Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאוטלנדר החדש או גרנד ויטרה החדש


kobyb
שימו לב! השרשור הזה בן 4940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום רב לכולם,

החלטנו לשדרג מעט את הרכב השני במשפחה לג'יפ חדש בטווח של עד 200,000 ש"ח.

בחיפוש אחר מועמד מתאים בדקנו באינטרנט ובסוכנויות, שאלנו חברים וסתם אנשים ברחוב והבחירה עומדת כרגע על:

סוזוקי גרנד ויטרה (EX או E פחות משמעותי)

מיצובישי אאוטלנדר (COMFORT)

ואולי גם הקשקאי+2 החדש...

השימוש שלנו הוא התניידות בעיר ומחוצה לה עם כל המשפחה והכבודה, טיולי שטח קלים ומדי פעם אף ירידה לשטח קצת יותר מאתגר אבל לא ממש טכני.

הרכב החדש נדרש להיות נוח לנסיעה (בקשה סבירה לדעתי), מרווח לשלושה ילדים (מתוכם 2 על כסאות בטיחות) ובעל מקום איכסון משמעותי (או במילים אחרות אחלה בגאז').

צריכת הדלק בעלת משמעות מסויימת (כולנו ירוקים לפתע) אבל אני מבין שג'יפ וירוק לא הולכים ביחד (גם לא כצבע לדעתי).

אני מאוד אשמח לשמוע מה דעתכם על המגוון המסויים הזה ואשמח לגבש דעה סופית בעזרתכם (יש עוד עניינים פרוצדורלים כמו אישתי אבל אני בטוח שאם אתעקש היא בסוף תיתן לי להחליט מה לבחור בהתאם למה שהיא החליטה).

אגב, באם יש הצעות אלטרנטיביות נשמח לשקול אותן.

תודה רבה מראש,

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי ויטארה יהיה הכי טוב בשטח (הילוך כח) אבל הכי פחות מפנק בכביש כי הוא קשיח יחסית.

האאוטלנדר מאוד מפנק בכביש וכייפי לנהיגה ביחס לג'יפון, עם שבילים הוא יסתר יופי אבל עם שטח קצת יותר רציני הוא פחות מומלץ מהויטארה.

הקשאי +2 חלש יותר מהסוזוקי והמיצובישי (לשני האחרונים מנוע בנפח 2.4 ליטר) והוא די דומה ביכולות לאאוטלנדר.

שים לב שלאאוטלנדר ולקשראי תיבת הילוכים רציפה, מומלץ לבצע נסיעת מבחן לפני הרכישה כדי להחליט אם אתה אוהב את אופי הפעולה שלה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התיבה הרציפה קצת מעצבנת, כמו שציינו מומלץ לבצע נסיעת מבחן ממצה טרם הרכישה.

אופציות נוספות הן יונדאי IX35 החדש והמסקרן שיצא לי לפגוש בו באולם התצוגה והוא בהחלט מרשים.

אני מציע לבדוק גם את הונדה CRV שיהיה הכי פחות טוב בשטח אבל מציע את נוחות הנסיעה הטובה ביותר לדעתי והוא מאוד שקט ונעים לנסיעה, בנוסף הוא יהיה חסכוני יותר מהשאר.

הטיגואן של פולקסוואגן יהיה הכי צפוף אבל תא הנוסעים שלו איכותי ונוח. יכולת השטח לדעתי אפילו נחותה משל ההונדה.

 

בהצלחה ושבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב לכולם

תודה על ההתייחסות אבל אני בדילמה מאוד מאוד קשה- עזרה...

את הקשקאי הורדנו מהפרק (תא מטען לא גדול, חוץ מפוזה לא ממש מצאנו פרטנר למשהו אחד הכי טוב. בינוני בהכל).

אאוטלנדר- יפה, מרווח יחסית, תא מטען גדול וחסכוני (הכל יחסי) בדלק. יחד עם זאת מלבד שביל כבוש אין מה לדבר ממש על שטח (ה 4X4 הוא לא ממש כזה).

גרנד ויטרה- עיצוב חביב, מושבים מעט פחות נוחים, תא מטען סביר בהחלט. בנוסף הוא 4X4 אמיתי עם הילוך כוח.

 

את האאוטלנדר אפשר לקחת בהנעת 2X4 ולחסוך 20 אלף שקל.

