Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התאמת מנוע טורבו לקולט? או פרוייקט?


שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

השאלה שלי היא כזו - איזה מנוע אפשר להתאים למיצובישי קולט (מנוע טורבו) שיכנס כמעט 1 ל 1 ולא מצריך שינויים בתא המנוע בצורה שצריך להרכיב את הרכב מחדש?

או האם פרוייקט טורבו חלש יהיה יותר חסכוני?

 

כמובן שאני מדבר על המנוע ספציפי ולא על שאר המכלולים, במידה ותגיע לידי ההזדמנות לשדרג את המנוע, הרכב יעבור שידרוג של קפיצים ומתלים ספורטיביים, במידה וצריך חיזוק גיר, מעבר לצמיגים רחבים יותר וכל שאר התהליכים.

 

שמעתי לא מעט על מנוע קולט GTI? אבל אף פעם לא יצא לי לראות את הדבר, בנוסף, פרוייקט טורבו יחסית חלש כרוך בהוצאה העולה על 15 אלף?

אני לא מעוניין להגיע להספקים מטורפים אלא לאזור ה 150 כ"ס בערך, אם אפשרי מעט יותר בלי תוספות רציניות גם בסדר אבל כביכול זה היעד.

 

כמו שאמרתי התקציב פחות או יותר 15 אלף

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ראיתי פעם מישהו שהשתיל גיר ומנוע של גאלאנט (מנוע אלפיים על קולט צריך להיות שיפור לא קטן) בדוק את הכדאיות מפירוקיות

 

שיפור די נפוץ אצל הדודים :wink:

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש אחד שכבר עשה את זה אצלנו , על אותו רכב , מיצובישי קולט , הוא השתיל מנוע 2.0 ליטר GT , מפיק בערך 170 כוח סוס .

האוטו נוסע גהינום , ממש מושקע , הקולט הכי יפה שראיתי .

 

סאמר .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשיא הרצינות, זה לא רכב לטורבו...

 

תגיד לי , הונדה סיוויק האצ'בק, זה כן רכב לטורבו?

בקיצור עם כול הכבוד ההודעה שלך זה שטות אחת גדולה.

למה להיכנס לפרויקט טורבו? בוא נקנה רכבים

עם 300 כ"ס מראש וזהו, הרי הם לא "בנויים" לזה,

אנחנו סתם זורקים יותר כסף מערך הרכב, לא שווה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השילדה של הקולט כל כך גרועה, כך ששיפור המנוע לא יתן כלום מלבד יכולת בקו ישר.

היתה לי קולט חדשה בשנות ה-90 אחלה אוטו אבל לא ספורטיבי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא שווה את הכסף? לא ראיתי תגובה אחת שמדברת על סכום וכו', אגב רכב שעובר שידרוג כזה אין לו מחיר.

קולט שיותר קלה מטון, עם מנוע חזק ונמצאת בהספקים של 200+ כ"ס זה צריך להיות משהו באמת רע, והוא העלה סירטון דיי מגעיל אבל של 7 שניות שרואים שמגלגול 40 קמ"ש הוא מגיע באזור השניה ל 100. הפוסט שלו גרם לי עוד יותר "רעל" לעשות משהו בנידון.

 

אגב אשמח אם מישהו יאיר את עיניי לגבי המנוע 1600 GTI. ראיתי בעבר קולט נמכרת ביד 2 עם מנוע גולף GTI, איך יכול להיות?

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לא מפריעה לך בעיה של חוקיות אז השמים הם הגבול.

 

מציע לך להתייעץ בקשר לדברים כאלה בפורומים בחו"ל - פה אתה תקבל רק תגובות לרדת מהרעיון ולקנות רכב שמגיע חזק מהחברה.

 

שבת שלום

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן אני יודע שאלה התגובות, אבל הבעיה שבפורומים בחו"ל יש דברים שלרוב אין כאן בארץ כמו סוגי מנועים וכו'.

וברגע שזה מגיע לייבוא ומכס וכו' זה נראה לי קצת בעייתי בארץ למרות שעדיין לא יצא לי להזמין משהו מחו"ל

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לעשות דבר חכם ולא משהו ששוטר יוכל לראות העין,ליקנות מנוע 1.8 של גאלנוט המנוע מבחוץ מאוד דומה ל1.6,מנוע של גאלנט יתאים 1 ל1 מכל הבחינות יעלה לך 5K כולל הרכבה נישאר לך 10K לשפורים אני אישית הייתיי הולך על הרכבה של 1.8 ושיפורים כמו קיט יניקה,סעפת פליטה,קאמשאפט חם, יעלה בערך 10K ואתה נהנה ממנוע חייתי יוציא לך בערך 145 כ'ס

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שהבנתי ההבדלים בין מנוע 1.8 גלאנט לקיים, הוא בכמה סוסים בודדים, ככה שאני משקיע 5K לפני בשבילל כמה סוסים ואז משקיע בסעפות וכו', משהו שאני יכול לעשות במנוע הקיים ובמקום להשקיע 5K במנוע אפשר להשקיע בעוד משהו ולהגיע לאותו הספק , לא?

 

 

אגב לגבי רכישה של רכב "חזק" יותר, לא נראה לי שעם עלות הרכב ועלות הפרוייקט אני יגיע לסכום של רכב טורבו.

הרכב שלי כמה כבר שווה? 15 בערך? עוד 15 זה 30 אלף שקל, לא נראה לי אפשרי למצוא איזה איביזה טורבו או גולף GTI במחירים כאלה, כמובן שאני לא מדבר כבר על GT / WRX משום שגם אם יהיה משהו שמתקרב למחיר כזה הוא בטוח מיטה חולה

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...