Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לא נכבה.


yogev_k
שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

ברשותי פיאסטה שנת 95 והיום בבוקר כשנסעתי ברכב שלי באתי לכבות אותו אך הוא לא התכבה והמפתח כבר היה בחוץ!

משהו מוזר מאד.

לא הראה לי סימנים לפני זה או משהו פשוט קרה בבום כזה.!

אם מישהו יוכל לעזור לי לפתור את הבעייה אני ישמח.

תודה.

יוגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח במה שאתה רושם?

כי כל הפריטיםם והחלקים החשמליים של הרכב עובדים לפי הסוויץ' ז"א מערכת נסגרת עם הסוויץ' הכל ממש נסגר רק המנוע לא וכנ"ל גם בהפעלה!!

לא הגיוני שהסוויץ' סוגר הכל ואת המנוע לא!

אם מישהו יוכל לעזור לי שוב זה יהיה מצויין!.

תודה.

יוגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלא אם כן ,יש לך הרבה פיח במנוע,והמנוע ממשיך לעבוד,כמו מנוע דיזל.

שים תוסף BG44 סע כ 400 קילומטר ,וזה יעשה את העבודה,ויוציא את כל הפיח מהמנוע.

כמובן שאתה צריך לברר, מה הסיבה שיש לך פיח במנוע,תבדוק את הצוק.

שבוע טוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה קורה בד"כ בדיזל אבל איך כשאני סוגר את החשמל ברכב הוא ממשיך לעבוד??

הכל הכל החשמל ברכב מפסיק לעבוד כשאני מכבה את הסוויץ'.

אם יש את התופעה גם בבנזין אני לא יודע אבל מה אני יכול להגיד שגם כשהסוויץ' מכובה הרכב נוסע כרגיל ולא מקרטע כמו במקרים של הבנזין.

הרכב הוא צ'וק אוטומט איך אפשרי לבדוק אותו.?

הפלאגים מקוריים של מוטורקראפט.

ד"א המנוע הוא זטק 1600

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פלאגים לא מתאימים, פיח במנוע וכו' יכולים לגרום להמשך עבודה של המנוע לעוד כמה שניות אחרי סגירת הסוויץ, המנוע ירעד ויקרטע בשניות האלו.

 

אם המנוע ממשיך לעבוד עגול כאילו כלום לא קרה, אחרי שהמפתח הוצא מחוץ לסוויץ - זה נטו בעיה חשמלית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים, כמובן, עם כל מלה של בוקי.

 

כיוון שיוגב לא תאר לנו איך היא כיבה לבסוף את המנוע, הנחתי שמדובר על שניות בודדות אחריהן המנוע דומם.

:turn-l:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תנתק כלום רגל 2 בכוהל מקבלת מתח מהמצבר דרך הסוויץ תחפש את החוט בסוויץ תחתוך אותו

ותחבר מפסק שיאפשר לך לכבות את האוטו או שתחליף את הסוויץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יתכן שהמנוע ממשיך לעבוד, המנוע הוא מוזרק!! ובעת כיבוי הסוויץ ההזרקת דלק וההצתה מפסיקה מיד.

אם היה קרבורטור והיה פיח רב בצילינדרים אז בהחלט המנוע לא יפסיק.

לדעתי הבעיה היא חשמלית ויתכן שקשורה לסוויץ.

יתכן גם שה"ממסר מנוע" או בקיצור הממסר ששייך למערכת ההזרקה תקול והוא נתפס ולכן בעת ניתוק הפיקוד שלו דרך הסוויץ הוא עדיין תקוע וממשיך את פעולת ההזרקה/הצתה וכו..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם פה זרקו דברים שנשמעים הגיונים אבל אני לר יודע בדיוק מה לעשות.

נכון הרכב מוזרק ולבסוף כיביתי אותו עם הילוך.

אם מישהו יוכל להסביר לי צעד אחרי צעד מה לעשות זה יהיה מצויין כי כבר אין לי מושג!

יוגב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הממסר שאמרתי אכן תקול ומקצר, או שהסוויץ תקול וגם מקצר או לעניין בכל קצר כזה או אחר שגורם להעברת מתח לרכיבים החשמליים אז תוך מספר שעות עד יממה המצבר יתרוקן להערכתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5188 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...