Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פירוק קארטר קליאו 98


eyalz
שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

למישהו יצא לפרק את הקרטר בדגם הזה?

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין בעיה - יש להרים את מנוע מעט ואת הערסל צריך להוריד מעט ואז הקרטר יוצא בלי בעיה. זו בהחלט עבודה למכונאי שמכיר את הנושא ויש ברשותו הכלים הדרושים לתלייה המנוע מלמעלה והנמכת הערסל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הכלים יש לי את הערסל כמו שציינתם פרקתי את הקצה שמתחבר לטמבון ואת התומך השמאלי ועדיין לא הצלחתי להנמיך את העריסה.ומה הכוונה להרים את המנוע אני חייב לפרק את הבלוק בשביל זה?

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית תודה למגיבים

אחרי שעות לא ספורות הצלחתי לשלוף את הקרטר,כעת אשמח להכוונה בפירוק הבוכנות.

פירקתי שתי אומים של הבוכנה הראשונה.האם אני צריך לפרק את 2 האומים הנוספים (בצורת כוכב) שלידה ע"מ לשלוף אותה מלמעלה? בקיצור,אשמח להסבר איך אני שולף את הבוכנות ללא נזקים מיותרים.

 

תודה

אייל

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע איזה אומים פרקת אבל צריך לפרק רק את האומים של הטלטל, מכה קטנה עם פטיש פלסטיק והקסווה נופלת.

אז דוחפים בזהירות כלפי מעלה את הטלטל ודואגים שלא ישרוט את הצילינדר ומושכים את הבוכנה מלמעלה.

כל בוכנה שאתה מפרק אתה מסמן את מספרה, את כיוונה ואת כיוון הקסווה זה חשוב מאוד. אפשר לסמן ע"י קרנר עדיף מאשר טוש.

כשתחזיר את הבוכנות תהיה זקוק למכווץ טבעות בוכנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה ספידר-מן חרטתי בעדינות חץ לכיוון מס' בוכנה לא משנה כל כך כי אני מחלף אחד אחד (לא מוציא את כולם בבת אחת)

הבעייה שהבוכנה לא זזה לי כלפי מעל.האם אני צריך להכניס משהו עד הבוכנה ואז לדחוף כלפי מעלה?או שדופקים על הברגים (אחרי פירוק האומים) ואז זה יוצא?

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תדפוק על הבורג הוא ייצא לכן תדפוק עם קת עץ של הפטיש על הטלטל עצמו ליד הבורג. הבוכנה הולכת קצת קשה בגלל הטבעות וככל שתעלה למעלה יהיה יותר קל.

אני מסובב את גל הארכובה בזהירות אחרי פרוק הקסווה כדי שהבוכנה תהיה הכי למעלה ואז לא צריך לדחוף הרבה כדי להוציא אותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב,שתי בוכנות הואילו בטובם לצאת.הבוכנות השניות מתעקשות להדבק לקראנק שאפט.האם יש עוד דרך לשחרר אותם??

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להקל על הוצאת של הבוכנות, תנקה היטב את הפיח בסוף הצילינדר כי שם מצטברת שכבת פיח שיוצרת מדרגה ומקשה על הוצאת הבוכנה.

 

רסס על הפיח WD40 ועם סקוץ' תנקה היטב את הפיח.

 

כשאתה מרכיב את הבוכונת תעטוף בבד את גל הארכובה, כי הברגים של הטלטל עלולים לגרום לנזק בגל ארכובהבעת ההרכבה!

 

או שאת הברגים של הטלטל תעטוף במשהו, אפשר לקחת חתיכת צינור גומי ולהשחיל בברגים של הטלטל ואז הם לא יגרמו לנזק בעת הפגיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדי להקל על הוצאת של הבוכנות, תנקה היטב את הפיח בסוף הצילינדר כי שם מצטברת שכבת פיח שיוצרת מדרגה ומקשה על הוצאת הבוכנה.

 

רסס על הפיח WD40 ועם סקוץ' תנקה היטב את הפיח.

