Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מנוע לא מתחמם בטויוטה קורולה 99


eitantammy
שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רכשנו לאחרונה במזל טוב טויוטה קורולה 99,

שמתי לב כי חום המנוע כמעט לא עולה בנסיעות בין עירוניות (בתוך העיר חום המנוע כן עלה),

הסל"ד במנוחה קצת מעל 1,000

במקרה דומה ברכב אחר אני זוכר ש"הלך" הטרמוסטט, יש עוד סיבה לדבר כזה?

 

אם יש המלצות על מוסך טוב באיזור נס ציונה אני אשמח

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה היא בטרמ'.

 

או שהוא תקוע במצב פתוח, או שהוא לא קיים במנוע

 

או שזאת טויוטה , וכמו במיצובישי שלי , המחוג נמצא קצת מתחת ל 90 מעלות ולא זז!

 

אצל הגרמניות והצרפתיות , בהחלט המחוגים זזים מעלה בעליות.

אמיר

Mitsubishi Evolution X MR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או שזאת טויוטה , וכמו במיצובישי שלי , המחוג נמצא קצת מתחת ל 90 מעלות ולא זז!

 

אצל הגרמניות והצרפתיות , בהחלט המחוגים זזים מעלה בעליות.

 

לא מדוייק.

ברכב שלי מסוג מגאן 99 1.6 בנזין המחוג חום נשאר קבוע על האמצע גם בעליות.בשבוע שעבר,לדוגמא, עליתי איתו את העליות מאל-חמה לרמת הגולן והמחוג לא זז מאמצע הסקלה,כמו ביתר הנסיעה.

יש מספיק סיבות להתלונן על הצרפתיות(מכוניות כמובן),אז למה להוסיף?

ובקשר לחוסר ההתחממות,אכן בדוק טרמוסטט וכניסה ויציאת מאוורר מפעולה.

אם באמת החום עולה בעמידה/נסיעה במהירויות נמוכות(נסיעה עירונית) ובנסיעה בינעירונית החום יורד אז כנראה שהבעיה היא שאין תרמוסטט וכנראה שלא סתם הוא איננו,כלומר הרכב סבל מבעיות התחממות והתרמוסטט הוצא בכוונה.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי את אותה בעיה באותו רכב עם שנתון זהה.

 

הוחלף טרמוסטט מקורי במוסך מורשה, יחד עם נוזל קירור - אם אני זוכר נכון זה עלה לי בסביבות ה350 ש"ח כולל עבודה ומע"מ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רוצה אחת ולתמיד לקבל תשובה טובה בקשר לנושא הזה.

אם המנוע מתקרר בזמן נסיעה בכבישים פתוחים,כלומר לא מתאמץ בכלל והטמפ עבודה שלו נורא נמוכה,אז זה אמור להועיל לו לא?!זה אמור לצרוך פחות דלק לא?!תקנו אותי,מה אני מפספס כאן,יש לי חבר שמאוד מאוד מרוצה מהעניין הזה,יש לו פולו שנת 96 עם תרמוסטט כניראה תפוס במצב פתוח והחום מנוע שלו פשוט לא עולה,רק בעמידה,והוא טוען שהרכב נוסע חלק יותר וקל לו להאיץ,מה גם שצריכת הדלק משתפרת פלאים.לעומת זאת אצלי ברכב שמאוד דומה (איביזה 98-גרמנית של אותו קונצרן)חום המנוע נישאר קבוע באמצע ולא זז משם לא משנה מתי ואיך,ברגע שהוא מגיע לחצי במדוייק הוא לא עוזב אותו (טפו טפו טפו)אז אפשר להסביר לי למה זה לא טוב? למה להחליף תרמוסטט שהגיע למצב פתוח,האם אפשרי להגיד למוסך שאני רוצה שישים לי תרמוסטט חדש ושישאיר אותו במצב פתוח או שהוא ניתקע מעצמו?!חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי שום תשובה אני כבר מיואש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיבה שרכב מאיץ מעט יותר טוב כשהוא קר הוא בעיקר בגלל שטמפרטורת האוויר שהמנוע יונק קרה יותר, אבל מנוע שלא פועל בטמפ' העבודה שלו (סביבות 90) בעצם לא פועל בצורה אופטימלית כפי שצויין בתגובה מעלי.

אז זה שהטרמוסטט תקוע במצב פתוח זה בעצם לא טוב, כמו כן עוצמת החימום ברכב יופחת בגלל זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5198 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...