Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דיזל או בנזין למולטיפלה או טראג'ט


דנקו
שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,

 

אנחנו עדיין מתלבטים בין רכב אחד או שניים למשפחה עם 4 ילדים (8-16).

ההמלצות של הפורום היו לכיוון רכב אחד (ג'אמפי).

 

אשתי חושבת שדווקא עדיף פיאט מולטיפלה או טראג'ט. אין לנו בעיה של גיר אוטומטי או ידני.

מה דעתכם?

והאם עדיף דיזל או בנזין? ואיזה מודל?

בהתייחס לתקציב של כ- 40,000 ש"ח וקילומטראז' של כ- 15,000 לשנה.

 

1. אמינות

2. עלות אחזקה שנתית (ביטוח, טיפולים, וכו'). זה בטח שונה בין סוג וגודל המנוע?

3. צריכת דלק

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת יעילות בהובלת שישה נוסעים, במיוחד גדולים יחסית כמו אצלכם, המולטיפלה אידאלית.

עם הנסועה שלכם שאתם יכולים "להסתפק" בבנזין, אבל ממילא רוב המכירות של המולטיפלה היו בגרסת הדיזל - אז יתכן שלא תהיה

לכם ברירה לרכוש דווקא כזו. בעיקרון תחזוקת דיזל יקרה יותר מבנזין מבחינת חלפים וטיפולים (למרות שהאמינות עדיפה במקצת),

ומנגד היא זולה יותר בתחנת הדלק. אבל ההפרש לכאן ולכאן בנסועה נמוכה לא משמעותי.

 

בכל מקרה, המולטיפלה עדיפה לצרכיכם על שתי האלטרנטיבות שמניתם (במיוחד על הג'אמפי המסחרית).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם יודעים מה הבעיה עם המולטיפלה?

בקושי נמכרו רכבים מהסוג הזה החל משנתון 2005 (היבואן החליט שהרכב עשוי מזהב והקפיץ את המחירים בצורה כזאת, שכבר לא היה כדאי לקנות).

מה זה אומר? שרוב הרכבים שנמכרים כרגע היו ממודל עד 2004, פירושו 6-7 שנים על הכביש ויותר מ 200 אלף ק"מ על מד אוץ.

תראו בעצמיכם (לא סיננתי את השנתון):

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=38&SubModelID=345&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז אני מבין שהמולטיפלה עדיפה על הטראג'ט?

בכל מקרה התקציב הוא לשנים של 2001-2004 (כתלות בסוג הרכב).

 

מניסיון עבר, המולטיפלה לא הייתה מאוד חזקה. כבר מצאתי את עצמי "מתחפר" בעלייה סבירה שמכוניות פרטיות עלו ללא בעיה.

מה הבדלי עלויות נאחזקה (ביטוח וטיפולים) בין הדיזל שהוא בנפח 1,900 לעומת גרסת הבנזין בנפח 1,600?

האם צריכת הדלק דומה בשתי האופציות?

 

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המולטיפלה עדיפה על הטראג'ט כי היא תהיה זולה יותר לאחזקה, וכי כמכונית היא עושה את הרוב טוב יותר. למשל ניצול המרווח

בה לעומת הגודל החיצוני, לא פחות ממבריק - כך שבחניה של רכב רגיל אתה יכול להשחיל מולטיפלה בקלות. מכיוון שדגם הבנזין

מאוד נדיר, קשה להשוות עלויות באופן ספציפי. כלל האצבע הוא שגרסאות דיזל יקרות יותר לאחזקה מדגמי בנזין. תצרוכת הדלק

בדיזל נמוכה יותר. בכל מקרה, כפי שלבטח הבנת אתה תצטרך להתפשר על מה שתמצא במצב טוב, ולאו דווקא על מנוע מסוים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5041 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...