 

פקטור נוסף- אישתי לא ממש התלהבה מהגרנד ויטרה ואת האאוטלנדר לא ראתה. מצד שני גם עלי לפעמים היא לא ממש מתלהבת ככה שיש להתייחס לזה בזהירות.

 

בסופו של דבר למען האמת יש לי עיקצוצים של "אני כבר קונה כזה רכב, לעזעזל שיוכל לרדת לשטח" ומצד שני זה לא שאני אבירם שקורע את הנגב ועושה את מעלה זיק כל שבת.

 

האם משהו מכם נתקל בהתלבטות דומה? האם יש טיעונים שמכריעים את הכף?

אנו צריכים להחליט וגם לכם יש יכולת להשפיע (אין צורך בסמס).

שוב תודה

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסביבת המחיר הזו, הג'יפ שכנראה יתפקד הכי טוב בשטח הוא ניסאן איקס טרייל.

בישראל לא כל כך מכירים את הדגם הזה, הקודם סבל מעיצוב קצת מוזר ומחירים גבוהים, החדש דווקא מוצע במחירים דיי אטרקטיביים, איבזור טוב והוא מרווח ומתאים למשפחה. הוא אמנם פחות עתידני מיונדאי IX35 אבל העיצוב שלו משדר יותר קשיחות ותכליתיות.

 

שבת שלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי,

האם חייבים חדש ?, אם יש לך את ה"צביטה" של טיול מדי פעם מדוע לא לקנות יד שניה כגון :

 

DESERT אוט' דיזל ארוך 3.2 (מיצובישי קינג החדש ארוך) - 2008

TDI אוט' דיזל ארוך 3.0(רגיל) (טויוטה לנד קרוזר ארוך) - 2007

ELEGANCE אוט' דיזל 3.0 (ניסאן פטרול) - 2007

 

אם הבנתי נכון מדובר ברכב שני למשפחה, לדעתי דווקא קניית רכב שטח כזה יד שניה יכולה לאפשר לך להנות מכל העולמות :

1. רכב גדול.

2. לא זללן - דיזל.

3. יכולות שטח אמיתיות.

4. איכות נסיעה טובה לפחות אם לא יותר מהאווטלנדר ואו גראנד ויטארה.

 

נ.ב - כמי שנסע הרבה בפטרול משנת 2005 (וצבר הרבה שעות עיר ושטח איתו), הפטרול מבחינתי הוא בליגה אחרת לגמרי,

הייתי מעדיף פטרול שמור שנת 2005 / 2006 (מחירון באזור 110-120), אוטו מפנק ברמות בעל יכולות שטח מצויינות על כל שאר האופציות כולל חדש.

 

תזכור שאם אתה רוצה לרדת לשטח אפילו שלוש / 4 פעמים בשנה הרבה פחות נורא לדפוק / לעקם רכב שעולה 120K

מאשר אחד שרק עכשיו שילמת עליו 200K.

 

מצתרף גם להמלצות של קודמי על בדיקת ה-X-Trail.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי,

האם חייבים חדש ?, אם יש לך את ה"צביטה" של טיול מדי פעם מדוע לא לקנות יד שניה כגון :

 

DESERT אוט' דיזל ארוך 3.2 (מיצובישי קינג החדש ארוך) - 2008

TDI אוט' דיזל ארוך 3.0(רגיל) (טויוטה לנד קרוזר ארוך) - 2007

ELEGANCE אוט' דיזל 3.0 (ניסאן פטרול) - 2007

 

אם הבנתי נכון מדובר ברכב שני למשפחה, לדעתי דווקא קניית רכב שטח כזה יד שניה יכולה לאפשר לך להנות מכל העולמות :

1. רכב גדול.

2. לא זללן - דיזל.

3. יכולות שטח אמיתיות.

4. איכות נסיעה טובה לפחות אם לא יותר מהאווטלנדר ואו גראנד ויטארה.

 

נ.ב - כמי שנסע הרבה בפטרול משנת 2005 (וצבר הרבה שעות עיר ושטח איתו), הפטרול מבחינתי הוא בליגה אחרת לגמרי,

הייתי מעדיף פטרול שמור שנת 2005 / 2006 (מחירון באזור 110-120), אוטו מפנק ברמות בעל יכולות שטח מצויינות על כל שאר האופציות כולל חדש.

 

תזכור שאם אתה רוצה לרדת לשטח אפילו שלוש / 4 פעמים בשנה הרבה פחות נורא לדפוק / לעקם רכב שעולה 120K

מאשר אחד שרק עכשיו שילמת עליו 200K.

