Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת מנוע V5 ב VR6


ko23
שימו לב! השרשור הזה בן 5210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שאלה עבור חבר.

לחבר שלי יש גולף V5 אוטומטית שנת 2000.

לאור המון תקלות בגיר וקצת במנוע, חברי שואל האם אפשר להחליף את מנוע ה V5 במנוע של גולף VR6.

והאם זה יתן לו יותר אמינות לעומת ה V5 הבעייתי שלו.

מנוע VR6 במצב טוב אפשר למצוא בסביבות 5K.

 

תודה לעונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לדעתך המנוע של VR6 אמין יותר?

אחרי 4 שנים עם VR6 הדבר האחרון שאני אגיד על המנוע שהוא אמין...

זה נבלה וזה טרפה

 

רוצה אמין...תקנה יפני (יאללה כולם לקפוץ)

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רואה שניכוותה קשות, איזה בעיות היו לך?

החלפה כזו יכולה להיות מעניינת דווקא, לשים מנוע 6 צילינדר במקום המנוע "הבילתי מאוזן" כמו שנאמר עליו כאן.

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מפקפק בעניין שבהחלפה.

 

האמת...כשאני חושב על זה לעומק...דווקא מהמנוע לא היו בעיות. הרכב נרכש יד 2 עם 40000 ק"מ ונמכר אחרי 7 שנים (אני 4 ואחי 3) עם 156000 ק"מ.

נזילת שמן אחת קטנה וזהו.

אולי זה לא רעיון כל-כך רע.

 

במקרה שלי, מדובר היה באוטו כמעט חדש (שנת 95) כך שאמינות מנוע משומש לא באמת מובטחת.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לדעתך המנוע של VR6 אמין יותר?

אחרי 4 שנים עם VR6 הדבר האחרון שאני אגיד על המנוע שהוא אמין...

זה נבלה וזה טרפה

 

רוצה אמין...תקנה יפני (יאללה כולם לקפוץ)

 

האמת...כשאני חושב על זה לעומק...דווקא מהמנוע לא היו בעיות. הרכב נרכש יד 2 עם 40000 ק"מ ונמכר אחרי 7 שנים (אני 4 ואחי 3) עם 156000 ק"מ.

נזילת שמן אחת קטנה וזהו.

אולי זה לא רעיון כל-כך רע..

 

רק בבקשה , אם אתה רוצה להגיב פה בפורום, אז רק שעה אחרי שאתה נוטל את התרופות נגד סכיזופרניה, או שיש לך הסבר אחר לאיך בן אדם כותב 2 הודעות כ"כ קיצוניות ושונות על אותו כלי רכב שהיה בבעלותו במשך 7 שנים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה חוקית הדבר הכי קרוב שאתה יכול לעשות זה להשתיל מנוע V6 של דור 4 כמו שאמרו 24 שסתומים ,

רק שהדבר לא כל כך פשות , ואני יפרט :

פרט למנוע שאתה מחליף אתה צירך להחליף גיר, צריות קדמיות שונות , דריישפט , דיפרנציאל אח', ציריות אח' , מחשב ניהול מנוע, מערכ' בלמים של V6 , תושבות , בולמים קד' , ועוד חצי מהרכב ,

סך הכול אני אשמח לראות פרוייקט כזה , אבל באמת שהרבה יותר זול לקנות V6

 

דרור.

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתיאוריה זה מגניב לשים מנוע של VR במקום ה-V5 שלו.

אבל אנחנו חיים בישראל, שיקנה גולף GTI או V6 וזהו.

"If you can't explain it to a six year old, you don't understand it yourself."

- Albert Einstein

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינה חוקית הדבר הכי קרוב שאתה יכול לעשות זה להשתיל מנוע V6 של דור 4 כמו שאמרו 24 שסתומים ,

רק שהדבר לא כל כך פשות , ואני יפרט :

פרט למנוע שאתה מחליף אתה צירך להחליף גיר, צריות קדמיות שונות , דריישפט , דיפרנציאל אח', ציריות אח' , מחשב ניהול מנוע, מערכ' בלמים של V6 , תושבות , בולמים קד' , ועוד חצי מהרכב ,

סך הכול אני אשמח לראות פרוייקט כזה , אבל באמת שהרבה יותר זול לקנות V6

 

דרור.

 

האם הוא צריך לבצע את כל ההחלפות אם הוא מחליף מנוע V5 של 170 כ"ס במנוע VR שיש לו 174 כ"ס?

אני מבין מדוע ההחלפה של בלמים, ציריות וכו על מנוע V6 שיותר חזק משמעותית.

אם המנועים כמעט זהים האם גם יש צורך בכל ההחלפות?

קובי

:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא חייבים להעביר את ההנעה הכפולה, תמיד אפשר לבטל את הטרנספר בגיר

אבל עדיין צריך גיר שיתאים ציריות וכל המסביב

 

כמו שאמרתי מקוגם, סוואפ מגניב לאללה, אבל לא מצרכי אמינות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצת לחדד את הדברים,

 

מנוע VR6 דור 3 לא יתאים לדור 4 ! - רק עם המון התאמות ( תושבות ).

 

מנוע VR6 דור 4 בעל 12 שסתומים לא הגיע בכלל לארץ אבל קיים בכלליות ואתה יכול לייבא אותו.

 

מנוע V6 דור 4 בעל 24 שסתומים - קיים בארץ המנוע עולה בסביבות 8K - 10K .

 

התאמות -

 

להתאים מנוע V6 24V יעלה לך המון כסף אפילו שלא תתקין את המערכת של 4 MOTION זה כרוך ב -

 

גיר מתאים - 5 או 6 הילוכים עם אותו האווזינג.

קלאץ'.

גלגל תנופה.

ציריות.

סטרטר.

מחשב ניהול + צמה חדשה.

כבלים

משאבות קלא'ץ.

וכו'...

 

נ.ב - מה סיבת ההחלפה ?

 

איזה בעיות יש לך מהמנוע הקיים ? איזה דגם 150 \ 170 כ"ס ? לדעתי מדובר ב 150 כ"ס מכיוון שהרכב שנת 2000 ! דגם מנוע AGZ.

 

לגביי בעיות מהגיר זה דיי נפוץ - מכות בין ההילוכים ?, דיליי מטורף בהעברת הילוך ?

 

עלות ההסבה יכולה להגיע גם ל 20K, מכאן אתה יכול להבין שיותר כדאי לך להחליף לגולף GTI או V6 אם אתה חובב נפח.

 

נ.ב- לגביי בעיות מנוע, אז זהו שממש אין בעיות גם עם ה V6 גם עם ה VR6, אני לא יודע מאיפה ההמצאה הזו.

 

בכל אופן שיהיה בהצלחה בכל דרך שתבחר.

 

בברכה אסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5210 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...