקה מעט בחסר לעומת האירופאיות? לצורך הדוגמא גם האלטו החדשה שלי מורכבת בהודו, האם מדובר בסיפור קצת יותר איכותי למרות שגם הI20 מגיעה מהודו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה לי I20 לאחרונה למשך שבועיים.

אחלה אוטו. איכות הרכבה טובה, שקט מאוד בפנים. מאובזר בנדיבות. ריפודים נעימים ומרגישים יוקרתיים.

ההבדל המשמעותי שתרגיש לעומת C4 הוא שהמושב האחורי פחות מרווח (כי זה סופר מיני לעומת משפחתית קומפקטית) ותרגיש גם הבדל באחיזת הכביש.

אם הכוונה מצידך היא בכל מקרה לעבור לרכב קטן יותר, אז זאת בחירה לא רעה בכלל.

אין מה להשוות ל -I10 . זה רכב קטן בהרבה, רועש יותר, צפוף, תא מטען פצפון.

לא הייתי הולך על זה.

I20 בחירה סבירה בהחלט.

בהצלחה.

Kia Sportage Premium 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבת אולי על הC3 החדשה? תבדוק לגביה בליסינג, יש לה מנוע יותר חזק עם 120 כ''ס ופנים שמרגיש יותר איכותי ויוקרתי מהיונדאי תבדוק לגביה בליסינג.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בשביל ההורים שלי כרכב שני, הC3 הרבה הרבה יותר יקרה מהיונדאי - מסיבה פשוטה, כמות גדולה והנחות שכנראה חברות הליסינג מקבלות על הI20 מהיבואן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תא הנוסעים מפתיע מאוד באיכות ההרכבה ובאיכות החומר.

בהרגשתי האישית הוא אפילו טוב יותר מזה של ה-I30 שלי.

אני חושב שהיא בחירה מעולה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, היום ישבתי בה והיא באמת מרגישה לא רע בכלל, הרבה הרבה יותר מרווחת מהמאזדה 2 או הסוויפט לדוגמא.

 

כרגע בודקים אופציה לרכוש במקום לחדש עסקת ליסינג.

 

האם לדעתכם לגרסה היקרה יותר (1.4 אבל עם הסאנרוף והבקרת אקלים) יהיה יתרון משמעותי על גרסת הליסינג בזמן המכירה?

 

שוב תודה על העזרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הI20 צורכת בנסיעה משולבת כ11 ק"מ לליטר וזה לאחר בדיקה של כ20 תדלוקים.האוטו מאובזר ולפי דעתי איכות ההרכבה טובה,אני נוסע בכזו בהשכרה לטווח ארוך שעשתה כבר 45K ואין שום בעייה שקשורה לאכות ההרכבה.גם בגירסא הבסיסית יש הרבה יותר איבזור מאשר למתחרות .הביקורת היחידה שלי היא המזגן שהוא לא יותר מסביר וההגה החשמלי שנותן תחושה של ניתוק מהכביש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בינתיים, רוב ה i20 אצלנו עושות רושם טוב. אנשים שולקחים אותם חוזרים מרוצים ומספר הבעיות מועט (בעיקר מצברים תקולים).

 

רכב באמת נחמד, ואני לא אוהב יונדאי...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובות ועל העזרה.

 

הזמנתי הבוקר בשביל ההורים שלי את הI20, הגרסה היותר מהודרת עם הגג הנפתח והבקרת אקלים.

תנאי מימון של ליסינג מימוני (אפילו לא שקל יותר למען הדיוק) רק רכב פרטי לחלוטין.

 

המבצע של יונדאי לא הרשים אותי, בסך הכל כמה אביזרים בחינם שהייתי מצפה לקבל גם ללא המבצע, מה שכן הייתה אחלה עוגה ואייסקפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה האביזרים שקיבלתם?

בתגובה לשאלתך הקודמת, לדעתי הדגם המאובזר אכן יהיה עדיף בזמן המכירה משום שהדגם הבסיסי ימצא בכמויות דיי גדולות בליסינג בהשכרה ובמחיר נמוך יותר ממה שתרצה למכור רכב זהה מיד פרטית.

 

תתחדשו ושתהיה נסיעה נעימה ובטוחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האביזרים הם מרימי שמשות וסוגר גג + קודנית בשווי של בסך הכל כ1400 ש"ח וזה בעצם כל המבצע.

 

אני גם חושב שלגרסה היקרה יותר יהיה יתרון כי הרוב המוחלט יהיה מהגרסה הזולה יותר, מבחינת חבילת האבזור הI20 ממש מפנקת וההבדל בין 2 הגרסאות הוא בסך הכל 4000 ש"ח שתמורתם מקבלים גם סאנרוף, בקרת אקלים, פנסי ערפל מקדימה, ציפוי מעור להגה ולידית ההילוכים ו4 רמקולים במקום 2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אנחנו העדפנו את הדגם המאובזר, בעיקר בשל בקרת האקלים המצויינת שמאפשרות לקבוע במדוייק את הטמפרטורה, בעיקר שלא זקוקים למלוא כושר הקירור (שעות הערב לדוגמא).

לדגם הפרימיום יש 6 רמקולים ולא 4 - בדלתות הקדמיות יש זוג רמקולים גדולים וזוג טוויטרים.

סה"כ לאחר שנה וחדשיים ו 22,000 ק"מ אפשר לומר שאנחנו (זוגתי בעיקר) מרוצים מאד מהמכונית ובהחלט נישקול רכישה חוזרת, אם כי הפעם סביר להניח שנקנה את דגם ה 1.6, למרות שגם ה 1.4 מציעה ביצועים טובים בהחלט.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5005 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...