Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ראש מנוע -פיג'ו פרטנר 2001


shai_35
שימו לב! השרשור הזה בן 5164 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

לצערי התבשרתי היום שכנראה הלך ראש מנוע ברכב (פרטנר דיזל 2001 ). היה לי נזילה מהרדיאטור ודאגתי למלא מים מידי יום כיון שלא היה לי פנאי וכסף זמין למוסך חיכיתי קצת וגרמתי כנראה נזק גדול יותר ממה שהיה צריך להיות.

נאמר לי שישי מה שנקרא אינטרקולר שאחרי לסירקולציה של מים ושמן וייתכן מאוד ששם הבעיה ואם אכן כך אז הצרה פחות גדולה.

השאלה שלי איך ניתן באמת לדעת מה הבעיה (גם כשהולכים למוסך-כדי שלא יעבדו עלי)?

ואם צריך לעשות ראש מנוע מה זה אומר מבחינת עבודה (מה צריך לתקן) ועלויות? והאם יש דברים אחרים שאולי צריך לקחת בחשבון????

 

כמה אני אשם ???? כי אני מתייסר על כך כל דקה מאז שנודע לי.

שבת שלום

__________________

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל לבדוק שלא עובדים עליך גש לחברה לקבל אבחון אמיתי!

יכול להיות שיגבו ממך איזה 100-200 שח עבור האבחון אבל אז תדע מה הבעייה ב 100% !

 

אם מדובר בראש מנוע , אז לרכב שלא שווה יותר מ 12,000 שח במקרה הטוב , היתי מתקן אצל מוסך רגיל

כאשר עלות ארש מנוע אמורה לעלות מקסימום 3,500 שח כולל מע"מ .

 

בהנחה שתוכל להסתדר ללא החשבונית , אין לי ספק שב 3,000 שח תגמור עניין , וכמובן לצערך עליך גם לתקן\להחליף

את הרדיאטור לצערך.....

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שבת שלום

בוא ננסה לעשות קצת סדר

נזילה בראדיאטור, דאגת למלא מים כל יום.

האם הרכב התחמם בנסיעה?

האם עברו מים לשמן?

מי קבע שצריך לשפץ ראש מנוע?

 

המאפיינים של "קולר שמן" פגום הם דוקא

מעבר של שמן אל מיכל העיבוי בפרט, ואל מע' המים בכלל.

 

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב glglz

 

אכן דאגתי למלא מים כל יום ובגמר נסיעה הייתי רואה שלולית מיים מתחת לאוטו. וכל בוקר לפני תחילת נסיעה אכן מילאתי מיים

כשהסתכלתי על מד הטמפרטורה הכל נראה תקין ואפילו מנורת חוסר מיים היתה כבויה ,כך שהבנתי שהכל בסדר.כך שלא הרגשתי התחממות של הרכב ,אך אני לא יודע להגיד אם הייתי רואה סימן כי בכל זאת מדובר ברכב דיזל שאני מחזיק לראשונה בחיי.

אני בדקתי מספר פעמים את מכסה השמן ולא ראיתי סימנים מוזרים אלא אם כן אינני הבחנתי בהם ,אני יודע שאמורים להיות גושים ולא ראיתי.

הרכב נבדק ע"י חבר מכונאי שאמר שייתכן וזה ראש מנוע אך צריך לבדוק קודם שלא מדובר בקולר,כי ייתכן והוא פגום ובגלל זה היה ערבוב של המים והשמן ואם נכון הדבר אז הצרה לא כל כך גדולה.

כיון שאין לו את כל האמצעים לבדוק (מוסך ביית) צריך לפנות עם הרכב למוסך שיבדוק באמצעים טכנולוגיים למינהם.

זה מה שהבנתי שקורה כרגע .

תודה רבה

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנסיעה ברכב אין חיויי של התחממות לא מד חום ולא נורות שמן או מיים.

בפקק השמן יש סימנים לבנים של מיים (כנראה ) אני לא מתמצא בנושא ,זה משנה אם יש מיים בשמן או הפוך?? אני יודע שאם אחד מאלה קורה אז המצב לא טוב.

לא עונה אם לא יודע תשובה!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן משנה כי אם יש שמן במים זה בד"כ פריצה בקולר שמן שמכניסה שמן למע' הקירור ואז תראה שחור בתוך מיכל העיבוי.

אם ההפך אז זה בד"כ בעיה בראש מנוע או אטם ראש שמכניסה מים לשמן ואז תראה טחינה/מיונז בפקק מילוי השמן ועל המדידץ

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כן משנה כי אם יש שמן במים זה בד"כ פריצה בקולר שמן שמכניסה שמן למע' הקירור ואז תראה שחור בתוך מיכל העיבוי.

אם ההפך אז זה בד"כ בעיה בראש מנוע או אטם ראש שמכניסה מים לשמן ואז תראה טחינה/מיונז בפקק מילוי השמן ועל המדידץ

שלום לכולם

יש לנו נסיון רב במכוניות אלה, כבר שנים רבות שאנחנו מתקנים ומטפלים בפיג'ו וסיטרואן. התופעות של שמן במים יכולות להיות

תוצאה של קולר מפוצץ ובאותה המידה תוצאה של אטם ראש. אין דרך לדעת את הסיבה , יש צורך לפרק את הקולר וליבדוק אם הוא פגום. אם הוא לא פגום , יש בוודאות להוריד ראש מנוע.

תמיד לשרותכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5164 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...