 

מצתרף גם להמלצות של קודמי על בדיקת ה-X-Trail.

 

אני ממש לא מסכים איתך.

 

פג'רו\לנד קרוזר וכו' אלו רכבים שאכן טובים יותר בשטח, אבל מענישים בשימוש יום יומי בהשוואה לג'יפון כמו הקשקאי והאאוטלנדר.

לפי מה שנכתב עד כה, לפותח השרשור לא מתאים רכב כזה ודווקא סגמנט הג'יפונים יתן עבורו מענה מתאים יותר עם עלויות אחזקה נמוכות משמעותית. אני גם לא יודע איך אפשר להגדיר פג'רו או לנד קרוזר כחסכוניים בדלק...לא כל דיזל הוא חסכוני, בטח שלא רכב שטח בגדול מלא.

 

אני מניח שפותח השרשור מחפש יכולות שבילים טובות וגם קצת מעבר. בעדינות הנדרשת האאוטלנדר, קשקאי וכו' יתנו לו את מבוקשו ועדיין יתנו לו נימוסי כביש טובים מאוד ודומים מאוד לרכב משפחתי רגיל. השטח עבורו הוא צ'ופר ולא מה שיקבע מה לקחת, אם הוא יחליט שהשטח חשוב לו יותר אז הויטארה תעשה את העבודה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לבדוק גם את הסובארו פורסטר \ האוטבאק...

הבנתי שהם ממש מפנקות בכביש וגם בשטח בכלל לא רעות.

לא מדבר מנסיון אבל אני בטוח שיש כאן כאלו שכן מכירים אותם.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על ההתייחסות

casper צודק מבחינת הצרכים שלנו (לא שג'יפ אימתני לא "עושה לי את זה" אבל כרגע פחות מתאים לצרכינו).

למען האמת רצינו להינות מכל העולמות- התנהגות כביש טובה, נוחות, מרווח הושבה מרווח לילדים ומרווח הטענה מרווח לשטויות שהם מביאים יחד איתם (וסליחה ילדים- מחבט טניס לטיול בסלוקיה זה בהחלט שטות) יחד עם רכב שיאפשר לטייל בשטח קצת יותר מעניין משביל כבוש לרכבי ליסינג.

 

מה שמחזיר אותי לדילמה- אאוטלנדר או גרנד ויטרה (האקסטרייל של ניסן מאבדת ערך כמו חבר כנסת חדש).

למרות שנטיית הלב היא לאאוטלנדר מהרבה בחינות- הילוך הכוח של גרנד ויטרה בכל זאת בעל משמעות לא קטנה בטיול שטח עמוק יותר (משהו כמו 4-5 פעמים בשנה אבל עם האוכל יבוא התאבון אני מניח).

 

בעלי אאוטלנדר החדשה או הגרנד ויטרה החדשה יוכלו בהחלט לתרום להחלטה.

 

ושוב- תודה.קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית שים לב שהאאוטלנדר הזול הוא 2X4 אבל מאובזר היטב, מרווח מאוד ויפה - לאשה היופי החיצוני והעיצוב הפנימי המוצלח והמוקפד שלו יתנו לו (ולך...) הרבה נקודות זכות. הנסיעה שלו היא מהנוחות ביותר בסגמנט, ודאי שנוח יותר מהויטארה הספרטני-משהו.

 

לדעתי האאוטבק הוא הפשרה הטובה ביותר - מנוע חזק (2.5) מרווח מאוד, לא ממש ג'יפ ולא ממש סטיישן (משהו באמצע...) עם מוניטין מעולה ובלא להתפשר על חיי היומיום. גם הפורסטר מומלץ - פחות חזק, יותר גבוה לטובת השטח אבל גם מאובזר פחות (היתרון - זול יותר).

 

אני אישית הייתי הולך על המיצובישי, שלאחר מתיחת הפנים נראה פשוט נהדר (אהבתי את גימור ה"עור בתפירה ידנית" של הפאנלים ואת הפרונט החדש). ה-2400 די חזק לצרכיך, יש הנעה 4X4\ שבעה מקומות ישיבה/בגאז' מרווח, ישיבה גבוהה ונוחה.

