Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוברול למיצובישי קולט


nivshemer
שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מעוניין לקבל חוו"ד מכם על המחיר ששילמתי עבור טיפול לרכב מיצובישי קולט 94 ידני במוסך מורשה שמתמחה במיצובישי.

הטיפול עצמו התבצע לפני כשנה, והסיבה שאני מעלה את הנושא הזה היא שאני שוקל האם כדי להמשיך ולטפל במוסך הנ"ל. בגדול אני סומך על המוסכניק הזה והוא מאוד אמין, מה שקשה למצוא אצל מוסכניקים, אבל המחירים שלו דומים מאוד למחירים שלן מוסך יבואן. במהלך השנה נסעתי עם הרכב 15K ללא בעיות, המנוע שקט ביותר, צריכת דלק 14.5 בערך לליטר בנזין, לא חסר מילימטר שמן. וחשוב מכל הרכב עבר את סעיף זיהום האוויר בקלות לעומת הקולט הקודמת שלי שהייתה שמורה ביותר וכל שנה האכילה אותי מרורים. אבל יש נזילת שמן קטנה, שהתגלתה לאחר 3 חודשים ושאינה נראית לעין כאשר מסתכלים על המנוע, וכשבאתי למוסך והראתי להם את הנזילה במסגרת הטיפול, אז הם אמרו שזו נזילה אופיינית לדגם הנ"ל. הלכתי למוסך אחר של מיצובישי ואמרו שזו אכן נזילה שולית מאוד שאין לה השפעה, אבל שהמקור שלה הוא החומר האוטם שהדביקו במסגרת האוברול.

יש לציין שרכשתי את הרכב, יד ראשונה מאישה מבוגרת עם 270K ב9 אלף מתחת למחירון, בידיעה שהוא צריך לעבור אוברול.

במסגרת הטיפול הוחלפו : ראש מנוע משופץ, תושבת גשר, תושבת ימין של המנוע, שתי תושבות גיר, משאבת מים, קלאצ, טרמוסטט, 4 בולמים עם אחריות לשנה, שמן גיר, פילטר דלק, שמן מנוע, 4 פלאגים, מים לרדיאטור וניקוי מערכת קירור, שני מחזירי שמן, פילטר אוויר ושמן וכל הרצועות כולל התזמון.

כל החלקים לא מקוריים אבל תחליפיים ברמה גבוהה.

המחיר, עשירייה, כולל מע"מ.

23032009236.jpg

23032009235.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע עד כמה שווה היה לעשות אוברהול לרכב הזה שאתה יכול למצוא מנועים מיבוא במצב מצויין(וקיבלתי כבר כמה מנועים חדשים לגמרי שהמעברי מים עוד לא החליפו צבע..)אבל אם אתה מבסוט וכבר שילמתה אין יותר מידי מה להגיד.

אגב אם הנזילת שמן היא מהאטם של הראש מנוע אז כן זה מחלה שלהם,אבל זה לא אמור להיות ככה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שקלתי את האפשרות הזאת, אבל ירדתי מזה לאחר שהבנתי שזה כמו לקנות חתול בשק מכיוון שאתה לא יכול לדעת מה מצב המנוע עד שמרכיבים אותו ומניעים. חוץ מזה שנת הייצור האחרונה של המנוע הייתה ב1998, כך שהייתי מקבל מנוע שבכל מקרה עברו עליו 12שנים לפחות. חוץ מזה העלות יחסית דומה, קרוב ל6 עבור מנוע ייבוא, 7 עבור אוברול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעוניין לקבל חוו"ד מכם על המחיר ששילמתי עבור טיפול לרכב מיצובישי קולט 94 ידני במוסך מורשה שמתמחה במיצובישי.

במסגרת הטיפול הוחלפו : ראש מנוע משופץ, תושבת גשר, תושבת ימין של המנוע, שתי תושבות גיר, משאבת מים, קלאצ, טרמוסטט, 4 בולמים עם אחריות לשנה, שמן גיר, פילטר דלק, שמן מנוע, 4 פלאגים, מים לרדיאטור וניקוי מערכת קירור, שני מחזירי שמן, פילטר אוויר ושמן וכל הרצועות כולל התזמון.

כל החלקים לא מקוריים אבל תחליפיים ברמה גבוהה.

המחיר, עשירייה, כולל מע"מ.

 

אני היחיד שלא מבין פה מה הקשר לאוברול ?

לא צוינה שום התעסקות בבלוק , זה אפילו לא חצי אוברול .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שמדובר בחצי אוברול, כי מלבד הבוכנות, שהיו במצב מצויין ונאמר לי שהלחליף אותם יקצר את חיי המנוע והם יהיו פחות טובות לאורך זמן, הם עברו על כל המנוע. המנוע הוצא החוצה, כל החלקים שהיו זקוקים להחלפה הוחלפו כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
יכול להיות שמדובר בחצי אוברול, כי מלבד הבוכנות, שהיו במצב מצויין ונאמר לי שהלחליף אותם יקצר את חיי המנוע והם יהיו פחות טובות לאורך זמן, הם עברו על כל המנוע. המנוע הוצא החוצה, כל החלקים שהיו זקוקים להחלפה הוחלפו כמובן.

חצי אוברול . איך הרכב נוסע עכשיו ?

כי לי יש קולט 1994 ואני שוקל לעשות אוברול

ואיך יודעים כמה איבד המנוע מההספק שלו ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנוע פותחים כאשר יש צריכת שמן גבוה או מעבר קומפרסיה למים (בעיית ראש מנוע) ,

אם המנוע תקין אין סיבה סתם לעשות אובראול , לפני שעושים את זה יש לבדוק קומפרסיה בכל אחד מהצילנדרים ולהשוות עם נתוני היצרן.

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חצי אוברול . איך הרכב נוסע עכשיו ?

כי לי יש קולט 1994 ואני שוקל לעשות אוברול

ואיך יודעים כמה איבד המנוע מההספק שלו ?

 

נוסע מצויין, אבל לא יצא לי לנהוג בדגם הזה כשהוא היה חדש, אבל אני יכול להגיד איך היא ביחס לקולט ז"ל הקודמת שהייתה לי, מודל 96 ידנית, שמורה מאוד עם תוצאות קומפרסיה מצויינות, 130K אבל היא הייתה עם 90 כ"ס. הרכב הנוכחי מספק ביצועים הרבה יותר טובים וזה כנראה נובע מהעובדה שהוא יצא מפס הייצור עם 113 כ"ס. מנוע שקט מאוד, צריכת דלק נמוכה ביותר(למרות שמאז שעברתי לשמן סינטטי של מוביל לפני 1K ק"מ, המנוע מרגיש יותר גמיש, אבל אוכל יותר דלק :? - עכשיו הוא אוכל אחד ל13 וחצי...שזה כמו הצריכה של הקולט הקודמת שלי).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי המחיר הוא הגון.

חבל שלא כתוב על כל חלק מהו המחיר שנגבה, כנ"ל לגבי העבודה.

 

אבל רואים שחוץ מהטיפול של המנוע הוחלף גם הקלאץ' והוחלפו 4 בולמים.

קובי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...