Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשת יעוץ (קורולה RUNX 2004 ), טיפול מונע


beresford
שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב,

 

לאחותי יש RUNX 2004, הרכב בבעלות המשפחה מיומו הראשון, עם היסטורית טיפולים מלאה במוסכי היבואן.

לרכב יש כ115,000 ק"מ ועד כה, הוא ביקר במוסכים רק לטיפולים שגרתיים.

 

לאור התלונות הרבות על מוות ללא התראה מוקדמת של המנועים של הרכבים הללו שעלו על הכביש ב2003-2004 , רציתי לדעת האם מישהו יכול להמליץ על טיפול המונע, היכול להקדים תרופה למכה ולהציל את המנוע מדום לב פוטנציאלי.

 

תודה ושבת שלום,

 

גיא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקריאה בפורום, שכן אני לא בעליו של רכב כזה - ההמלצה היחידה שאפשר לתת היא ללכת למוסך אמין ולבקש שיבצעו לך ניקוי לקרטר.

הבעיות שיכולות להיווצר במנוע הנ"ל קשורות לבוצה שנוצרת, ניקוי פעם בשנה-שנתיים של הקרטר אמור לפתור את זה.

 

שוב - זה מה שקראתי כאן :)

יכול להיות שיש עוד המלצות שאינני מכיר.

Of all the things I've lost, I miss my mind the most

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליצים לבצע פלאשינג למנוע, זאת אומרת בהחלפת שמן לקנות חומר של BG44 יעודי לפלאשינג להוסיף לשמן המנוע הישן לתת לרכב לעבוד כרבע שעה לפי הוראות שימוש ואז לרוקן את השמן כרגיל ולמלא שמן חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבוע טוב

מה שדניאל כתב זה נכון.

עיון בקובץ המצורף יכול להועיל

זה האתר שלהם

http://www.p-2.co.il

החומר הזה יעשה עבודה מעולה

ודרך אגב תוצרת כחול לבן

 

שא ברכה

B260H3090511interne1.pdf

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

glglz - התשובה לא ברורה

danniel המליץ - לא לעשות פלאשינג , ובתשובה שלך מצורף קובץ לתכשיר הממליץ כן לבצע פלאשינג .

http://www.p-2.co.il/files/wordocs/B260H3090511interne1.pdf

ולחיוב - המוצר שרשמתה בקובץ המצורף , מניסיוני יעיל וטוב :mm_yeah:

לפותח הדיון , ראה דיונים קודמים

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=286767&highlight=%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%92

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=297165&highlight=%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%92&page=3

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=246821&highlight=%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%A9%D7%99%D7%A0%D7%92

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=178159

 

לדעתי התשובה - בהתאם למצב המנוע .

 

אם אין סימני בוצה רציניים בגל הזיזים ובמכסה השסתומים , אפשר לבצע רק פלאשינג .

במידה והסימנים מראים על בוצה ושינוי צבע רב במכסה השסתומים ובפקק העליון .

 

רצוי לפרק אגן , מכסה שסתומים ולבצע ניקויי יסודי , כולל משאבת שמן ורשתית + פלאשינג בסוף .

 

מניסיוני - לא ראיתי רכב במצב בוצה קל אשר נגרם לו נזק מפלאשינג - אחרי הפלאשינג המצב רק השתפר לטובה

מבחינת הדחיסה רעשים וניקיון .

 

רצוי לגשת למוסך בעל ניסיון ברכבי טויוטה , ולהתייעץ אתם לגבי הטיפול הדרוש , בהתאם למצב המנוע .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הטיפול הנכון במצב כזה -

להכניס חומר פלאש, להריץ את המנוע מספר דקות,

לפרק קארטר שמן החוצה,

לנקות את מאשבת השמן והרשת בחומר מתאים, לנקות את כל חלקי המנוע מלמטה,

מומלץ גם לפתוח מכסה שסתומים ולבצע פעולה דומה בחלק העליון, תוך הכנסת לחץ אוויר למובילי השמן,

אחרי זה ניגוב כמו שצריך של הכל

 

לסגור - שמן איכותי + פילטר שמן מקורי

וסע ברכה,

 

טיפול כזה אני מעריך שאמור לעלות בין 1000 ל-1500 שקל + מע"מ במוסכים איכותיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטיפול המומלץ על-ידי...

 

1. ריקון השמן ובדיקתו על-ידי מכונאי שיודע לזהות שמן שעבד במנוע ללא בוצה ומנוע שקיימת בו בוצה.

 

2. בדיקה של מצב גל הזיזים דרך פתח מילוי השמן.

 

במידה ולא נמצאה אינדקציה לבוצה במנוע אני הייתי ממלא שמן סינטטי מלא בדרגת צמיגות 0W30 ונותן למנוע לעבוד בסרק כ-30 דקות ולאחר מכן מרוקן וממלא שמן סינטטי מלא 5W40.

 

תהליך בטוח ב-100 אחוז ללא שום חומרים שעלולים לגרום לנזק.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במנועים מועדים לבוצה, אם לא בוצע אף פעם פלשינג והרכב עבר את 100K ק"מ אזי לא לבצע פלשניג. גם מצב השמן שרוקן לא יכול להעיד על כלום.

 

לפתוח אגן שמן ולנקות, והמהדרין יורידו גם מכסה שסתומים לבדיקת מצב וניקיון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשאל כול מכונאי מנוסה וגם אותי ואני בקלות מזהה שמן שיירד ממנוע שקיימת בו בוצה לעומת מנוע ללא בוצה.

 

כבר ראיתי (וגם טיפלתי ברקנס שרכשתי עבור ידידה שלי) איך נראה שמן שעבד במנוע נקי לעומת מנוע עם בוצה.

 

שמן שעבד במנוע עם בוצה לאחר 10K אתה תראה שמן מאוד צמיגי ומכיל משקעים של בוצה.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי כבר שנים, שלושה או שבעים מנועים עם בוצה... לעיתים בשמן לא רואים כלום כי הבוצה פשוט נדבקת לדפנות ולא רוצה לצאת עם השמן המשומש שפשוט נראה משומש, במיוחד בטויוטה שבוצה בשלב ההתחלתי שלה, מבלי לפרק עוקה, קשה להבחין שהיא קיימת.

דווקא יותר קל להבחין בבוצה במנוע, גם בשלב התחלתי, זה לאחר מילוי שמן חדש, שתוך מספר דקות עבודה השמן פשוט משחיר, נראה ומריח כמו משומש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשנת 2003 ו- 2004 טויוטות שנמכרו בארץ הגיעו גם מטורקיה וגם מאנגליה , אני לא זוכר איפה קראתי

אבל הבנתי שיש הבדל בין המנועים בכל הקשור לבעיה המדוברת , מישהו מכיר אולי ?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5105 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...