 

כשאתה מרכיב את הבוכונת תעטוף בבד את גל הארכובה, כי הברגים של הטלטל עלולים לגרום לנזק בגל ארכובהבעת ההרכבה!

 

או שאת הברגים של הטלטל תעטוף במשהו, אפשר לקחת חתיכת צינור גומי ולהשחיל בברגים של הטלטל ואז הם לא יגרמו לנזק בעת הפגיעה.

תודה.הצלחתי להוציא את השניים הנוספות.את גל הארכובה אני יטוף כמו שציינתם.מחר אני הולך לקנות:

רינגים+לאגרים+אטם ראש,אטם סרעפת יניקה ופליטה וערכת טיפול 10,000.אשמח להכוונה ביצרנים טובים ופחות או יותר מחירים. (לא משהו יקר מידי זה עדיין שנתון 98) ובנוסף כשאני מרכיב את הטלטלים האים את הלגרים אני מרכיב קודם על גל הארכובה או על הטלטל ?

 

תודה על העזרה

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.הצלחתי להוציא את השניים הנוספות.את גל הארכובה אני יטוף כמו שציינתם.מחר אני הולך לקנות:

רינגים+לאגרים+אטם ראש,אטם סרעפת יניקה ופליטה וערכת טיפול 10,000.אשמח להכוונה ביצרנים טובים ופחות או יותר מחירים. (לא משהו יקר מידי זה עדיין שנתון 98) ובנוסף כשאני מרכיב את הטלטלים האים את הלגרים אני מרכיב קודם על גל הארכובה או על הטלטל ?

 

תודה על העזרה

חבר'ה מישהו שיתן תשובה,אני יותר מאשמח..

יגעת ומצאת - תאמין. אמר רבי יצחק: "יגעתי ולא מצאתי אל תאמין, לא יגעתי ומצאתי אל תאמין, יגעתי ומצאתי תאמין".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרכוש מייסבים ורינגים של SEALED POWER קופסא שחורה עם סמל של ברק אדום.

 

אם תבצע חיפוש תמצא אשכול שלי שביצעתי אוברול, זה יעזור לך.

 

את המייסבים אתה מרכיב על הטלטל, הוא מתלבש בתושבת שלו מעט בלחץ ונתפס ב"קליק" למקומו.

 

שלייף רכשתי של TAKOMA, תחפש גם של ERLING.

 

למה אתה לא מחליף גומיות שסתומים? רכוש שלייף שסתומים כל הערכה(מחזירי שמן, גומיות שסתומים, אטם ראש, אטמי סעפות וכו) זה עולה כ500-800ש"ח.

 

כמובן שבהרכבת הרינגים צריך לבצע הונינג לצילינדרים, קיבלתי עצה מחבר פורום ללטש את הצילינדרים עם בבד שמיר בתנועות חצי סיבוב כלפי מטה, כדי שהרינגים יתפסו את מקומם בהרצה(החריצים יוצרים מאגרי שימון למניעת התחממות)

 

לבוכנות יש סימון לאיזה כיוון הם צריכות להיות, בדרך כלל זה חריץ נקודה, או אות F שזה צריך להיות מופנה לכיוון קדמת המנוע(טיימינג)

 

תעבוד עם ידית מומנט בלבד, לסגירת הברגים של הטלטלים, הראש והסעפות, אישית סגרתי הכל בעזרת ידית מומנט לא לחסוך בזה!!

 

תצטרך מכווץ רינגים, ואם אתה מחליף גומיות שסתומים אז גם מכווץ שסתומים.

 

בקיצור כדאי שתצטייד בכל כלי העבודה הדרושים ותעבוד לפי הוראות היצרן, בדוק מרווחי שימון, מרווח החריץ של הרינג, בדוק אובליות לצילינדרים ולגל הארכובה.

בקיצור אתה צריך לעבוד אך ורק לפי הוראות היצרן (ספרות טכנית).

לפי השאלות שלך אתה לא יודע מה אתה עושה, לכן תעבוד צמוד לספרות הטכנית כי בלי זה אתה תעשה המון טעויות וכל ההשקעה שלך תזרק לפח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5050 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...