 

בשורה הסופיץ - קח את אשתך, עברו בין 2-3 סוכנויות ותן לה להשתתף בבחירה - אח"כ זה יחסוך לך הרבה מאוד טרוניות על זה שצבע הריפודים מתנגש עם הליפסטיק שלה...

 

ועוד עצה - ריפודי עור מקוריים או בהרכבה בארץ (מפתיעים באיכותם!) יחסכו הרבה כאב לב שנובע מילדים ששפכו שוקו/עלו עם בוץ/חול והפכו רכב חדש למזבלה ניידת...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

שוב תודה על ההתייחסות.

אני ממש מסכים איתך לגבי רתימת האשה לבחירת הרכב (וורוד/אדום/פוקסיה לא קיים כאופציה ברשימת הצבעים תודה לאל. מישהו יודע מה זה לעזעזל פוקסיה?) אבל תשמעו את ההצהרה הבאה שלה- "תבחר מה שאתה רוצה. אתה עובד מספיק קשה". בחיי. ולא, לא חלמתי.

היות וכך הבחירה עוברת לידי. מה שרק מקשה את הבחירה כי גם האשמה כולה תיפול עלי.

שאלה חשובה שמבחינתי יכולה לסגור את הבחירה שלי לגמרי- האם יש מישהו עם נסיון בנסיעה על 4X4 עם האאוטבק? האם אפשר להתייחס להנעה הכפולה הזו ככזו שתאפשר קצת יותר משבילי קקל?

אם כל המשמעות של ה 4X4 של האאוטבק דומה להנעה הרגילה של 2X4 אז חבל על ההשקעה כאן.

מה דעתכם בנושא? תזכרו- ההחלטה בידי אז דיר באלק- תעזרו לי.

 

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאאוטבק סרחי עודף גדולים מאוד (בעיקר מאחור) ולכן נסיעת שטח טכנית אינה מומלצת.

זה רכב שבילים בלבד ובשביל יותר מכך קיים הפורסטר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל אווטלנדר חדשה יש לי רק דברים טובים לומר על הרכב הזה.

ממש אין מה להשוות לסוזוקי, הרבה יותר מרווח, הרבה יותר נוח, הרבה יותר יפה (עיניין של טעם), הרבה יותר נעים.

לגבי ההילוך כוח בסוזוקי, אל תחשוב לרגע שזה עושה אותו רכב שטח מדופלם.

סך הכל האוטלנדר יכול לנסוע בשטח לא רע בכלל, דיי מפתיע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב,

הייתי שמח אם היתה מפרט מעט יותר על נוחות הרכב לאורך זמן ואם היית איתו בטיולים (אני יודע- זה רכב שבילים ולא ג'יפ מסוקס אבל בכל זאת) בשטח האם התמודד בצורה ראויה.

אגב, חדש הכוונה לדגם העכשוי של 2010?

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב

שוב תודה על ההתייחסות.

אני ממש מסכים איתך לגבי רתימת האשה לבחירת הרכב (וורוד/אדום/פוקסיה לא קיים כאופציה ברשימת הצבעים תודה לאל. מישהו יודע מה זה לעזעזל פוקסיה?) אבל תשמעו את ההצהרה הבאה שלה- "תבחר מה שאתה רוצה. אתה עובד מספיק קשה". בחיי. ולא, לא חלמתי.

היות וכך הבחירה עוברת לידי. מה שרק מקשה את הבחירה כי גם האשמה כולה תיפול עלי.

שאלה חשובה שמבחינתי יכולה לסגור את הבחירה שלי לגמרי- האם יש מישהו עם נסיון בנסיעה על 4X4 עם האאוטבק? האם אפשר להתייחס להנעה הכפולה הזו ככזו שתאפשר קצת יותר משבילי קקל?

אם כל המשמעות של ה 4X4 של האאוטבק דומה להנעה הרגילה של 2X4 אז חבל על ההשקעה כאן.

מה דעתכם בנושא? תזכרו- ההחלטה בידי אז דיר באלק- תעזרו לי.

 

קובי

 

קובי - כנראה שאתה נשוי טרי... זוהי המלכודת הידועה ביותר: אתה באמת מאמין שאם היא לא תהיה מרוצה היא לא תזכור לך את זה בכל רגע ורגע? זה ממש כמו ה"אישור" לצאת עם חברים, ואחרי שהתקלחת, התלבשת ואתה בדלת היא שואלת בתמימות "אתה באמת יוצא?". עכשיו לך וספר לה ש"היא אישרה"...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4940 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...